MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Gdzie wyregulowac M102??
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33021
Strona 1 z 1

Autor:  miś89 [ śr kwie 09, 2008 2:32 pm ]
Tytuł:  Gdzie wyregulowac M102??

Witam
Ostatnio troche się pobawilem przy silniku i niestety przestawilem sobie skład mieszanki :oops: . Efekt tego jest taki, ze na benzynie auto troszke dymi na czarno i lubi zgasnąć przy schodzeniu z obrotow, silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach. Chciałbym je wyregulować w jakimś dobrym warsztacie, myślalem nad serwisami MB w Rzeszowie (bo mam najbliżej). Słyszalem także, że service Bosch jest w stanie wyregulować skład mieszanki i wolne obroty. Gdzie polecali byście się wybrać?? Jakie mogą być ewentualne koszty regulacji i co należy wcześniej sprawdzić żeby potem na servisie nie bylo zadnych niespodzianek??

silnik to M102.982 (KE-Jetronic)
Pozdrawiam [zlosnik]

Autor:  TReneR [ śr kwie 09, 2008 3:50 pm ]
Tytuł: 

Kazdy serwis z alalizatorem spalin wyreguluje sklad mieszanki. Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac.

Autor:  BrunoGiamatti [ śr kwie 09, 2008 5:12 pm ]
Tytuł: 

hmm mi w boshu tak wtrysk regulowali ze musiałem go później wymienić :D
skład mieszanki to jak kolega powiedział .. wszedzie gdzie analizator jest to mogą podłubać (chyba ze jest cos z ustawieniem klapy itp)

Autor:  roadrunner [ śr kwie 09, 2008 6:04 pm ]
Tytuł: 

Zapraszam do mnie [zlosnik]

Autor:  Chuck Norris [ śr kwie 09, 2008 7:22 pm ]
Tytuł: 

dobry żart... koleś z dębicy do ciebie podjedzie :)
ale powiem ci misiu.... czasem lepiej podjechać nawet 500 km do kogoś kto sie zna niż szukać "fachowców" w pobliżu i jeździć pół roku po nich żeby dojść do ładu z autem a i tak na końcu ci powiedzą żebyś wymienił połowę układu zasilania i wtryskowego...
wtedy przejrzysz na ocZy...
nie wiem co potrafi roadrunner ale jeśli sie oferuje znaczy że coś wie... więc zbieraj kasę na wycieczkę bądź poszukaj kogoś takiego bliżej...

Autor:  miś89 [ śr kwie 09, 2008 7:42 pm ]
Tytuł: 

Hej roadrunner może i do Ciebie zagladne ale dopiero gdzies blizej wkakcji. Z reguły odwiedzam na wakacjach rodzine powiedzmy, że w twoich stronach ;D bo w Złocieńcu, koło Drawska Pomorskiego wiec to juz nie tak daleko do szczecina ;) tymczasem podpicuje troche bryke bo czeka mnie jeszcze wymiana uszczelki pod glowica :-? czego troche się boje. Ale może pomalu zaczne kompletować już części to wydatki się troche rozłożą w czasie. A skoro już poruszylem wątek to jeszcze zapytam co oprócz samej uszczelki trzeba jeszcze wymieniać przy takiej naprawie reaktora??

Autor:  roadrunner [ śr kwie 09, 2008 8:22 pm ]
Tytuł: 

miś89 pisze:
przy takiej naprawie reaktora??


Jeśli chodzi ci o uszczelkę pod glowica to o ile nie stwierdzisz progów na cylindrach i jeszcze bedziesz chciał pojeżdzić autkiem to myśle że warto zainwestować w wymiane uszczelniaczy zaworów docieranie zaworów no i oczywiście planowanie (w szczecinie koszt około 300pln). dodadkowo wszelkie uszczelki i uszczelniacze które bedziesz miał na wierzchu przy tej operacji.

Autor:  TOXIC [ czw kwie 10, 2008 11:34 am ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
(...) Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac.


... a śrubą w regulatorze biegu jałowego? jak dobrze pamiętam to szło podregulować obrotki tą śrubą.

Autor:  TReneR [ czw kwie 10, 2008 11:52 am ]
Tytuł: 

TOXIC pisze:
TReneR pisze:
(...) Natomiast wolnych obrotow nie da sie regulowac.


... a śrubą w regulatorze biegu jałowego? jak dobrze pamiętam to szło podregulować obrotki tą śrubą.


Stanowczo nie - ta srubka regulujesz obroty w trybie awaryjnym, kiedy ECU nie pracuje. Jezeli ECU jest ok, regulacja ta srubka nic nie da.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/