MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
chyba duzy problem.... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33756 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Popey [ czw maja 15, 2008 8:32 pm ] |
Tytuł: | chyba duzy problem.... |
Witam dzisiaj auto cakowicie odmwilo posluszenstwa ![]() Nie chcialo otworzy drzwi z pilota i w ogole po wloeniu kluczyka do stacyjki nie zareagowalo czyli nie bylo charakterystycznego "klik" . Mial ktos podobny przypadek? Obecnie nie mam mnie w domu ale kazalem domownikom sprawdzic akumulator , baterie w kluczyku wymienione i lampka na kluczyku zapala sie , macie jeszcze jakie sugestie moze ktos z Was mial podobny problem? |
Autor: | kubol [ czw maja 15, 2008 8:52 pm ] |
Tytuł: | |
Marcin, miałem identycznie w ojca W202. Pierwszym razem rozładowany mocno akumulator, drugim razem, mimo założonych klem, jedna jakoś niedolegała całą powierzchnią. Zdjąłem, lekko przetarłem papierem, potem wazelina czy towot, założyłem i prąd był. Wg. mnie, gdy kluczyk "nieklika" po prostu nie ma prądu. Ano właśnie, nie ma Cię w domu i rozumiem, że za często nikt nie jeździ? W naszej c-klasie, zimą, akumulator (taki tańszy) był rozładowany po ok. 2 tygodniach niejeżdzenia. |
Autor: | Popey [ czw maja 15, 2008 10:03 pm ] |
Tytuł: | |
Tak tez myslalem i kazalem sprawdzic co ze swiatlami , faktycznie auto malo jezdzi ale akumulator kawal byka ![]() A powiedzcie mi taka rzecz jeszcze czy ktos z Was ma zalozone swiatla dzienne osobno? zeby nie katowac np xenonow?i jak to jest za granica czy takie swiatla sa uznawane? |
Autor: | Gerri [ czw maja 15, 2008 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
kubol pisze: Zdjąłem, lekko przetarłem papierem, potem wazelina czy towot, założyłem i prąd był
Trochę zła kolejność: wazelina i towot nie przewodzą prądu, więc jaki jest sens smarować środkiem nieprzewodzącym czopy i klemy PRZED założeniem? |
Autor: | Popey [ czw maja 15, 2008 11:37 pm ] |
Tytuł: | |
Padło aku juz sie ładuje ![]() |
Autor: | Martini [ pt maja 16, 2008 9:32 am ] |
Tytuł: | |
ciekawe w tych autach (już kiedyś pisałem o tym w innym wątku), że gdy auto jest pozamykane, cały czas jest stosunkowo duży pobór z aku. Tak więc jak ktoś auto trzyma miesiąc, dwa nie ruszane to będzie musiał ustawiać na nowo zegarek |
Autor: | Popey [ pt maja 16, 2008 12:11 pm ] |
Tytuł: | |
Witam furka odpalona akumulator pusty , niepotrzebna panika byla ![]() Dzieki za porady |
Autor: | kubol [ pt maja 16, 2008 11:03 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: kubol pisze: Zdjąłem, lekko przetarłem papierem, potem wazelina czy towot, założyłem i prąd był Trochę zła kolejność: wazelina i towot nie przewodzą prądu, więc jaki jest sens smarować środkiem nieprzewodzącym czopy i klemy PRZED założeniem? Hmm, myślałem, że przewodzi, dlatego posmarowałem ![]() Czyli smarować po założeniu, ale wtedy po co? |
Autor: | blackmilk [ pt maja 16, 2008 11:09 pm ] |
Tytuł: | |
by nie oksydowalo z tawotem mogles miec racje ale pod warunkiem ze nie jest to tawot a specjalna pasta (moze i nawet przypominac tawot) ktora ma wlasnie dzialanie by lepiej stykalo i nie sniedzialo w 210 aku jest w kabinie wiec srednio to sniedzieje itp raczej wazne jest by dobrze dokrecic klemy i by aku byl mocny a nie np pol mocny okazuje sie ze przy nizszych wartosciach pradu komp przy 210 zaczyna lapac bledy (troche to i dziwne ale tak jest) |
Autor: | Prezeslaw [ pt maja 16, 2008 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
kubol pisze: Hmm, myślałem, że przewodzi, dlatego posmarowałem
![]() Czyli smarować po założeniu, ale wtedy po co? Żeby zabezpieczyć przed druzgocącymi wpływami warunków atmosferycznych. Inaczej mówiąc: 1wyczyść 2podłącz 3zasmaruj (zabezpiecz). Dzięki temu klemy nie śniedzieją i się nie brudzą. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |