MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zakup i wrażenia, pytania https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32964 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mercedes190E [ pn kwie 07, 2008 5:17 pm ] |
Tytuł: | Zakup i wrażenia, pytania |
Witam Krótka piłka. Zakupiliśmy wczoraj pięknego białego Mercedesa W201 (190) w benzynie, 1.8 + gaz. Wszystko pięknie, może mam wiecej pytan ale nurtuje mnie kwestia automata. Na sport auto ma taki zapas mocy że jestem zachwycony:) Na economic z kolei sie toczy (przyspieszenie zerowe) nie ejst najgorzej, ale czasami potrzeba szybko ruszyc ze skrzyżowania, albo np skręcam na osiedle i od razu ostro pod góre, a auto sie toczy i nie chce sie pod nią zebrać. Słyszałęm że trzeba umieć operować gazem. moze mi to ktoś przybliżyć? podobno trzeba wcisnąc gaz w podłoge zeby byla gwałtowna reakcja nawet w trybie economic? Wciskam i wydaje mi sie ze nic ![]() ![]() Za pomoc wynagrode Was fotkami auta ![]() Prosze o pomoc bo teraz gdy tylko potrzebuje mocy bo mi jej brakuje to od razu przelaczam na sport (wolno w czasie jazdy, prawda?) |
Autor: | escort923 [ pn kwie 07, 2008 5:55 pm ] |
Tytuł: | |
po pierwsze nie sport tylko standart. pod pedalem jest Kick-Down..taki guzik ktory po wisnieciu pedału gazu na maxa redukuje bieg.. |
Autor: | ukaniu [ pn kwie 07, 2008 5:56 pm ] |
Tytuł: | |
Zieew, że też Ci się nie chce poszukać. Nie Sport tylko Standard czyli normalny I E to Ekonomiczny - więc jedzie taka aby było ekonomicznie, a że mocy ma jednak nie za wiele jak na ASB to masz takie a nie inne efekty ![]() Można się bawić w regulację linki ASB ale to niech chwilę poczeka, pojeździj nim najpierw. A owsze, biegi zmienia się gazem - jak chesz aby wcześniej zmienił bieg to lekko gaz popuszczasz i potem znów wciskasz. Jak wciśniesz do końca to masz kock-down, czyli skrzynka zrzuca na najniższy możliwy bieg i piłuje aż do czerwonego pola na wszystkich pozostałych. |
Autor: | Mercedes190E [ wt kwie 08, 2008 7:46 am ] |
Tytuł: | |
Dzięki za odpowiedzi. Mam dwie pozycje "economic" i "sport" i jestem niemal pewny, że tak jest, ale dzisiaj sprawdze. to jest mercedes, na którym z boku znajduje sie plakietka "special edition" moze dlatego jest inaczej ze skrzynią? |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt kwie 08, 2008 8:42 am ] |
Tytuł: | |
SE ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ukaniu [ wt kwie 08, 2008 9:07 am ] |
Tytuł: | |
Oby to nie było: specjal ediszyn nalepken z supermarketen "szport" No bo mieli byśmy Sport i Ekonomiczny a normalny gdzie? - dwa razy do tyłu i 3 w przód oraz 7 razy w bok? ![]() |
Autor: | Mercedes190E [ wt kwie 08, 2008 2:33 pm ] |
Tytuł: | |
Tak jak mówie za chwile ide do auta to Wam porobie fotki. Nie wiem faktycznie dziwne, ale opisy przełącznika nie sugerują że było cos majstrowane, są dwie pozycje opisane tak jak mówie, chyba że środkowa to normalna? ale to niemożliwe. poczekajcie na foty ![]() tak czy inaczej różnica miedzy tymi pozycjami jest kolosalna. na sporcie auto rusza w miare łagodnie z jedynki, a jak załapie dwójke to idzie jak rakieta z niesamowitym wyciem silnika (mrrr ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt kwie 08, 2008 3:56 pm ] |
Tytuł: | |
czekam na fotki ![]() |
Autor: | Mercedes190E [ wt kwie 08, 2008 4:16 pm ] |
Tytuł: | |
Zdjęcia pod adresem: http://www.voila.pl/211/4pkzz/ Jet widoczne przełączenie w tryb sport i economic ![]() Fotki sa jakie sa, sorki, robilem je teraz pod blokiem |
Autor: | AndyS [ wt kwie 08, 2008 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
Według opinii wielu znawców jest to STANDART I ECONOMIC chociaż mnie też bardziej kojarzy się tak jak Tobie Mercedes190E pisze: Jest widoczne przełączenie w tryb sport i economic
![]() |
Autor: | Mercedes190E [ wt kwie 08, 2008 10:33 pm ] |
Tytuł: | |
No dzięki wielkie, w sumie to nadinterpretacja z mojej strony tego S ![]() Słuchajcie jeszcze jedno pytanie, ten mercedes jest w gazie. LPG to temat dobrze mi znany z cinquecenta z gazem, ale to był gaźnik wiec ciutke inaczej. (najpierw zdjąc ssanie, potem z benzyny przelaczyc na położenie neutralne, poczekac az sie wypali benzyna, auto przerwie i dopiero zalaczyc gaz... Tutaj rzekomo jest identyczna instalacja (pneumatyczna??) Tez jest taki przełącznik tylko w sumie nie do końca rozumiem tą instalacje. Ona jest niby 100% manualna, ale nie do konca.. Mianowicie w tym położeniu skrajnym w prawo auto teoretycznie jest na gazie. Ale przy zapalaniu i tak nie świeci sie kontrolka gazu, ona sie zaświeca dopiero jak rusze i silnik przekroczy jakies tam obroty. Czyli co instalacja sama sie wszystkim zajmuje? to co jak wieczorem odstawiam auto na parking strzezony to mam nie przelaczac na benzyne zeby rano nie bylo problemu? Ja juz sam nie wiem, nie czaje tej instalacji, wydaje mi sie to ze to wcale nie jest instalacja analogiczna do tej gaźnikowej jaką mialem w cieniasie. edit: tak w ogole to auto trzeba długo kręcić zawsze wiec moze jednak cos jest nie tak chyba z tym gazem. poza tym falują obroty na wolnych i tak chyba pojade do gazownika:) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |