MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
pękniete podłużnice przednie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34153 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Janfocus [ śr cze 04, 2008 1:49 pm ] |
Tytuł: | pękniete podłużnice przednie |
Jak człek się nudzi to szuka dziury w całym -i znalazłem przy okazji kontroli zawieszenia. Mam popękane podłużnice za przednim zawieszeniem nieopodal grodzi -prawdopodobnie w weekend lub przyszły (jak się nie złamie auto ![]() Podejrzewam że przyczyna leży w poduszkach pod motorem, które też (podobno) kwalifikują się do wymiany -i ta teoria wydaje się dość prawdopodobna, ale może się mylę i 126 z V8 mają tendencję do pękania? Pozdrawiam js |
Autor: | JaKon [ śr cze 04, 2008 4:01 pm ] |
Tytuł: | |
mają taką tendencje w koncu cos tą moc trzyma w ryzach i zdarza sie ze pekaja... w moim 126c tez juz bylo widac pekniecia... a mianowicie na ukosie podłuznic w okolicy grodzi tak jak pisales, co smieszniejsze pasazera peka mocniej... |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr cze 04, 2008 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
O cholera... to dobrze, ze mówicie - sprawdzę kolejną rzecz podczas zbliżającej się przymiarki do W126 .. ![]() A masz możliwosć jakoś fotke cyknać tego ?? |
Autor: | THC [ śr cze 04, 2008 4:30 pm ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: , co smieszniejsze pasazera peka mocniej...
Pewnie dlatego że silnik kręci się w tamta stronę. Kiedy wciskamy do podłogi na postoju cała karoseria przechyla się na prawo. |
Autor: | Janfocus [ śr cze 04, 2008 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
ALPAq pisze: A masz możliwosć jakoś fotke cyknać tego ??
zrobię jak będę naprawiał... u mnie akurat lewa była już naprawiana -widać spawy, zaś teraz obie mają oznaki. Wygląda na to że poza spawami migomatem dobrze będzie co nieco nadłożyć blachy dla wzmocnienia... Macie jakiś patent gdzie wlać potem coś do podłużnicy aby ją zabezpieczyć od środka po spawaniu? |
Autor: | ukaniu [ śr cze 04, 2008 9:06 pm ] |
Tytuł: | |
Terotex HV400 - bezkonkurencyjny. |
Autor: | Janfocus [ wt cze 17, 2008 2:18 pm ] |
Tytuł: | |
Okazało sie jednak że nie jest tak źle -pękniete zabezpieczenie antykoroz oznaczało rdzę powierzchniową i małą dziurkę, oraz pekniecie jednej strony w okolicach wspornika zawieszenia, lewa strona tylko poprawka spawu. Niestety w końcu nie uczestniczyłem w pracach, stąd materiał pogladowy prawie zerowy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |