MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 5:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Głowica w124
Post: pt kwie 11, 2008 2:41 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:19 pm
Posty: 5
Witam!
nie dawno kupilem w124 250D, zamierzam zdjac glowice poniewaz musze wymienic uszczelke pod nia. Moje pytanie dotyczy wtryskiwaczy czy istnieje mozliwosc zapowietrzenia ich? pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 5:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Tak zapowietrzą się, ale w czym problem?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 7:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:19 pm
Posty: 5
a jak je pozniej odpowietrzyc, pytam bo nigdy nie zdejmowalem w mercedesie glowicy.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 11, 2008 8:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
chyrasz az odpali no i odkrec sobie jeden przewod ktorym zleci powietrze - jak rzygnie paliwo to dokrec i wszystko...

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 12, 2008 7:13 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:19 pm
Posty: 5
kazdy wtrys odpowietrza sie osobno czy mozna caly uklad odpowietrzyc i ktory przewod nalezy zdjac. mam ksiazke ale w niej nic na temat odpowietrzania nie ma. czy ktos moglby napisac jak to zrobic. zaznaczam ze nigdy w mercedesie nie zdejmowalem glowicy i to bedzie moj 1 raz. Podpierajac sie ksiazka, pomoca z zewnatrz i swoim jakims tam doswiadczeniem zamierzam sam wymienic uszczelke pod glowica.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 12, 2008 10:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Luzujesz nakrętki przy wtryskach i kręcisz aż olej zacznie wypływać dociskasz kable i po sprawie. Można bez luzowania ale znacznie dłużej to trwa, można luzować jeden przewód od 1 cylindra ZTCP i kręcić...
MB tak czy siak powinien zagadać jak ma sprawny akumulator.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 13, 2008 10:01 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:19 pm
Posty: 5
dzieki wielkie, bede walczyl. a jeszcze jedno pytanie, dotyczace przegubu elastyczny laczacego wal z mostem, mam go do wymiany, znalazlem na allegro taki przegob tylko w opisie nie wymieniony jest silnik 250D, wydaje mi sie ze do mnie bedzie pasowal? jesli ktos moze to prosze o odpowiedz. pod linkiem podaje aukcje tego przegubu. http://allegro.pl/item342945746_przegub ... kazja.html
pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl