MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
żarówki przód H4=12v 60/55w czy moglym tu wsadzic h4 100/90W https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34226 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kordal [ ndz cze 08, 2008 3:01 pm ] |
Tytuł: | żarówki przód H4=12v 60/55w czy moglym tu wsadzic h4 100/90W |
witam chciałem was zapytac mianowicie w przednich kloszach mam żarowki : H4=12v 60/55w czy moglym tu wsadzic h4 100/90W ?? nic by si enie działo z elektronika i kloszami ?? chozi mi kąkretnie o te : http://www.allegro.pl/item372461720_3_z ... kosci.html i tak samo jest z przeciwmgilnymi mam h3 21w 12v 55w i nic by sie nie stało jak bym wsadził 100w ?? kąkretnie te: http://www.allegro.pl/item372461737_2_z ... kosci.html pozdrawiam |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz cze 08, 2008 3:08 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć O żarówkach było już sporo na forum... A co do tych z aukcji: Miałem takie właśnie 100W w Toyocie (chyba tej samej firmy żarówy nawet) to się paliły po miesiącu a nawet szybciej... Ja tam nie polecam. Jak juz w tą strone to philipsy |
Autor: | Gerri [ ndz cze 08, 2008 6:06 pm ] |
Tytuł: | |
Popalisz instalację, przełącznik pod kierownicą, zmatowisz lustra i szkła. ŻARÓWKI "PRZEWATOWANE" TO HISTORYCZNY PATENT RODEM Z ZESZŁEGO WIEKU!!!! Włókno jest (owszem) grubsze i bierze więcej prądu (100W) ale jego temperatura jest niska i większość prądu jest przetwarzana w promieniowanie podczerwone (ciepło) powodujące zaczernienie luster i niszczenie instalacji. Jest cała gama żarówek H4 z oznaczeniem +30%, +50%, +60% a ostatnio nawet +90% Te żarówki biorą tyle samo prądu co fabryczne, ale z uwagi na wysoką temperaturę włókna ich sprawność jest dużo wyższa - większość energii jest przetwarzana na światło (bardzo jasne i białe) P.S.: Spróbuj Kolego przeczytać swojego posta przed wysłaniem - unikniesz przynajmniej literówek Troszeczkę dbałości o ortografię też by się przydało... |
Autor: | Miki01 [ pn cze 09, 2008 3:30 pm ] |
Tytuł: | |
Jak masz trochę kasy to wstaw i 500, ale tak poważnie, trochę pojeździsz i na 99% masz zjarany przełącznik przy kierownicy. Przerobiłem w niewiedzy jak kupiłem samochód miałem jekieś 100, wyszło dopiero jak się popalił przełącznik (z tego co wiem w Mercedes nie ma do świateł przekaźników i dlatego się jarają styki w przełączniku), a z nim żarówki... Wsadź jak kolega Gerri radzi o zwiększonej mocy, teraz pojawiły się jakieś Philipsy czy Osramy, night coś tam, opisywane były w AŚ i brzmią całkiem ciekawie ![]() Pzdr |
Autor: | Janfocus [ pn cze 09, 2008 3:44 pm ] |
Tytuł: | |
generalnie poza prawie dwukrotnym zwiększonym poborem prądu, który musi znieść instalacja (kable, styki, przełączniki), w przypadku halogenów 80% mocy jest wydzielana w podczerwieni -czyli jako ciepło. Dlatego odradzam bo szkoda instalacji i lamp. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Gerri pisze: na wysoką temperaturę włókna ich sprawność jest dużo wyższa
w halogenach temperatura włókna musi być w ściśle określinym zakresie -za niska lub za wysoka odbija się na lawinowym ograniczeniu żywotności żarówek. |
Autor: | TReneR [ pn cze 09, 2008 3:50 pm ] |
Tytuł: | |
Nikt jeszcze nie wspomnial, ze jest to niezgodne z przepisami!! |
Autor: | kordal [ pn cze 09, 2008 6:52 pm ] |
Tytuł: | |
a ze nie zgodne to fat ,ale własnie zastanawiałem sie czy instalacja wytrzyma i czy klosze sie nie bedą przegrzewały ale juz wszystko raczej wiadomo |
Autor: | WojtekW [ pn cze 09, 2008 7:44 pm ] |
Tytuł: | Re: żarówki przód H4=12v 60/55w czy moglym tu wsadzic h4 100 |
doszedłem ostatnio do tego, że światła mi za słabo świecą i kupiłem na allegro H4 Osram Silverstar (wg Autoświat świecą lepiej niż np. jakieś wyśrubowane philipsy). Wyciągnąłem stare - okazało sie że to jakieś 100/90. Wrzuciłem Osramy - świecą lepiej niż te stare a do tego są legalne |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |