MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 12:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 09, 2008 2:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam
Ostatnio troche się pobawilem przy silniku i niestety przestawilem sobie skład mieszanki :oops: . Efekt tego jest taki, ze na benzynie auto troszke dymi na czarno i lubi zgasnąć przy schodzeniu z obrotow, silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach. Chciałbym je wyregulować w jakimś dobrym warsztacie, myślalem nad serwisami MB w Rzeszowie (bo mam najbliżej). Słyszalem także, że service Bosch jest w stanie wyregulować skład mieszanki i wolne obroty. Gdzie polecali byście się wybrać?? Jakie mogą być ewentualne koszty regulacji i co należy wcześniej sprawdzić żeby potem na servisie nie bylo zadnych niespodzianek??

silnik to M102.982 (KE-Jetronic)
Pozdrawiam [zlosnik]

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 3:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Kazdy serwis z alalizatorem spalin wyreguluje sklad mieszanki. Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 5:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm mi w boshu tak wtrysk regulowali ze musiałem go później wymienić :D
skład mieszanki to jak kolega powiedział .. wszedzie gdzie analizator jest to mogą podłubać (chyba ze jest cos z ustawieniem klapy itp)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 6:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Zapraszam do mnie [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 7:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
dobry żart... koleś z dębicy do ciebie podjedzie :)
ale powiem ci misiu.... czasem lepiej podjechać nawet 500 km do kogoś kto sie zna niż szukać "fachowców" w pobliżu i jeździć pół roku po nich żeby dojść do ładu z autem a i tak na końcu ci powiedzą żebyś wymienił połowę układu zasilania i wtryskowego...
wtedy przejrzysz na ocZy...
nie wiem co potrafi roadrunner ale jeśli sie oferuje znaczy że coś wie... więc zbieraj kasę na wycieczkę bądź poszukaj kogoś takiego bliżej...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 7:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Hej roadrunner może i do Ciebie zagladne ale dopiero gdzies blizej wkakcji. Z reguły odwiedzam na wakacjach rodzine powiedzmy, że w twoich stronach ;D bo w Złocieńcu, koło Drawska Pomorskiego wiec to juz nie tak daleko do szczecina ;) tymczasem podpicuje troche bryke bo czeka mnie jeszcze wymiana uszczelki pod glowica :-? czego troche się boje. Ale może pomalu zaczne kompletować już części to wydatki się troche rozłożą w czasie. A skoro już poruszylem wątek to jeszcze zapytam co oprócz samej uszczelki trzeba jeszcze wymieniać przy takiej naprawie reaktora??

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 8:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
miś89 pisze:
przy takiej naprawie reaktora??


Jeśli chodzi ci o uszczelkę pod glowica to o ile nie stwierdzisz progów na cylindrach i jeszcze bedziesz chciał pojeżdzić autkiem to myśle że warto zainwestować w wymiane uszczelniaczy zaworów docieranie zaworów no i oczywiście planowanie (w szczecinie koszt około 300pln). dodadkowo wszelkie uszczelki i uszczelniacze które bedziesz miał na wierzchu przy tej operacji.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 11:34 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
TReneR pisze:
(...) Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac.


... a śrubą w regulatorze biegu jałowego? jak dobrze pamiętam to szło podregulować obrotki tą śrubą.

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 11:52 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
TOXIC pisze:
TReneR pisze:
(...) Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac.


... a śrubą w regulatorze biegu jałowego? jak dobrze pamiętam to szło podregulować obrotki tą śrubą.


Stanowczo nie - ta srubka regulujesz obroty w trybie awaryjnym, kiedy ECU nie pracuje. Jezeli ECU jest ok, regulacja ta srubka nic nie da.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl