MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
220E SPORTLINE- jakie są różnice od zwykłej wersji? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33103 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | geralt [ sob kwie 12, 2008 6:13 pm ] |
Tytuł: | 220E SPORTLINE- jakie są różnice od zwykłej wersji? |
no właśnie... jakie miała cechy szczególne wersja SPORTLINE ? czy kompletny oryginalny SPORTLINE powinien mieć: siedzenia Karo? gałka biegów z logo sportline? logo na listwach po obu stronach? twardsze amortyzatory? obniżone sprężyny? a może coś jeszcze czego nie wymieniłem....? ![]() czy SPORTLINE kombi będzie lub nie będzie miał czegoś co ma SPORTLINE COUPE ? (oczywiście poza różnicą w liczbie drzwi ![]() czy po nr VIN można stwierdzić jednoznacznie że dany model to sportline?? |
Autor: | Candy78 [ ndz kwie 13, 2008 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
ja jeszcze czytałem o innych przełożeniach na kierownicy (bardziej ostre?) oraz chyba kierownica jest lekko mniejsza. |
Autor: | trocin [ ndz kwie 13, 2008 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
Sportowe siedzenia, inne zawieszenie i rozstaw kol, napis Sportline na galce zmiany biegow i blotnikach, skrzynia biegow z 1. do tylu, specjalne wzory alufelg (8-Loch)... Jak znasz troche niemiecki tu masz napisane co i jak: Cytuj: Die Limousinen dieser Modellreihe können Sie auch sportlich fahren. Mit professioneller Technik ab Werk erleben Sie die Leistung des gewählten Modells intensiver und direkter. Einfaszinierendes Fahrvergnügen - abgesichert durch die strengen Technik- und Sicherheitsstandards von Mercedes Benz. Sportlich-exklusive Optik und Ausstattung machen den Sportline-Charakter komplett.
Die Sportline-Version steht für die Limousinen (mit Ausnahme der 4-matic Modelle) zur Wahl. Die wesentlichen Fahrwerks-Modifikationen: 20% straffere Feder- und Dämpfercharakteristik; die Lenkung spricht direkter an. Das um rund 20 mm tiefergelegte Fahrzeug und die Breitreifen auf Leichtmetallfelgen im 8-Loch-Design sordgen für ein sicheres Fahrverhalten bei engagierter Fahrweise und verleihen den Sportline-Modellen die dynamische Optik. Die Sportsitzanlage prägt den exklusiven Charakter des Innenraums: ergonomisch auf das sportlichere Fahrverhalten abgestimmte Vordersitze und Fondsitzbank mit Einzelsitzcharakter. (Sie können auch Sportsitze vorn mit einer durchgehenden dreisitzigen Fondsitzbank kombinieren.) Die ausgeprägte Seitenführung gibt sicheren Halt auch bei ambitionierter Fahrweise. Bei voller Bewegungsfreiheit für den Fahrer und all Mitfahrer. Die Sitzbezüge im Sportkaro-Design (Lederausstattung auf Wunsch), Schalthebel und Lenkrad mit handvernähtem, schwarzem Nappaleder-Bezug runden dieses individuelle Ambiente ab. Sportline VIN kody SA 951 / SA 953 SA 950 / SA 952 |
Autor: | MMM [ ndz kwie 13, 2008 10:19 pm ] |
Tytuł: | |
trocin pisze: Sportowe siedzenia, inne zawieszenie i rozstaw kol, napis Sportline na galce zmiany biegow i blotnikach, skrzynia biegow z 1. do tylu, specjalne wzory alufelg (8-Loch)...
Oj Pan Trocin niedoinformowany: ![]() - sportowe siedzenia (a raczej inny krój skóry) tylko w wersji ze skórką w środku w wersjach ze "szmatą" takie same jak w "normalnych", - niższe zawieszenie i bardziej sprężyste, - rozstaw kół inny z uwagi na inne wzory felg i inne ET, - 1 do tyłu było montowane tylko w 300E-24 i 320E z manualem, automaty są takie same jak w "normalnych" 124. - przełożenia przekładni wspomagania takie same jak w "normalnych". Szczerze, to nie widziałem nigdy prawdziwego i oryginalnego sortline z R4 pod maską. |
Autor: | beet [ ndz kwie 13, 2008 11:13 pm ] |
Tytuł: | |
MMM pisze: - sportowe siedzenia (a raczej inny krój skóry) tylko w wersji ze skórką w środku w wersjach ze "szmatą" takie same jak w "normalnych",
Nie sa takie same jak w "normalnych". Nie wiem czemu tapicerka Karo kojarzy sie od razu z wersja sportline, roznice widac na pierwszy rzut oka, a jak sie siadzie w takim fotelu, to juz w ogole ![]() ![]() Ja z kolei nie spotkalem sie, zeby wersja sportline miala tylko niektore elementy wyposazenia z tych, ktore Koledzy wymienili powyzej. Jak sportline, to pelna geba, bez zadnych wyjatkow od reguly. Jak ktos nie chcial calej opcji wyposazenia sportline, to spokojnie mogl sobie dobrac czy to obnizone i utwardzone zawieszenie czy to sportowa skorzana kierownice, ale NIE jest to wtedy zaden sportline, jak to sie czasem czyta w ogloszeniach. Skrzyni biegow z jedynka wrzucana do tylu, galki zmiany biegow i znaczkow na listwach nie mozna bylo wg mojej wiedzy zamowic oddzielnie, ale jak ktos ma jakies ciekawe informacje na ten temat, to z checia je przyswoje ![]() Pozdrawiam |
Autor: | trocin [ pn kwie 14, 2008 6:44 am ] |
Tytuł: | |
MMM pisze: Oj Pan Trocin niedoinformowany: ![]() - sportowe siedzenia (a raczej inny krój skóry) tylko w wersji ze skórką w środku w wersjach ze "szmatą" takie same jak w "normalnych", Oj Pan MMM glupoty pisze ![]() Tu jest fotel Sportline w szmacie ![]() Der Sportline-Sitz: ausge-prägte Schalenform. Hier im Sportkaro-Stoff ![]() |
Autor: | AMG [ pn kwie 14, 2008 8:42 am ] |
Tytuł: | |
Fotele których zdjecia przedstawiliście, wedle moich obserwacji były tylko w wersjch sportline z silnikiem 320 M104, a w innych sportlinach z przeszyciami wzdłużnymi a ni porzecznymi jak tu. Siedzenia przedstawione na zjeciach są znacznie lepiej wyprofilowane niż te drugie. Ma ktoś z tym doświdczenia ? |
Autor: | beet [ pn kwie 14, 2008 11:38 am ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: Fotele których zdjecia przedstawiliście, wedle moich obserwacji były tylko w wersjch sportline z silnikiem 320 M104, a w innych sportlinach z przeszyciami wzdłużnymi a ni porzecznymi jak tu. Siedzenia przedstawione na zjeciach są znacznie lepiej wyprofilowane niż te drugie.
Z przeszyciami wzdluznymi, to zwykle Karo, a nie sportline. Fotele ze zdjecia ktore wkleilem sa z bialego 300TDT z ebaya. Mi nic nie wiadomo o tym, zeby zamowienie pakietu sportline bylo uzaleznione od wersji silnikowej, widzialem M102 a nawet OM602 w pelnym pakiecie sportline. I poprawiam moja poprzednia wypowiedz - skrzynie biegow z jedynka wrzucana do tylu mozna bylo zamowic oddzielnie ![]() |
Autor: | aegm [ pn kwie 14, 2008 12:02 pm ] |
Tytuł: | |
beet pisze: I poprawiam moja poprzednia wypowiedz - skrzynie biegow z jedynka wrzucana do tylu mozna bylo zamowic oddzielnie
z tego co mi wiadomo to sportowe skrzynie mialy tylko modele 24V jak napisal MMM, no i oczywiscie 190E 16V.Paliet Sport Line nie ma sie nic do spraw technicznych jak silnik czy skrzynia. to tylko i wylacznie pakiet ingerujacy w optyke i zawieszenie. To nie to co dzis AMG! tak ze zgadza sie wszytko co napisalem Trocin z wyjatkiem skrzyni z jedynka na dol. czy moze jest cos czegi nie wiem to chetnie uzupelnie wiedze ![]() |
Autor: | Candy78 [ pt kwie 18, 2008 4:11 pm ] |
Tytuł: | |
MMM pisze: - przełożenia przekładni wspomagania takie same jak w "normalnych". http://www.bentleypublishers.com/galler ... leryId=618 Cytuj: In later years a high performance Sportline option was offered that included stiffer, shorter springs, sport shocks, larger diameter sway bars, stiffer rubber bushings and a quick ratio steering box. The Sportline package provides extremely precise handling and weight transfer with minimal body roll.
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |