MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 3:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt maja 16, 2008 2:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
Witam

mam pytanie, czy felgi o oznaczeniu 7.5JX16/5X112 ET37 będą pasowaly do mojej 124coupe :)?

wiem ze 5x112 jest dobrym rozstawem srub, ale nie wiem co do ozaczenia ET37, czy bedzie dobre, czy nie bedą obcierały?

dokladnie chodzi mi o takie felgi:

http://moto.allegro.pl/item360658686_fe ... _cali.html

pozdrawiam

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 8:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Wejdą, ale do tego opony o rozmiarze 205/55. Szersze mogą już ocierać o wewnętrzne ranty, chyba, że je podegniesz.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 9:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
dzieki za odpowiedź

i tu pojawil sie problem, bo chcialem na tyl wrzucic 225/55 a przod 205/55

teraz mam 15 osmioramienne oryginalne mercedes z 205/60 ale nie wiem jakie one maja oznaczenie ET bo to chyba zalezy od ET, gdybym wiedzial to bym nie zasmiecal forum, ale planuje zakup felg i wlozyc na tyl 225/55 i nie chcialbym ich zwracac.. :(

czy odginanie rantów to dobra operacja czy raczej odradzana?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 12:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
bilbo pisze:
czy odginanie rantów to dobra operacja czy raczej odradzana?


Jak każda operacja, nie jest dobra. Kilku kolegów z forum już to zrobiło.

Ja na takich felgach jeździłem ( ET35 ) plus opony 225/55 i niestety tył ocierał. Twoje ET37 to 2 mm do wewnątrz na kazdym kole, więc przy odrobinie szczęscia Ci się upiecze. Jeżeli masz możliwość przymierzenia tych felg to zrób to przed zakupem.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 12:09 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Wyginanie rantów to proszenie się o szybką korozję.
Na oponach 225 W124 będzie prowadziło się po polskich drogach jak taczka.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 12:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ukaniu pisze:
Na oponach 225 W124 będzie prowadziło się po polskich drogach jak taczka.

a bo ja wiem ... ja mam 225/45 17" i jest ok ... nie czuje różnicy miedzy tymi a zimowymi 195 :P
Wcześniej miałem z tyłu 235 i też było ok. dużo zależy tez od tego jak zawieszona jest CE

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 1:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
ALPAq pisze:
bo ja wiem ... ja mam 225/45 17" i jest ok ... nie czuje różnicy miedzy tymi a zimowymi 195
Wcześniej miałem z tyłu 235 i też było ok. dużo zależy tez od tego jak zawieszona jest CE


Powiem krótko sadzisz głupoty Alpaq. Na oponach w rozmiarze 195 nie nosi w koleinach czego nei można powiedzieć o oponach niskorpofilowych w rozmiarach przekraczających 215. Nie ma tu znaczenia czy masz zaiweszoną swoją Coupetę 50 cm nad ziemią czy rzuconą na glebę, opona nie zmieści się w koleinie i bęzie nosić budą na lewą bądź na prawą stronę. jedno z drugim nie ma tu żadnego połączenia ...

ukaniu pisze:
Wyginanie rantów to proszenie się o szybką korozję.


Niestety jest to prawda, lakier peknie a stąd już tylko krok.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 1:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
WeebShut pisze:
Powiem krótko sadzisz głupoty Alpaq

A i owszem .. sprawa kolein sie ma tak jak mówisz.. ale nie wiem jak dla was ale dla mnie to ryba czy wpadam w koleine na 205 czy 225 ... Ta druga jest troszke szersza i ma prawo do innego ułożenia na koleinach... chodzi mi bardziej o to, że na 225 wcale nie czuje sie jak bym jechał taczką... komfort czuje ten sam co czułem na węższych.. na koleinach faktycznie troszke bardziej się zrobił "ruchliwy" .. ale nie do przesady, snu mi z oczu to nie spędza.
pozdrawiam
p.s jak wrzucać felgi to najpierw trzeba patrzeć na takie żeby to jeździło i działało, dobrze wiem co znaczy odklepywanie rantu na każdej dziurze - nigdy więcej.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 18, 2008 3:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
mysle ze najodpowiedniejszymi oponami wg Was na te felgi są 215/50

ja chyba zaryzykuje i wezme sobie w następny poniedziałek 4szt 215/55 bo mam dostęp do dobrych opon za 80zl ok 8mm bieznika, pojezdze, zdam relacje, najwyzej je sprzedam, a włożę 215/50 <br>Dodano po 17 godzinach. 35 minutach.:<br> a czy oznaczenie ET 45 bedzie lepsze niz ET35?
bo takie od wczoraj tez moge nabyc

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 19, 2008 11:33 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Bilbo,
ja testowałem w swojej Mercedes 205/60R15 (wątek był jakieś 2 tyg temu). I szybko wróciłem do oryginału (choć producent dla mojego modelu dopuszcza 205). Jeśli autko ma wyglądać to włóż i 245 [zlosnik], , ale jak ma jeździć, mniej palić, pewnie się po polskich dziurkach prowadzić, zostałbym na Twoim miejscu na 195. Podobne testy swego czasu przeprowadzałem w motocyklach bo taaaaaaaaka guma na tyle to było coś i wiesz co, taaaaakich co mieli takie gumy często można spotkać u lakiernika [zlosnik]
Pzdr
Zrobisz i tak jak uważasz, ja opisałem wymianę opon z autopsji

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"
nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect
Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"
Honda VT1100 Shadow

Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 19, 2008 11:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
ehh jednak troche sie sam przekonuje gdy czytam Wasze posty, moze troche dorastam do tego dopiero, choc jezdzilem 124C przez caly rok na 205/60/15 i w sumie bylo dobrze

zimowe 195/65/15 i jest podobnie, nie czuje roznicy, wydaje mi sie ze zimowe twardsze i dziurki bardziej czuc.

mialem 205/60/15 i bylo ok teraz wloze 215/55/16
auto ma jezdzic ale i moze tez ladniej sie prezetowac tym bardziej ze felga o 1cal wieksza bedzie, a teraz pracuje wiecej w domu, mniej jezdze a i rower i motocykl teraz tez bedzie w uzytku :)

tylko cholera nie wiem czy lepiej ET 35 czy ET 45??

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 9:26 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
a ja mam (i nie mam) na tyle 245 :p i wozi jak cholera :) z tym że nic nie obciera..... czego nie można powiedzieć o przodzie :) ale mam auto z tureckiego targu i między oponę na przodzie a ran błotnika dłoni nie wciśniesz :P tak czy siak jak przody umrą wciskam 205 bądz max 215 na tył już jadą nowe 225/45

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 11:01 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
bilbo pisze:
tylko cholera nie wiem czy lepiej ET 35 czy ET 45??

No a to zależy przy jakiej szerokości felgi...
Do 124 pasują:
7.5J x 17 ET 42, opony 225/45
7.5J x 16 ET 37, opony 205/55
7J x 15 ET 35
7J x 15 ET 38
8J x 17 ET 28, opony 235/45, 225/45 (wersja E500)
7,5J x 16 ET 31
7.5J x 16 ET 41
8,5J x 17 ET 30 (wersja E500)
8J x 17 ET 30, opony 235/45, 225/45 (wersja E500)
7.5J x 17 ET 42, opony 225/45
7.5J x 16 ET41-42 opony 225/50
6.5J x 15 ET 48, opony 195/65 R15
6.5J x 15 ET 49, opony 195/65 R15
8J x 16 ET 34, opony 225/55 R16 (wersja E500)
6.5J x 15 ET 44, opony 195/65 R15
7J x 15 ET 41, opony 205/60 R15
7J x 15 ET 42, opony 205/60 R15
7J x 16 ET 46, opony 215/55 R16
8.25J x 17 ET 34, opony 245/45 R17(500) 235/45 R17 (wersja E500)

Więc najlepiej dobieraj idąc po powyższej rozpisce. Ja tak zrobiłem i sie nie zawiodłem :)
Co do opon to niema co przesadzać z szerokością. Oczywiscie - pokaźnie wygląda oponka 245 .. ale od wyglądania są felgi, opona ma się toczyć :)
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 1:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
juz wiem, wsadze 16 cali ET45 i na to 215/55
powino byc dobrze ;)


dzieki za rozpiske, wszystkim dzieki za odp

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 30, 2008 9:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
rozpiska przydala sie jak najbardziej :)

mam teraz 16' ET 45 i opony 215/55
wszystko jest na jakby obliczone do tych sprężyn i tego zawieszenia, jednak nic nie przyciera.

powiem szczerze ze jazda na zimowkach 195/65/15 a na letnich 215/55/16 teraz w maju jest o niebo bardziej komfortowa ;)

czuje sie jednak wiekszy opor przy dojazdach do skrzyzowania(=wieksze spalanie) i dla niektorych ten argument bedzie przemawial do wyboru szerokosci opon.

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl