MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

124 z GAZEM Panowie..? jaki najlepszy silnik do gazu ?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34314
Strona 1 z 2

Autor:  superbzorr [ czw cze 12, 2008 1:49 pm ]
Tytuł:  124 z GAZEM Panowie..? jaki najlepszy silnik do gazu ?

Jaki silnik benzynowy w 124 najlepiej znosi zalożenie gazu...????

Autor:  TReneR [ czw cze 12, 2008 1:58 pm ]
Tytuł: 

2.2

Autor:  superbzorr [ czw cze 12, 2008 2:33 pm ]
Tytuł: 

2,2 to które roczniki..???

Autor:  mr_simon [ czw cze 12, 2008 2:53 pm ]
Tytuł: 

Od 09.1992

Autor:  Chuck Norris [ czw cze 12, 2008 4:20 pm ]
Tytuł: 

no tak... ropka w górę to i na gaz sie ludzie przesiadają... ja powiem tak:
do żadnej mercedes bym już gazu nie założył... znosi nie znosi...
kiedyś jeden gazownik powiedział jednemu panu tak: "chce pan założyć gaz czy jeździć na gazie?"
i tu jest klu problemu... w mercedes można bez większej ingerencji tylko założyć gaz... i albo będzie to znosił lepiej albo gorzej... w zależności od wyłożonych kosztów w instalację...

Autor:  TReneR [ czw cze 12, 2008 4:47 pm ]
Tytuł: 

2.2 z sekwencja - zakladasz i zapominasz, ze masz.

Autor:  BrunoGiamatti [ czw cze 12, 2008 4:51 pm ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
2.2 z sekwencja - zakladasz i zapominasz, ze masz.

A skąd ta pewność? Ja sobie ręki za nic nie dam uciąć bo nie testowałem 2.2 na sekwencji.. ale co trochę dociera do mnie, że tu mapa jakaś z dupy, tu coś sie zwaliło, tu nie chce isć itd itp i to właśnie na 2.2 ... tak więc.... trzeba się wypytać użytkowników w/w motoru

Autor:  azamat [ czw cze 12, 2008 4:56 pm ]
Tytuł: 

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... szy+silnik

Autor:  superbzorr [ czw cze 12, 2008 5:31 pm ]
Tytuł: 

no właśnie jak ktoś by miał jakieś doświadczenia co do motoru i instalacji gazowej to poposzę...

Autor:  broneq [ czw cze 12, 2008 7:16 pm ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
2.2 z sekwencja - zakladasz i zapominasz, ze masz.
Dopóki nie przypomniesz sobie, że potrzebujesz bagażnik, albo dopóki po zimie nie zobaczysz korozji w okół otworów wyrąbanych w aucie podczas montażu (no chyba, że sam sobie to dokładnie zakonserwujesz) ;) .

Autor:  rolbas [ czw cze 12, 2008 8:33 pm ]
Tytuł: 

ALPAq pisze:
A skąd ta pewność? Ja sobie ręki za nic nie dam uciąć bo nie testowałem 2.2 na sekwencji..


Ja testuje sekwencje BRC Sequent24 ponad 100 tys. km wlasnei na M11.960.
Jest super: i sama instalka i robota gazownika. No i przyjemne oszczednosci ;)

Autor:  Milosh [ czw cze 12, 2008 11:29 pm ]
Tytuł: 

Podpisuje sie pod tym postem. Bezkaszlowo. Wlasnie przelozylem II gen na sekwencje. Wypierd duzo lepszy. Praktycznie bez roznicy na benie i na new LPG.

PS. stare otwory i komore kola zapasowego pod nowa butle zakonserwowalem sobie sam. Pol godziny roboty dla srednio chetnego nie powinna byc powodem do dyskusji i kontrargumentem do nie zakladania gazociagu.

Kiedys tez takim bylem oportunista LPG (250TD [zlosnik] ). Niestety/stety punkt widzenia=punkt siedzenia/podparcia. Cena ON determinuje migracje na LPG i inne paliwa zastepcze.

Abstrahujac od wszystkiego 2.2E a 2.5D to NIESAMOWITA przepasc w osiagach, poziomie halasu itp.

2.2 TO JEST TO!!!!! Polecam wszystkim i please prosze mnie nie ukamieniowywac jak Szczepana z Biblii za moje poglady. To jest forum i mysle, ze nikogo nie urazilem

Autor:  uoncheq [ pt cze 13, 2008 4:47 pm ]
Tytuł: 

Ja mam w swoim silnik 2.0 136KM z automatyczna skrzynia i od 2001 mam założony gaz. do kwietnia miałem "zwykłą" instalacje i musze przyznac ze nie mial praktycznie zadnego przyspieszenia. bardzo dlugo reagowal na gaz i trzeba bylo zmienic przelozenie biegow na 3, zeby sie ruszyl. Natomiast w kwietniu zalozlem nowa sekwencje i w zasadzie nie ma roznicy miedzy jazda na benzynie i na gazie. Silnikowi nie szkodzi, nie mialem do tej pory zadnych problemow w zwiazku z instalacja gazowa.
Jezeli chodzi o zalozenie samej instalacji, to zalozylem butle zamiast kola zapasowego (ktore i tak sie jeszcze nie przydalo, odpukac :)) a wlew gazu umiescilem pod klapka obok wlewu benzyny - miejsce chyba stworzone do tego, bo pasuje jak ulal. Swoja droga, jak chce zatankowac gaz, to pracownik stacji obchodzi caly samochod na kleczkach i szuka wlewu w zderzaku :D a jak mu powiem gdzie jest, to czesto mi nie wierzy, dopoki sam nie sprawdzi :)

Autor:  BrunoGiamatti [ pt cze 13, 2008 5:03 pm ]
Tytuł: 

A jak wygląda Wam spalanie LPG w 2.0 i 2.2 ? Do tego koszty serwisu gazu itp? Bo w poprzednim MB jak wyliczyłem spalanie LPG, koszt obsługi (degradacji samochodu nie liczyłem) wyszło, że Pb wychodzi mi kilka zł drożej niż LPG.. no ale sekwencja to już inna zabawa... Chodź jak mówię, słyszałem sporo kiepskich opinii o lpg nawet w tych nowszych W124 na el wtrysku.
uoncheq pisze:
Swoja droga, jak chce zatankowac gaz, to pracownik stacji obchodzi caly samochod na kleczkach i szuka wlewu w zderzaku a jak mu powiem gdzie jest, to czesto mi nie wierzy, dopoki sam nie sprawdzi

hmm to dopiero zdziwili by się u mnie w CE ... bo mam wlew w bagażniku (jak by co cała instalacja II gen na sprzedaż :P )

Autor:  TReneR [ pt cze 13, 2008 5:04 pm ]
Tytuł: 

Mam tak samo - pod klapka wlewu paliwa a butla oczywiscie w kole.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/