MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W 220] Zakup S 400CDI??
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33117
Strona 1 z 1

Autor:  Oleg_S400 [ ndz kwie 13, 2008 10:19 am ]
Tytuł:  [W 220] Zakup S 400CDI??

Witam,
jestem nowy na forum, więc witam wszystkich userów tego forum. Jak dotąd nie miałm okazji posiadać auta z gwiazdą na masce. Interesuje mnie zakup S400 Cdi stąd moje pytanie: Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach? Czy naprawdę zawieszenie pneumatyczne jest takie złe jak niektórzy piszą??
Czy ktoś zna ten egzemplarz??http://pp.trader.pl/pp4/details,23521,104270510.asp

Autor:  przemek_r129 [ ndz kwie 13, 2008 12:28 pm ]
Tytuł: 

na co zwrócić szczególną uwage w tym egzemplarzu .... na pewno na skrzynie która w 400cdi strasznie sie psuje .... inne rzeczy to tak jak w każdm innym aucie, ale szczególnie uważaj na skrznie .... kumpel ma 400cdi i mówi że już nigdy nie kupi auta z tym motorem i tą skrzynią ...

Autor:  Oleg_S400 [ ndz kwie 13, 2008 12:46 pm ]
Tytuł: 

Ok dzięki, jeszcze ktoś ma jakieś uwagi dot. zakupu rego modelu??

Autor:  benzik [ ndz kwie 13, 2008 7:07 pm ]
Tytuł: 

amortyzatory pneuamtyczne wytrzymuja ok.200.000km, a co do skrzyni to wszystko zalezy jaki egzemplarz trafisz, meczony lub jezdzony normalnie...

Autor:  Waciak [ ndz kwie 13, 2008 9:08 pm ]
Tytuł: 

Szef mojego kolegi, właściciel ogromnej firmy ma takie dwa na stanie.
Jeden: remont kapitalny silnika przy 100.000km :o
Drugi : co dwa miesiące w serwisie.
Tyle słyszałem.

Autor:  Omen [ ndz kwie 13, 2008 9:10 pm ]
Tytuł: 

Ogólnie lepyszm wyborem będzie 320CDI, na pewno troszke mniej spali, można też wykonać łatwy chip tuning.

Autor:  BrunoGiamatti [ ndz kwie 13, 2008 10:52 pm ]
Tytuł: 

Omen pisze:
lepyszm wyborem będzie 320CDI

hmm nie jest to przypadkiem zbyt słaby silnik jak na eSę?? .. hmm a po co chipować jak można nie chipować ..

Autor:  Cichy_82 [ pn kwie 14, 2008 2:11 pm ]
Tytuł: 

Witam
Autko bardzo fajne w jezdzie, silnik 400CDI wrecz rewelacyjnie ekonomiczny i mocny ale okropnie drogie w eksploatacji :-?

Auto kupione w lipcu 2007 w Niemczech z przebiegiem 190tys km napewno orginalnym, w stanie wizualnym perfekcyjnym, w ciagu ponad pol roku eksploatcji ok 30tys km. glownie dlugie trasy: dwa pompowtryskiwacze (2200zl), amortyzatory zawieszenia przod plus pompa AIRMATICa (8500zl), jakies czujniki cisnienia w ukladzie dolotowym (nie zalaczalo sie turbo) (2700zl) wymiana alternatora oraz standardowe inspekcje (olej, filtry)...

Tyle z autopsji

Pozdrawiam

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pn kwie 14, 2008 2:29 pm ]
Tytuł: 

Cichy_82 pisze:
Witam


Auto kupione w lipcu 2007 w Niemczech z przebiegiem 190tys km napewno orginalnym, w stanie wizualnym perfekcyjnym, w ciagu ponad pol roku eksploatcji ok 30tys km. glownie dlugie trasy: dwa pompowtryskiwacze (2200zl), amortyzatory zawieszenia przod plus pompa AIRMATICa (8500zl), jakies czujniki cisnienia w ukladzie dolotowym (nie zalaczalo sie turbo) (2700zl) wymiana alternatora oraz standardowe inspekcje (olej, filtry)...



Pozdrawiam


czyli koszt obsługi silnika 4900 zł.... Przy tych cenach ON to wolał bym S500 i jakąs dobą gazole [oczko] bo wydac ot tak 5000 zł na czujniczki i co jakis czas 7-8 koła na skrzynie ktora ten silnik namietnie demoluje to dzieki...Miało by to sens gdyby ON kosztował 3,2-3,3 ....A tak zadrogo wychodzi choc silnik sam w sobie swietny,dzwiek,osiagi itp. [cool]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/