No dzięki wielkie, w sumie to nadinterpretacja z mojej strony tego S
Słuchajcie jeszcze jedno pytanie, ten mercedes jest w gazie.
LPG to temat dobrze mi znany z cinquecenta z gazem, ale to był gaźnik wiec ciutke inaczej. (najpierw zdjąc ssanie, potem z benzyny przelaczyc na położenie neutralne, poczekac az sie wypali benzyna, auto przerwie i dopiero zalaczyc gaz...
Tutaj rzekomo jest identyczna instalacja (pneumatyczna??)
Tez jest taki przełącznik tylko w sumie nie do końca rozumiem tą instalacje.
Ona jest niby 100% manualna, ale nie do konca..
Mianowicie w tym położeniu skrajnym w prawo auto teoretycznie jest na gazie. Ale przy zapalaniu i tak nie świeci sie kontrolka gazu, ona sie zaświeca dopiero jak rusze i silnik przekroczy jakies tam obroty.
Czyli co instalacja sama sie wszystkim zajmuje? to co jak wieczorem odstawiam auto na parking strzezony to mam nie przelaczac na benzyne zeby rano nie bylo problemu?
Ja juz sam nie wiem, nie czaje tej instalacji, wydaje mi sie to ze to wcale nie jest instalacja analogiczna do tej gaźnikowej jaką mialem w cieniasie.
edit: tak w ogole to auto trzeba długo kręcić zawsze wiec moze jednak cos jest nie tak chyba z tym gazem. poza tym falują obroty na wolnych i tak chyba pojade do gazownika:)