MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Gdzie wyregulowac M102?? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33021 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | miś89 [ śr kwie 09, 2008 2:32 pm ] |
Tytuł: | Gdzie wyregulowac M102?? |
Witam Ostatnio troche się pobawilem przy silniku i niestety przestawilem sobie skład mieszanki ![]() silnik to M102.982 (KE-Jetronic) Pozdrawiam ![]() |
Autor: | TReneR [ śr kwie 09, 2008 3:50 pm ] |
Tytuł: | |
Kazdy serwis z alalizatorem spalin wyreguluje sklad mieszanki. Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac. |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr kwie 09, 2008 5:12 pm ] |
Tytuł: | |
hmm mi w boshu tak wtrysk regulowali ze musiałem go później wymienić skład mieszanki to jak kolega powiedział .. wszedzie gdzie analizator jest to mogą podłubać (chyba ze jest cos z ustawieniem klapy itp) |
Autor: | roadrunner [ śr kwie 09, 2008 6:04 pm ] |
Tytuł: | |
Zapraszam do mnie ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ śr kwie 09, 2008 7:22 pm ] |
Tytuł: | |
dobry żart... koleś z dębicy do ciebie podjedzie ![]() ale powiem ci misiu.... czasem lepiej podjechać nawet 500 km do kogoś kto sie zna niż szukać "fachowców" w pobliżu i jeździć pół roku po nich żeby dojść do ładu z autem a i tak na końcu ci powiedzą żebyś wymienił połowę układu zasilania i wtryskowego... wtedy przejrzysz na ocZy... nie wiem co potrafi roadrunner ale jeśli sie oferuje znaczy że coś wie... więc zbieraj kasę na wycieczkę bądź poszukaj kogoś takiego bliżej... |
Autor: | miś89 [ śr kwie 09, 2008 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
Hej roadrunner może i do Ciebie zagladne ale dopiero gdzies blizej wkakcji. Z reguły odwiedzam na wakacjach rodzine powiedzmy, że w twoich stronach ;D bo w Złocieńcu, koło Drawska Pomorskiego wiec to juz nie tak daleko do szczecina ![]() ![]() |
Autor: | roadrunner [ śr kwie 09, 2008 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
miś89 pisze: przy takiej naprawie reaktora??
Jeśli chodzi ci o uszczelkę pod glowica to o ile nie stwierdzisz progów na cylindrach i jeszcze bedziesz chciał pojeżdzić autkiem to myśle że warto zainwestować w wymiane uszczelniaczy zaworów docieranie zaworów no i oczywiście planowanie (w szczecinie koszt około 300pln). dodadkowo wszelkie uszczelki i uszczelniacze które bedziesz miał na wierzchu przy tej operacji. |
Autor: | TOXIC [ czw kwie 10, 2008 11:34 am ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: (...) Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac.
... a śrubą w regulatorze biegu jałowego? jak dobrze pamiętam to szło podregulować obrotki tą śrubą. |
Autor: | TReneR [ czw kwie 10, 2008 11:52 am ] |
Tytuł: | |
TOXIC pisze: TReneR pisze: (...) Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac. ... a śrubą w regulatorze biegu jałowego? jak dobrze pamiętam to szło podregulować obrotki tą śrubą. Stanowczo nie - ta srubka regulujesz obroty w trybie awaryjnym, kiedy ECU nie pracuje. Jezeli ECU jest ok, regulacja ta srubka nic nie da. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |