MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Za niskie obroty w 300CE24 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34007 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sonny Bernett [ wt maja 27, 2008 11:37 pm ] |
Tytuł: | Za niskie obroty w 300CE24 |
Mam mały problem. Auto na luzie (N) (mam automat) ma ok. 500 obr/min. Czasami jest lepiej, ale w większości przypadków jest równe 500. Maska się trzęsie. Martwię się, że to jakaś usterka. Auto mam od niedawna. Ma 114 tys. przebiegu od I właściciela. Co może być przyczyną za niskich obrotów? Pozdrawiam |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt maja 27, 2008 11:40 pm ] |
Tytuł: | |
Masz LPG ? Sprawdź zawór powietrza dodatkowego. (może wystarczy przeczyścić) A tak wogóle powodów moze być sporo A jak jest zimny to takie same ma obroty co jak jest mocno rozgrzany?? |
Autor: | Sonny Bernett [ wt maja 27, 2008 11:52 pm ] |
Tytuł: | niskie obroty |
Na zimnym ma większe (automatyczne ssanie ?). Mam LPG - niestety choć jeżdżę na benzynie. Wiem jednak, że instalacja mimo, że jest wyłączona i tak ma "wpływ" na zasilanie silnika (wspólny pobór powietrza?) Autko jest super ale od początku naliczyłem kilka dość poważnych na moj gust usterek: - klima rozszczelnona (stary gaz) - 560 zł (naprawiłem) - wyciek oleju spod przedniej części uszczelki pod głowicą (trzeba zdjąć glowicę) - ok. 700 (nie naprawiłem jescze) - awaria modułu ster. zapłonem i czujnika położenia wału - 2000 (naprawiłem) - usterka automatu, podobno zawór podcisnienia - ? (naprawię niedługo) no i te obroty - parownik, mimo że nie jeżdże na LPG wymieniłem tak jak mi gazownik doradził. Słowem pakuję i pakuję, a końca nie widać ![]() Jednak kochamy z moją kobietą naszą gwiazdę ![]() Jeżeli możesz skomentować cokolwiek z powyższych usterek to proszę. Mam dopiero pierwszego merca. |
Autor: | ukaniu [ śr maja 28, 2008 12:00 am ] |
Tytuł: | |
Co do obrotów to potrzebna kompletna regulacja i sprawdzenie KE-Jetronica (jeśl;i to wersja z KE, jak nie to komputerowa diagnoza i przegląd regulacji wolnych obrotów). Są na ten temat wątki poszukaj. Jeśli nie jeździsz na LPG zdemontuj mikser z nad klapy - poprawisz osiągi i zmniejszy się spalanie bo mikser zmienia strugę powietrza przepływającą przez klapę. Wyciek oleju z przodu silnika to zwykle uszczelka typu C pod przednią górną pokrywką rozrządu. Koszt samej może ze 20 zł z ASO i głowicy się nie zdejmuje. Nie przypuszczam aby możłiwe było precyzyjne stwierdzenie, że cieknie z pod głowicy... wiatrak wszystko rozdmucha. Jeśli tak ale w płynie chłodniczym nie ma oleju to robota też bez sensu - poczekaj na jakieś sensowne uszkodzenie ![]() 2000zł za zapłon.... ech, ile to było roboty 20min? 40min? |
Autor: | Sonny Bernett [ śr maja 28, 2008 12:07 am ] |
Tytuł: | |
Sam widzisz ze biednemu początkującem wiatr w oczy. Podobno moduł zapłonu w ASO kosztuje 3000 zl. Ja kupiłem używany z gwarancja na 12 mies. za 1500. Pewnie kolejne frajerstwo, ale nie mam na razie tu w Gdansku żadnego pasjonata z wiedza. Znacie kogoś? Jestem zdeterminowany zeby wyprowadzic to auto na ludzi, ale sam nie ruszę. Przyjadę nim na zlot do Oleśnicy, może będzie ktoś z Was? |
Autor: | butek22 [ śr maja 28, 2008 10:35 am ] |
Tytuł: | |
Ja w swojej 300CE-24V mam identczny objaw jak odpalam na zimnym silniku, obroty sa prawie na 2tyś. po chwili spadają do 500obr./min. Tylko że ja nie mam instalacji gazowej, a sam silnik niedawno miał wymienione wszystkie gumy i przewody rozdzielacza, i podobno był regulowany |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |