MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wyciszenie silnika w 290TD https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33849 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Bartx [ pn maja 19, 2008 5:18 pm ] |
Tytuł: | Wyciszenie silnika w 290TD |
Witam serdecznie wszystkich użytkowników po raz pierwszy. Po jednej z wizyt u mechanika stwierdził on, że zbyt głośno słychać pracę silnika we wnętrzu - fakt ze silnik 2.9 nie należy do najcichszych, a ja nie mam niestety możliwości porównania z innymi modelami, więc po prostu sądziłem, że tak ma być. Co ciekawe tą głośną prace silnika słychać szczególnie z lewej strony, jakby pod kierownicą. Czy ktoś tak na odległość mógłby mi zasugerować, czy czegoś tam mi brakuje (może w ściance itp.)? Pozdrawiam |
Autor: | Janfocus [ pn maja 19, 2008 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
Witamy, podziel się fotami jak to u Ciebie wygląda... Poza tym może tam jakaś dziura jest (choćby zgubiona gumowa osłona przewodów...)? |
Autor: | Bartx [ wt maja 20, 2008 2:38 am ] |
Tytuł: | |
W miare mozliwosci pykne kilka fotek ale.... powiem Wam co nowego odkryłem jeszcze bez zagladania tam na dół: W momencie kiedy przekrece kierownice dokladnie o pol obrotu natychmiast robi sie ciszej, przy powrocie do pozycji na wprost odgłosy znów powracają... I co Koledzy na to? |
Autor: | Karol Gda [ śr maja 21, 2008 7:17 pm ] |
Tytuł: | |
Bartx pisze: W momencie kiedy przekrece kierownice dokladnie o pol obrotu natychmiast robi sie ciszej, przy powrocie do pozycji na wprost odgłosy znów powracają... I co Koledzy na to? Ano to: cytat z sąsiedniego forum Cytuj: W miejscu, gdzie kolumna kierownicza przechodzi przez gródź jest otwór. Tam powinno być jakieś uszczelnienie (wygłuszenie). Jeżeli go nie ma, to jest taki efekt jak opisujesz.
|
Autor: | Bartx [ śr maja 21, 2008 7:24 pm ] |
Tytuł: | |
Ale to uszczelnienie jest od strony silnika czy wnętrza? |
Autor: | vectra [ czw maja 22, 2008 10:33 am ] |
Tytuł: | |
Te harmonijkowe gumy się sypią w okularach. W moim poprzednim miałem ją pękniętą i hałasował w środku jak ikarus:) Zdejmij osłonę pod kolumną kierownicy i będziesz ją miał na wierzchu. Uważaj na zaczepy przy konsoli środkowej bo jak nieumiejętnie się szarpie to można je połamać. |
Autor: | Bartx [ czw maja 22, 2008 2:28 pm ] |
Tytuł: | |
Ok ![]() |
Autor: | vectra [ czw maja 22, 2008 6:05 pm ] |
Tytuł: | |
Tak, trzeba rozpinać. w kabinie jest taki przegub i tam to można rozsprzęglić. Co do gumy to ja znalazłem w sklepie z częściami do mietka (nie ASO), ale na zamówienie. Najpierw jednak sprawdz, czy w Twoim przypadku też ta guma się wysypała. |
Autor: | Bartx [ wt maja 27, 2008 5:43 pm ] |
Tytuł: | |
No i faktycznie - guma jest w strzępach. Chyba trzeba będzie zamówić w ASO bo nigdzie nie mogę tej gumy trafić. Teraz tylko pytanie: jak to wszystko rozpiąć tam przy kolumnie kierownicy? Udzieli mi ktoś jakiejś szybkiej instrukcji? ![]() |
Autor: | vectra [ czw maja 29, 2008 10:41 am ] |
Tytuł: | |
W moim będę wymieniał żarówki z podświetlenia bo mi lampe defekt świeci. Przy okazji jak będę miał to otwarte to machnę Ci fotki i zaznaczę jak to zrobić. Generalnie prosta sprawa. Odezwij sie na gadulca w weekend to poślę Ci te foty. |
Autor: | zegarek [ czw maja 29, 2008 2:22 pm ] |
Tytuł: | |
Bartx pisze: No i faktycznie - guma jest w strzępach. Chyba trzeba będzie zamówić w ASO bo nigdzie nie mogę tej gumy trafić.
o takie rzeczy się najpierw dowiaduje w ASO, bo z reguły są tam tańsze niż na szrocie/allegro + czas na szukanie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |