MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

chyba duzy problem....
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33756
Strona 1 z 1

Autor:  Popey [ czw maja 15, 2008 8:32 pm ]
Tytuł:  chyba duzy problem....

Witam dzisiaj auto cakowicie odmwilo posluszenstwa :((
Nie chcialo otworzy drzwi z pilota i w ogole po wloeniu kluczyka do stacyjki nie zareagowalo czyli nie bylo charakterystycznego "klik" .
Mial ktos podobny przypadek?
Obecnie nie mam mnie w domu ale kazalem domownikom sprawdzic akumulator , baterie w kluczyku wymienione i lampka na kluczyku zapala sie , macie jeszcze jakie sugestie moze ktos z Was mial podobny problem?

Autor:  kubol [ czw maja 15, 2008 8:52 pm ]
Tytuł: 

Marcin, miałem identycznie w ojca W202. Pierwszym razem rozładowany mocno akumulator, drugim razem, mimo założonych klem, jedna jakoś niedolegała całą powierzchnią. Zdjąłem, lekko przetarłem papierem, potem wazelina czy towot, założyłem i prąd był. Wg. mnie, gdy kluczyk "nieklika" po prostu nie ma prądu.
Ano właśnie, nie ma Cię w domu i rozumiem, że za często nikt nie jeździ? W naszej c-klasie, zimą, akumulator (taki tańszy) był rozładowany po ok. 2 tygodniach niejeżdzenia.

Autor:  Popey [ czw maja 15, 2008 10:03 pm ]
Tytuł: 

Tak tez myslalem i kazalem sprawdzic co ze swiatlami , faktycznie auto malo jezdzi ale akumulator kawal byka :) tak sie szybko rozladowal? choc alaram dziala caly czas a jak wypad to tylko do sklepu no i swiatla non stop...ehhh zobaczymy co zdiagnozuja .
A powiedzcie mi taka rzecz jeszcze czy ktos z Was ma zalozone swiatla dzienne osobno? zeby nie katowac np xenonow?i jak to jest za granica czy takie swiatla sa uznawane?

Autor:  Gerri [ czw maja 15, 2008 10:36 pm ]
Tytuł: 

kubol pisze:
Zdjąłem, lekko przetarłem papierem, potem wazelina czy towot, założyłem i prąd był


Trochę zła kolejność: wazelina i towot nie przewodzą prądu, więc jaki jest sens smarować środkiem nieprzewodzącym czopy i klemy PRZED założeniem?

Autor:  Popey [ czw maja 15, 2008 11:37 pm ]
Tytuł: 

Padło aku juz sie ładuje :) zobaczymy jutro co sie porobiło jak odpalą bryke

Autor:  Martini [ pt maja 16, 2008 9:32 am ]
Tytuł: 

ciekawe w tych autach (już kiedyś pisałem o tym w innym wątku), że gdy auto jest pozamykane, cały czas jest stosunkowo duży pobór z aku. Tak więc jak ktoś auto trzyma miesiąc, dwa nie ruszane to będzie musiał ustawiać na nowo zegarek

Autor:  Popey [ pt maja 16, 2008 12:11 pm ]
Tytuł: 

Witam furka odpalona akumulator pusty , niepotrzebna panika byla [zlosnik] .
Dzieki za porady

Autor:  kubol [ pt maja 16, 2008 11:03 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
kubol pisze:
Zdjąłem, lekko przetarłem papierem, potem wazelina czy towot, założyłem i prąd był


Trochę zła kolejność: wazelina i towot nie przewodzą prądu, więc jaki jest sens smarować środkiem nieprzewodzącym czopy i klemy PRZED założeniem?


Hmm, myślałem, że przewodzi, dlatego posmarowałem [zlosnikz]
Czyli smarować po założeniu, ale wtedy po co?

Autor:  blackmilk [ pt maja 16, 2008 11:09 pm ]
Tytuł: 

by nie oksydowalo

z tawotem mogles miec racje ale pod warunkiem ze nie jest to tawot
a specjalna pasta (moze i nawet przypominac tawot) ktora ma wlasnie dzialanie by lepiej stykalo i nie sniedzialo

w 210 aku jest w kabinie wiec srednio to sniedzieje itp
raczej wazne jest by dobrze dokrecic klemy i by aku byl mocny a nie np pol mocny

okazuje sie ze przy nizszych wartosciach pradu komp przy 210 zaczyna lapac bledy (troche to i dziwne ale tak jest)

Autor:  Prezeslaw [ pt maja 16, 2008 11:10 pm ]
Tytuł: 

kubol pisze:
Hmm, myślałem, że przewodzi, dlatego posmarowałem [zlosnikz]
Czyli smarować po założeniu, ale wtedy po co?


Żeby zabezpieczyć przed druzgocącymi wpływami warunków atmosferycznych. Inaczej mówiąc: 1wyczyść 2podłącz 3zasmaruj (zabezpiecz). Dzięki temu klemy nie śniedzieją i się nie brudzą.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/