MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jestem nowm użytkownikiem, prośba o porade https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32961 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | przemek_r129 [ pn kwie 07, 2008 12:53 pm ] |
Tytuł: | Jestem nowm użytkownikiem, prośba o porade |
Zawsze chorowałem na r129, mimo że na codzień poruszam sie BeeMkami to właśnie Mercedes r129 nie pozwalał mi zasnąć. Od dziecka prgnąłem go posiadać. W końcu znalazłem swój wymarzony egzemplarz. Jest to r129 300-24 z 1992r. Właścicielką auta była Niemka która nomen omen użytkowała auto we Włoszech, gdzie posiada letni dom. Auto ma książke serwisową której ostatni wpis jest przy 158.000 z datą 25.10.2007, serwisowane od początku w tym samym serwisie Ferrari ![]() ![]() ![]() |
Autor: | richie [ pn kwie 07, 2008 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
foty, foty, foty please ![]() |
Autor: | skmh [ pn kwie 07, 2008 1:18 pm ] |
Tytuł: | |
przemek_r129 w gwiazdach nie ma na co zwracać szczególnej uwagi sprawdzać to co w każdym aucie i jechać dalej ![]() ![]() ![]() |
Autor: | przemek_r129 [ pn kwie 07, 2008 2:58 pm ] |
Tytuł: | |
aha zapomniałem dodać pewnych szczegółów auto ma lampy z tyłu całe czerwone po lifcie i z przodu białe zamiast pomarańczowych kierunków .... oryginały dostałem w pudełeczku od poprzedniej właścicielki ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ukaniu [ pn kwie 07, 2008 6:01 pm ] |
Tytuł: | |
Piękny samochód, ja też mam chrapkę na 129... może, może. Jedną ma tylko wadę. Taki ciężki pocisk to nie z 3l silniczkiem :-| Tam się prosi 8 albo 12 cylindrów. Ciekawe kiedy będziesz chciał zmienić, wszyscy jakich znam zmienili :] |
Autor: | przemek_r129 [ pn kwie 07, 2008 6:09 pm ] |
Tytuł: | |
już wiem że jest za ciężki i że 3l silnik to mało ... ale do latania mam BMW a Mercedes jest do jazdy bulwarowej ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn kwie 07, 2008 6:15 pm ] |
Tytuł: | |
Piękny samochodzik ![]() ![]() a jak sie sprawuje silniczek 300-24?? niema zadnych problemów ![]() |
Autor: | przemek_r129 [ pn kwie 07, 2008 6:19 pm ] |
Tytuł: | |
no silnik narazie sprawuje sie bez zarzutu, jest świeżo po wymianie oleju i filtrów. Zrobiłem nim jak narazie ok 700km więc nie zbyt wiele moge powiedzieć i szczerze mówiąc liczyłem na Wasze opinie o tym silniku, tzn. czego sie moge po nim spodziewać, jedyne co mi narazie przeszkadza w układzie napędowym to cztero-biegowa skrzynia automatyczna, ale za to podobno jest nie do zarżnięcia .... |
Autor: | Chuck Norris [ pn kwie 07, 2008 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
no tak to już z mesiem jest... i nie tylko z nim hehhe... im większy silnik tym coraz trudniej o manual... tu jeszcze mozesz powybrzydzac bo były... ale jakbys miał taką 500-tke czy 600-tkę?? po prostu nikt nie pomyślał żeby manuala do takiego silnika kłaść... i bardzo dobrze bo byłoby to auto dorównujące koncernowi GM czy innemu francuskiemu czy angielskiemu pod względem awaryjności... a tak???? do dzisiaj bezawaryjne... jak to ktoś tu powiedział?: skrzynia aytomatyczna szanuje silnik i kierowcę... nic dodać nic ująć |
Autor: | przemek_r129 [ pn kwie 07, 2008 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
automat - rozumiem ale ten 4-biegowy jest poprostu strasznie zmulony, ospały, szkoda że nie mam 5 - biegowego, manuala bym nie chciał w takim aucie ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn kwie 07, 2008 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
ja mam manual w takim silniku i czasami troszke cierpie z tego powodu ![]() a o samym silniku to słyszałem ze lubi mieć wycieki (ano ja mam ![]() |
Autor: | przemek_r129 [ pn kwie 07, 2008 9:36 pm ] |
Tytuł: | |
KE Jetronic czyli?? to jakiś rodzaj wtrysku?? |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn kwie 07, 2008 10:35 pm ] |
Tytuł: | |
tak jesto to mechaniczny wtrysk (jak niektorzy mowią pół mechaniczny ![]() ![]() |
Autor: | przemek_r129 [ pn kwie 07, 2008 10:56 pm ] |
Tytuł: | |
aha a co najczęściej "pada" przy takim rodzaju wtrysku?? <br>Dodano po 8 minutach.:<br> aha i jak to jest z tym ciśnieniem oleju?? Czy to jest jakiś wyznacznik w jakim stanie jest silnik?? Ciśnienie oleju u mnie: na zimnym 3 około 80st 2 a jak jest w pełni rozgrzany około 1.7. Jakby nie wiem jak był rozgrzany po rzekroczeniu 2000 obr ciśnienie idzie na 3. czy to jest ok?? |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt kwie 08, 2008 8:44 am ] |
Tytuł: | |
cisnienie masz ok ![]() ![]() A co do wtrysku to zazwyczaj pada na LPG ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |