MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

przegrzewa się po wymianie uszczelki pod głowicą
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33966
Strona 1 z 1

Autor:  kryniu [ pn maja 26, 2008 8:34 pm ]
Tytuł:  przegrzewa się po wymianie uszczelki pod głowicą

:evil: Uszczelka została wymieniona no i jest lipa....... :evil:
Motor się grzeje....temperatura w okolicach 100 stopni i czasem nawet lekko powyżej,dziś wymieniłem termostat -żadnego efektu-temp dalej oscyluje w okolicach 100 stopni , węże miękkie z tym ,że górny od chłodnicy znacznie bardziej gorący niz ten wychodzący od termostatu -prawa strona chłodnicy(ta od termostatu)jakby chłodniejsza-czy to by wskazywało ,że chłodnica kapput?
Nadmienie tylko,że przed wymianą uszczelki wszystko było OK i motor trzymał temperaturę jak skała - około 90 stopni.
Jakieś sugestie,panowie?

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pn maja 26, 2008 8:54 pm ]
Tytuł: 

jezdziłes nim -odpowietrzył się? pompa wody? zła uszczelka -bład montazu?

Autor:  kryniu [ pn maja 26, 2008 9:01 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
jezdziłes nim -odpowietrzył się? pompa wody? zła uszczelka -bład montazu?


jeździłem...wymieniłem termostat -odpowietrzyłem jak w książce napisane,nagrzewnica daje gorące aż cieżko łapę przystawić do kratki no i ch..... :evil: temperatura 100 i okolice
a co do błędu w montażu to sie pewnie będzie ciężko panom przyznac ,że jakiegoś babola walnęli :evil: jutro się do nich wybieram z pozdrowieniami...

Autor:  Chuck Norris [ pn maja 26, 2008 9:30 pm ]
Tytuł: 

a wiatrak masz sprawny??????????????????? wisko czy elektryczny???????
kręci sie z silnikiem czy siłą rozpędu???
tyo jest bardzoi ważne... zęby zjadłem na tym problemie...

Autor:  Debesciak [ śr maja 28, 2008 7:21 pm ]
Tytuł: 

moze przy montażu przykryli któryś otwór uszczelką :)

Autor:  kryniu [ śr maja 28, 2008 8:50 pm ]
Tytuł: 

Zdaje się ,że sprawca zamieszania został namierzony i unicestwiony......
Czujnik temperatury......a właściwie to przewody elektryczne do niego dochodzące-skruszały po prostu....gdzieś przy robocie była wiązka elektryczna ruszona no i wskaźnik temperatury pokazywał a i owszem -wszystko płynnie i ładnie ale o jakies 10 stopni za dużo.Po przelutowaniu przewodów wszystko jakby wróciło do normy-temperatura jest stabilna i nie wychodzi ponad 100

Autor:  darasek30 [ czw maja 29, 2008 9:32 pm ]
Tytuł: 

kryniu a przed wymianą uszczelki też się grzał? bo może chłodnica jest już tak zakamieniona ,że nie ma takiego przepływu jak powinna miec .Ja tak kiedyś miałem w 190 i się okazało ,że przepływu prawie nie było bo kiedyś ciekła i ktos mądry wsypał te świństwo na uszczelnienie i do tego też chłodniczka od nagrzewnicy nawaliła

Autor:  TOMEK126SEC [ czw maja 29, 2008 10:13 pm ]
Tytuł: 

Soory,ale nie bardzo wyobrażam sobie jak niekontakt na czujniku temperatury może być sprawcą przekłamania wskazań oraz niecałkowicie grzejącej chłodnicy.
Panowie coś poprawili co było ich sprawką , natomiast Tobie sprzedali temat czujnika , lutowania itd. Pewnie jeszcze powinieneś być wdzięczny.
Ogólnie jeśli wszystko działa to po temacie i tylko pogratulować , ale pisząc o tym czujniku możesz tylko wprowadzić zamęt w szeregach osób które używają opcji " szukaj" i od jutra wszyscy którym się grzeją silniki będą przelutowywać sobie przewody do czujnika temperatury co moim zdaniem jest nieporozumieniem.
Tomek.

Autor:  kryniu [ czw maja 29, 2008 11:45 pm ]
Tytuł: 

TOMEK126SEC pisze:
Soory,ale nie bardzo wyobrażam sobie jak niekontakt na czujniku temperatury może być sprawcą przekłamania wskazań oraz niecałkowicie grzejącej chłodnicy.
Panowie coś poprawili co było ich sprawką , natomiast Tobie sprzedali temat czujnika , lutowania itd. Pewnie jeszcze powinieneś być wdzięczny.
Ogólnie jeśli wszystko działa to po temacie i tylko pogratulować , ale pisząc o tym czujniku możesz tylko wprowadzić zamęt w szeregach osób które używają opcji " szukaj" i od jutra wszyscy którym się grzeją silniki będą przelutowywać sobie przewody do czujnika temperatury co moim zdaniem jest nieporozumieniem.
Tomek.


Nikt mi nic nie sprzedał -nie jestem idiotą....Byłem przy całym procesie usuwania tej usterki i bardzo uważnie patrzałem panom mechaniorom na rączki,zaczęli merytorycznie od razu po moim przyjeździe rzekomo przegrzanym silnikiem,od pomiaru temperatury chłodnicy i płynu -na podstawie zmierzonej temperatury stwierdzono jednoznacznie ,że silnik sie nie przegrzewa,temp płynu w normie , w związku z powyższym usterki należało szukać własnie w czujniku lub wskaźniku temperatury.Zabrali się do roboty,wymienili uszkodzony fragment przewodów,usunęli niesprawność i zrobili to sumiennie moim zdaniem,a zamętu raczej mój post nie wprowadzi-wręcz przeciwnie może pomóc tym ,których mechanicy ,przy byle usterce układu chłodzenia będą chcieli naciągnąc na kosztowne wymiany visca ,chłodnicy czy innych równie drogich gadżetów 8)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/