MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
przegrzewa się po wymianie uszczelki pod głowicą https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33966 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kryniu [ pn maja 26, 2008 8:34 pm ] |
Tytuł: | przegrzewa się po wymianie uszczelki pod głowicą |
![]() ![]() Motor się grzeje....temperatura w okolicach 100 stopni i czasem nawet lekko powyżej,dziś wymieniłem termostat -żadnego efektu-temp dalej oscyluje w okolicach 100 stopni , węże miękkie z tym ,że górny od chłodnicy znacznie bardziej gorący niz ten wychodzący od termostatu -prawa strona chłodnicy(ta od termostatu)jakby chłodniejsza-czy to by wskazywało ,że chłodnica kapput? Nadmienie tylko,że przed wymianą uszczelki wszystko było OK i motor trzymał temperaturę jak skała - około 90 stopni. Jakieś sugestie,panowie? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn maja 26, 2008 8:54 pm ] |
Tytuł: | |
jezdziłes nim -odpowietrzył się? pompa wody? zła uszczelka -bład montazu? |
Autor: | kryniu [ pn maja 26, 2008 9:01 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: jezdziłes nim -odpowietrzył się? pompa wody? zła uszczelka -bład montazu?
jeździłem...wymieniłem termostat -odpowietrzyłem jak w książce napisane,nagrzewnica daje gorące aż cieżko łapę przystawić do kratki no i ch..... ![]() a co do błędu w montażu to sie pewnie będzie ciężko panom przyznac ,że jakiegoś babola walnęli ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ pn maja 26, 2008 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
a wiatrak masz sprawny??????????????????? wisko czy elektryczny??????? kręci sie z silnikiem czy siłą rozpędu??? tyo jest bardzoi ważne... zęby zjadłem na tym problemie... |
Autor: | Debesciak [ śr maja 28, 2008 7:21 pm ] |
Tytuł: | |
moze przy montażu przykryli któryś otwór uszczelką ![]() |
Autor: | kryniu [ śr maja 28, 2008 8:50 pm ] |
Tytuł: | |
Zdaje się ,że sprawca zamieszania został namierzony i unicestwiony...... Czujnik temperatury......a właściwie to przewody elektryczne do niego dochodzące-skruszały po prostu....gdzieś przy robocie była wiązka elektryczna ruszona no i wskaźnik temperatury pokazywał a i owszem -wszystko płynnie i ładnie ale o jakies 10 stopni za dużo.Po przelutowaniu przewodów wszystko jakby wróciło do normy-temperatura jest stabilna i nie wychodzi ponad 100 |
Autor: | darasek30 [ czw maja 29, 2008 9:32 pm ] |
Tytuł: | |
kryniu a przed wymianą uszczelki też się grzał? bo może chłodnica jest już tak zakamieniona ,że nie ma takiego przepływu jak powinna miec .Ja tak kiedyś miałem w 190 i się okazało ,że przepływu prawie nie było bo kiedyś ciekła i ktos mądry wsypał te świństwo na uszczelnienie i do tego też chłodniczka od nagrzewnicy nawaliła |
Autor: | TOMEK126SEC [ czw maja 29, 2008 10:13 pm ] |
Tytuł: | |
Soory,ale nie bardzo wyobrażam sobie jak niekontakt na czujniku temperatury może być sprawcą przekłamania wskazań oraz niecałkowicie grzejącej chłodnicy. Panowie coś poprawili co było ich sprawką , natomiast Tobie sprzedali temat czujnika , lutowania itd. Pewnie jeszcze powinieneś być wdzięczny. Ogólnie jeśli wszystko działa to po temacie i tylko pogratulować , ale pisząc o tym czujniku możesz tylko wprowadzić zamęt w szeregach osób które używają opcji " szukaj" i od jutra wszyscy którym się grzeją silniki będą przelutowywać sobie przewody do czujnika temperatury co moim zdaniem jest nieporozumieniem. Tomek. |
Autor: | kryniu [ czw maja 29, 2008 11:45 pm ] |
Tytuł: | |
TOMEK126SEC pisze: Soory,ale nie bardzo wyobrażam sobie jak niekontakt na czujniku temperatury może być sprawcą przekłamania wskazań oraz niecałkowicie grzejącej chłodnicy.
Panowie coś poprawili co było ich sprawką , natomiast Tobie sprzedali temat czujnika , lutowania itd. Pewnie jeszcze powinieneś być wdzięczny. Ogólnie jeśli wszystko działa to po temacie i tylko pogratulować , ale pisząc o tym czujniku możesz tylko wprowadzić zamęt w szeregach osób które używają opcji " szukaj" i od jutra wszyscy którym się grzeją silniki będą przelutowywać sobie przewody do czujnika temperatury co moim zdaniem jest nieporozumieniem. Tomek. Nikt mi nic nie sprzedał -nie jestem idiotą....Byłem przy całym procesie usuwania tej usterki i bardzo uważnie patrzałem panom mechaniorom na rączki,zaczęli merytorycznie od razu po moim przyjeździe rzekomo przegrzanym silnikiem,od pomiaru temperatury chłodnicy i płynu -na podstawie zmierzonej temperatury stwierdzono jednoznacznie ,że silnik sie nie przegrzewa,temp płynu w normie , w związku z powyższym usterki należało szukać własnie w czujniku lub wskaźniku temperatury.Zabrali się do roboty,wymienili uszkodzony fragment przewodów,usunęli niesprawność i zrobili to sumiennie moim zdaniem,a zamętu raczej mój post nie wprowadzi-wręcz przeciwnie może pomóc tym ,których mechanicy ,przy byle usterce układu chłodzenia będą chcieli naciągnąc na kosztowne wymiany visca ,chłodnicy czy innych równie drogich gadżetów ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |