MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pokrywa zaworow 220E a 230E https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33751 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | gizmo [ czw maja 15, 2008 4:23 pm ] |
Tytuł: | Pokrywa zaworow 220E a 230E |
Orginalnie w moim aucie byl 220E Wlozony jest 230E taki jak w W210 Z tym ze wszelkie przewody i cewki sa od 220E W zwiazku z czym nie pasuje mi dekielek zaslaniajacy przewody. Mam pokrywe od 220E i chcialbym ja polakierowac i przelozyc, tylko pytanie czy sa wspolzamienne, tzn, czy otwory pasuja i czy np. nic nie bedzie wadzilo w krzywki jak przeloze do 230tki pokrywe z 220tki. mozna w sumie w pokrywie od 230tki zrobic otwory na przewody, ale to juz rzezba, a chcialem zachowac orginalnosc ![]() albo moze ktos ma zdjecie zdjetego dekla z 230tki? to bym sobie porownal. |
Autor: | Chuck Norris [ pt maja 16, 2008 3:47 am ] |
Tytuł: | |
230 to mi śmierdzi starym silnikiem 8-zaworowym... bo jakoś nie sądzę zeby ktoś kładł tam jeszcze nowszgo silnika 230 16 zaworowego... |
Autor: | gizmo [ pt maja 16, 2008 6:12 am ] |
Tytuł: | |
2.3 16V ![]() Zrobic zdjecia? ![]() A poza tym przeciez 230 8v a 16v znaczaco sie roznia wygladem, to chyba wiem co mam pod maska ![]() |
Autor: | MMM [ pt maja 16, 2008 10:39 pm ] |
Tytuł: | |
gizmo pisze: to szkoda rozbierac cos co fabryka zlozyla i jeszcze zaden polski mechanik sie do tego nie dorwal...
Nie rozumię Twojego problemu. Masz do odkręcenia 3 śrubki ampulowe, do których dostęp jest oczywisty i najprostrzy z możliwych i nie chcesz tego odkręcać, bo jest fabryczne??? A jak wsadzili cewki? Bez odkręcania??? |
Autor: | Prezeslaw [ pt maja 16, 2008 10:58 pm ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: 230 to mi śmierdzi starym silnikiem 8-zaworowym... ...
Wypraszam sobie. ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ sob maja 17, 2008 5:59 am ] |
Tytuł: | |
ale co sobie wypraszasz???? do dzisiaj dużo ludzi jeździ na tym motorku... sam go mam i chwalę... moze nie ma tyle kucy co szesnastka ale szenastka to była... wiem... ale wersje limited edition i to najczesciej w 190-tkach usportowionych... a 230 z 210 to juz chyba troche inny silnik co???? |
Autor: | gizmo [ sob maja 17, 2008 6:00 am ] |
Tytuł: | |
Nie widze problemu z cewkami, sam ostatnio jedna wymienialem, wystarczylo poluzowac wspornik. A nie chce odkrecac, bo takie mam podejscie i juz. |
Autor: | Prezeslaw [ sob maja 17, 2008 12:53 pm ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: ale co sobie wypraszasz????
do dzisiaj dużo ludzi jeździ na tym motorku... sam go mam i chwalę... moze nie ma tyle kucy co szesnastka ale szenastka to była... wiem... ale wersje limited edition i to najczesciej w 190-tkach usportowionych... a 230 z 210 to juz chyba troche inny silnik co???? Tak tylko żartem sobie wypraszam. Oczywiście miałem na myśli 2.3 M102. Wystarczy żeby rozbujać budę 190tki. Dużo bym dał za szesnastkę, ale nawet gdybym nie musiał za nią płacić, to na paliwo bym nie zarobił... |
Autor: | gizmo [ sob maja 17, 2008 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
13l/100km benzyny po miescie. |
Autor: | Prezeslaw [ sob maja 17, 2008 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
gizmo pisze: 13l/100km benzyny po miescie.
No to chyba zacznę zbierać na 16V ![]() |
Autor: | rolbas [ sob maja 17, 2008 6:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Pokrywa zaworow 220E a 230E |
gizmo pisze: Orginalnie w moim aucie byl 220E
Wlozony jest 230E taki jak w W210 Z tym ze wszelkie przewody i cewki sa od 220E W zwiazku z czym nie pasuje mi dekielek zaslaniajacy przewody albo moze ktos ma zdjecie zdjetego dekla z 230tki? to bym sobie porownal. Patrzac na rys to te pokrywy wyglada jesli chodzi sruby mocujace czy obrys zewnatzrny bardzo podobnie ale kto wie jak np sa swiece umiejscowniowe. moze sa inne rodzaje uszelnienien na swiece itd Bez porownania na zywca nie da sie stwierdzic http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... okrywy.jpg |
Autor: | gizmo [ ndz maja 18, 2008 8:48 am ] |
Tytuł: | |
Wlasnie o to chodzi, widze ze bez zdjecia sie nie obedzie.. A 16stka nie jest wbrew opiniom paliwozerna, jezdze tylko miasto, od 17tej do 5 rano, i srednia mi wychodzi 13L, jak jest duzy ruch i nie gasze to kolo 11L, ale szukam powoli 5 biegowego automatu, moze z litr zejdzie ![]() A najchetniej to bym tam widzial 2.4 V6, ale nie mozna miec wszystkiego ![]() |
Autor: | Prezeslaw [ pn maja 19, 2008 12:07 am ] |
Tytuł: | |
Przepraszam, że tak obok tematu, ale wątek poboczny mnie zainteresował. To jak2.3-16 robi, że ma 49 kucy więcej niż zwykłe 2.3 i pali praktycznie tyle samo. Gdzie jest haczyk? |
Autor: | beet [ pn maja 19, 2008 1:09 am ] |
Tytuł: | |
Prezeslaw pisze: To jak2.3-16 robi, że ma 49 kucy więcej niż zwykłe 2.3 i pali praktycznie tyle samo. Gdzie jest haczyk?
Kolega napisal, ze ma u siebie silnik 2.3 z okularnika, a wiec M111, ktory osiaga moc 150 konikow mechanicznych. To zdecydowanie nie jest to samo co silnik 2.3 16v montowany w W201, czyli zmodyfikowany M102 i osiagajacy moc 185 koni mechanicznych. Aby uzupelnic wiedze zapraszam na strone glowna, dane techniczne i wszystko staje sie jasne. Pozdrawiam |
Autor: | roadrunner [ pn maja 19, 2008 7:47 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 230 to mi śmierdzi starym silnikiem 8-zaworowym...
To dlatego ze autor nie rozróżnia E230 od 230E |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |