MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 01, 2025 1:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 11, 2008 9:54 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Wczoraj 3h walczyłem z nakrętką półosi.
klucz 1/2 złamany klucz 3/4 pogięty. Klucz udarowy radzący sobie na największymi kołami ciężarówek - nic.
3h pracy, wiertara i przecinak.
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... teczka.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 2:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:41 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Swietokrzyskie
ukaniu czyżbys się brał za wymianę łożyska??

_________________
w201 2.0D '87
Szukam Pracy. Fizyk techniczny


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 2:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
...a polałeś to środkiem do zapieczonych śrub?

Następnym razem można spróbować palnikiem i na ciepło odkręcać...
Podobno pomaga :)

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 2:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Odkręcałem bo wymieniam most bez ASD na z ASD. Więc półośki są inne. Łożyska jeszcze jakoś zipią (choć można by dla świętego spokoju wymienić) ja nie mam zrobionej praski do wyciskania więc się nie zabierałem.
Nakrętka moczyła się w koli, nafcie, hydrolu, penetrusie.... była grzana palnikiem propan-butan.... na tyle na ile można grzać co by nie rozhartować końcówki półosi i nie zniszczyć łożyska :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 3:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hehe ;) ... to łądnie sie jej oberwało ;) a myślałem, że moje odkręcanie amora w 240D było mocne... pełen szacunek :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 3:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
a jak na mój gust to Ruski klucz jest najlepszy:) nie ma chu zeby nie odkręcic:)

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.
Mercedes Vito 2,3D (80KM)
IVECO 5912 2,8 TDI
RENAULT Master 2,5 DCI
RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )
Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 6:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
jachimek pisze:
a jak na mój gust to Ruski klucz jest najlepszy:) nie ma chu zeby nie odkręcic:)

+ 1,5metrowa rura [zlosnik]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl