MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 4:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pasy po kolizji
Post: pt cze 13, 2008 9:22 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Mam pytanie: jak sprawdzić czy pasy przednie nie były wystrzelone?
Nie mogę wyłączyć kontrolki poduszek.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2008 6:30 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Kontroli podlega w tym przypadku oporność zapłonnika pasa.
Musisz wziąś multimetr i sprawdzić. Trzeba jednak wziąść pod uwagę, że po wyjęciu wtyczki styki zapłonnika pasa są zwierane niewielką blaszką, która uniemożliwia przypadkowe podanie napięcia i odpalenie ładunku.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2008 7:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Z pomiarem nie ma problemu,mogę wyciąć wtyczkę z instajlacji,których kilometry się u mnie poniewierają.Nie znam tylko prawidłowej wartośći.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2008 7:55 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Wiesz jak to jest: zaraz skorzystają z tego domowi naprawiacze (wstawiacze oporników) z uwielbieniem ryzykujący czyimś życiem dla zaoszczędzenia paru groszy... :evil:

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2008 10:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Ja po prostu zagladam w otwor naboju i patrze, czy nie jest wystrzelony. Mozna tez posilkowac sie jakims patyczkiem, ma wejsc prawie do samego dolu. Metoda wielce nieprecyzyjna, ale jakos nigdy problemow z odroznieniem nie mialem, najlepiej miec do porownania niewystrzelony naboj. Tylko nie bardzo zrozumialem czy masz je na wierzchu czy tez nie chce Ci sie zdejmowac oslony slupka ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2008 11:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Muszę się dobrać do słupka,ale przy okazji chcę sprawdzić kilka innych ,które być może trzeba skasować.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl