MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Czy moja kuchenka dostała udaru? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34114 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Prezeslaw [ wt cze 03, 2008 3:28 am ] |
Tytuł: | Czy moja kuchenka dostała udaru? |
Jakieś dwa dni temu mojej niezawodnej nitro-rakiecie przytrafiła się dziwna rzecz. A mianowicie po krótkiej trasie w mieście postawiłem sobie autko w piekielnym słońcu i postało tak jakieś 3h. Po tym czasie odpaliłem je, a że słoneczko nie pozwoliło mu się zanadto ostudzić, chwilę później przełączyłem na gaz. Przejechałem kawałek i zorientowałem się, że wolne obroty spadły mi o jakieś 400 (co skutkowało gaśnięciem na skrzyżowaniach). Przełączyłem na Pb i było git, ale jak próbowałem znów przerzucić się na gaz, to był kłopot - wolne przy 450obr/min (albo i mniej). Na wysokich wszystko w normie i na cyklonie i na Pb. Zatrzymałem się i podniosłem ciśnienie na reduktorze. Obroty wróciły, ale jak przegazowałem go na czerwone pole, to znów spadły do 450 i była lipa. Ustawiłem więc reduktor tak jak był i poszedłem do kościoła ![]() Po powrocie z kościoła okazało się, że jak auto się przestudziło, to sprawa względnie wróciła do normy. Pojechałem na BP, żeby dać autku coś na zagryzkę i wszystko od tamtej pory jest ok. Pytanie: czy to tylko wina złego gazu i czy ostre słońce w połączeniu z trefnym cyklonem może zabrać wolne obroty? Czy może też mam coś nie tak z instalacją, choć generalnie to jedyna anomalia w jej działaniu na przestrzeni 25kkm? Pozdrawiam. P.S. Gdzie mogę zakablować stację wciskającą lipny gaz? P.S2. M102 2.3 8V K-Jet + LPG najprostsze jak się da - na śrubkę. |
Autor: | Janfocus [ wt cze 03, 2008 9:09 am ] |
Tytuł: | |
zapewne wyjdzie z czasem czy to jakieś lewe powietrze w dolocie w skutek przegrzania, czy faktycznie trefny cyklon... Choć prawidłowa praca na PB raczej wskazuje na jakość gazu... |
Autor: | Prezeslaw [ wt cze 03, 2008 10:42 pm ] |
Tytuł: | |
No mi też zdaje się, że to przez trefny gaz, chociaż do tej pory łykał wszystko.. Gdzie można zasugerować kontrolę stacji z trefnym paliwem? |
Autor: | sebaduch [ czw cze 05, 2008 4:54 pm ] |
Tytuł: | |
u mnie stalo sie troche inaczej, a mianowicie jak sie nagrzal to do puki go nie zgasilem bylo oko . natomaiast jak zgasilem silnik i odstal troche juz nie chcial chodzic na cyklonie. pojechalem dzisiaj do gazolca ten pogrzebal pogrzebal i wywnioskowal po kilku jazdach ze padniety jest reduktor bo po kazdym przejezdzei zmienial mi sklad mieszanki teraz nie wiem czy zrobic to u niego ( podobno najlepszy gazolmen w Łodzi) koszt wymiany + 2 regulacje to 380 zl |
Autor: | ukaniu [ czw cze 05, 2008 5:04 pm ] |
Tytuł: | |
A ja ostatnio miałem coraz to zwiększające się zużycie... Nie chciało mi się szukać problemu. No i właśnie zlikwidowałem LPG ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ czw cze 05, 2008 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
ukaniu pisze: opłaca się!
A tak sceptycznie podszedłeś do mojego demontażu instalacji ![]() No i tak ma być ![]() |
Autor: | Prezeslaw [ czw cze 05, 2008 11:37 pm ] |
Tytuł: | |
Ja nie mam kłopotu ze zużyciem. I nie zamierzam nic demontować. Co najwyżej dostawię sobie blosa jak będę miał za co. Generalnie to raczej przez lipny gaz. Ale spytam tak z ciekawości. Jak długo żyje reduktor w instalacji LPG na śrubę? No i gdzie mogę zakablować stację za trefne paliwo? |
Autor: | TReneR [ pt cze 06, 2008 10:34 am ] |
Tytuł: | |
PIH, UOKiK, urzad rzecznika praw konsumenta czy jakos tak... |
Autor: | kruszyn [ pt cze 06, 2008 2:48 pm ] |
Tytuł: | |
u mnie znowu inny objaw... zatankowałem chyba coś trefnego ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |