MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wolne obroty M110 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33763 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | voytas [ czw maja 15, 2008 11:43 pm ] |
Tytuł: | Wolne obroty M110 |
Witam, dzisiaj wypuściłem Zielonego na przejażdżkę... Parę miesięcy temu po regulacji luzu zaworowego i wymianie oleju miałem za niskie obroty. Na rozgrzanym silniku obroty na D przy wciśniętym hamulcu spadały nawet poniżej 500/min i czasami gasł. Zimą prawie nie jeździłem, więc porzuciłem ten temat. Dziś też mi zgasł przy wrzucaniu R... Postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i podnieść wolne obroty do 600/min. Z tego co czytałem służy do tego plastikowa śruba na płaski śrubokręt (namierzyłem ją jakiś czas temu). Nie jestem tylko pewien czy te 600 obr/min to prawidłowa wartość. Przeczytałem większość postów na ten temat i w każdym trafiały się sprzeczne informacje... Teoria mówi że R6 powinien mieć mniej więcej 2/3 obrotów w stosunku do R4. W czterocylindrowcach obroty są najczęściej w okolicach 800-900obr/min (w zależności od zasilania i pojemności silnika). Z tego wynika że 600 jest wartością idealną dla R6... Czy ktoś potwierdzi moje ustalenia? (oczywiście mile widziana wiedza podparta literaturą...) Jeśli ktoś ma także dane dla innych silników to też fajnie byłoby mieć je w jednym miejscu. |
Autor: | diablos25 [ pt maja 16, 2008 12:07 pm ] |
Tytuł: | Obroty |
Witam.Nurtuje mnie to samo pytanie. Obecnie mam u siebie jakies 900 obr/min chyba to troche za duzo. Z powodu mojej ukochaniej instalacji gazowej trudno to wszystko wyregulowac na zicher. Teraz czuc delikatne szarpniecie jak zalacza bieg ale jutro robie wymiane oleju i swiec i wtedy obnize mu obroty do 800 bo wydaje mi sie ze przy nich zachowuje sie optymalnie. |
Autor: | witek-sec [ pt maja 16, 2008 4:12 pm ] |
Tytuł: | |
voytas pisze: Na rozgrzanym silniku obroty na D przy wciśniętym hamulcu spadały nawet poniżej 500/min i czasami gasł.
W W116/280S miałem taki interfejs który przy wrzuceniu biegu (ASB) np.D ,podnosił obroty silnika i to też się regulowało. Ale ja miałem gaźnik , nie wiem jak jest przy K-jecie,ale podejrzewam że też jest takie ustrojstwo. |
Autor: | voytas [ pt maja 16, 2008 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
Na N mam niewiele więcej, więc to zdecydowanie kwiestia regulacji biegu jałowego. |
Autor: | erio [ śr maja 28, 2008 11:06 am ] |
Tytuł: | |
obroty jalowe powinny byc miedzy 700 a 800 , i przy takich obrotrach na regulatorze spalin powinno byc 0,5 - 1,5 % CO bylem wczoraj na regulacji .. autko chodzi o wiele równiej ... |
Autor: | voytas [ wt cze 03, 2008 11:19 pm ] |
Tytuł: | M110 regulacja K-jet Łódź / okolice |
Tak sobie pomyślałem że ostatnio oprócz zbyt niskich wolnych obrotów auto sporo dymi, a spaliny śmierdzą benzyną co chyba wskazuje na rozregulowaną mieszankę. Czy ktoś poleci warsztat w Łodzi gdzie mi dobrze i w rozsądnej cenie wyregujują mojego K-jeta? W grę wchodzi też Wawa, ale wtedy tylko sobota, a w sobotę z warsztatami to różnie bywa ![]() |
Autor: | voytas [ wt cze 03, 2008 11:25 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: bylem wczoraj na regulacji .. autko chodzi o wiele równiej ...
Jaki koszt usługi? |
Autor: | erio [ śr cze 04, 2008 6:51 am ] |
Tytuł: | |
60 zł, normalnie 80 , ale to znajomy serwis |
Autor: | voytas [ śr cze 04, 2008 10:37 am ] |
Tytuł: | |
erio pisze: 60 zł, normalnie 80 , ale to znajomy serwis
Cena jak dla mnie spoko, bałem się że będzie to 150-200zł... |
Autor: | voytas [ wt cze 10, 2008 6:56 pm ] |
Tytuł: | |
Nikt nie wie? No to chyba tylko Kwiatowa pozostaje... Boję się dzwonić z pytaniem o cenę ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |