MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Koledzy błądzę, proszę o pomoc w słusznym wyborze W124/W210 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34411 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Miki01 [ pn cze 16, 2008 7:06 pm ] |
Tytuł: | Koledzy błądzę, proszę o pomoc w słusznym wyborze W124/W210 |
Witam, zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o poradę. Jeżdżę moją wypieszczoną Mercedes od ponad 1,5r i tak mnie ostatnio nosi z zamiarem kupna ew. wymiany na W210 ale kręci mnie jedna wersja 320 CDi. Macie może własne doświadczenia, ew. przemyslenia na w.w. temat. Może W211? pomóżcie bo błądzę ![]() ![]() Pzdr |
Autor: | Maksio [ pn cze 16, 2008 7:22 pm ] |
Tytuł: | |
z tego co mi wiadomo, chociaż jestem młodym kierowcą (20 lat na karku dopiero ![]() Najwięcej problemów miałbyś ewentualnie z elektroniką, ponieważ o silniku 3.2 cdi słyszałem pochlebne opinie, jest dość niezawodny i nie ma podobno fabrycznej wady jaką jest "zażygiwanie" wtrysków. Poza tym o walorach moco-momentowych tego silnika chyba nie trzeba pisać ![]() Nie wiem jak tam się sprawuje zawieszenie w Twoim w124, ale w mojego taty w210 jest na prawdę komfortowo. Do tego zawieszenie jest dość sprężyste co w połączeniu z ESP daje dużo spokoju przy szybszym pokonywaniu zakrętów. Nie wiem co tam więcej naskrobać... musisz się bardzo pilnować przy ewentualnym zakupie, żeby nie trafić jakiegoś bubla. jak coś jeszcze mi się przypomni to może napisze. Pozdrawiam |
Autor: | bary123ce [ pn cze 16, 2008 7:44 pm ] |
Tytuł: | |
Zostaje Ci albo przyzwyczaić się do 147 koni, albo kupić sobie problem ![]() |
Autor: | Miki01 [ pn cze 16, 2008 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
Z mej wiedzy, mam więcej bo wystąpił brak kat u mnie... ![]() ![]() ![]() Dzięi Maksio za podpowiedź.. |
Autor: | beet [ pn cze 16, 2008 8:06 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: albo kupić sobie problem
Albo swapnac OM606 turbo do W124 ![]() |
Autor: | Miki01 [ pn cze 16, 2008 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
Beet, jak najbardziej ale po co? Mój silniczek jest w stanie idealnym! Jak i cały samochód... Ma raptem 219 tyś. Opcja na podbicie mocy to intercooler + brak kat to +- ok 35KM co daje ponad 180KM i te 12V ![]() Pzdr |
Autor: | beet [ pn cze 16, 2008 9:39 pm ] |
Tytuł: | |
Miki01 pisze: Beet, jak najbardziej ale po co?
No to w takim razie nie wiem czemu mierzysz w okularnika. Bo ja innych argumentow przemawiajacych na korzysc W210, poza lepsza dynamika, mniejszym spalaniem w CDI i lepszym standardowym wyposazeniem, nie widze. Chyba, ze tego Twojego Ci szkoda na tluczenie po polskich drogach. |
Autor: | Miki01 [ wt cze 17, 2008 9:42 am ] |
Tytuł: | |
beet pisze: Miki01 pisze: Beet, jak najbardziej ale po co? No to w takim razie nie wiem czemu mierzysz w okularnika. Bo ja innych argumentow przemawiajacych na korzysc W210, poza lepsza dynamika, mniejszym spalaniem w CDI i lepszym standardowym wyposazeniem, nie widze. Chyba, ze tego Twojego Ci szkoda na tluczenie po polskich drogach. Właśnie te Twoje ostatnie słowa mnie "kręcą" najbardziej ![]() beet pisze: Miki01 pisze: Beet, jak najbardziej ale po co? No to w takim razie nie wiem czemu mierzysz w okularnika. Bo ja innych argumentow przemawiajacych na korzysc W210, poza lepsza dynamika, mniejszym spalaniem w CDI i lepszym standardowym wyposazeniem, nie widze. Chyba, ze tego Twojego Ci szkoda na tluczenie po polskich drogach. Właśnie te Twoje ostatnie słowa mnie "kręcą" najbardziej ![]() |
Autor: | kompressor [ wt cze 17, 2008 10:36 am ] |
Tytuł: | |
witam wszystkich jeśli chcesz naprawdę mieć frajdę z jazdy to daj spokój z w210 pomyśl o SEC-u-koszty utrzymania podobne,mniej rdzy i problemów z silnikiem no i ten dźwięk którego nie da sie porównaj do taksówki na gnój na twoim miejscu został bym przy 124 jeśli jest w takim dobrym stanie jak piszesz i nie sprawia kłopotów-tylko dbać |
Autor: | broneq [ wt cze 17, 2008 11:28 am ] |
Tytuł: | |
Wiem, że W124 to model kultowy, wiem że ma na forum najwięcej zwolenników (no może poza W123 ![]() W211 to obecnie produkowany model więc dość ... dość ... prestiżowy. W124 natomiast powoli przechodzi już w takie stadium "beczki" czyli "za stary na nowy za nowy na stary". |
Autor: | Miki01 [ wt cze 17, 2008 8:32 pm ] |
Tytuł: | |
Koledzy, byłem, zobaczyłem, przejechałem się i ..... no właśnie mam jeszcze miękko w ga..ch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Maksio [ śr cze 18, 2008 2:39 pm ] |
Tytuł: | |
no to niezła fura ![]() mam nadzieję, że wszystko się uda i będziesz zadowolony ![]() |
Autor: | Danek [ pt cze 20, 2008 10:48 am ] |
Tytuł: | |
Sam się przymierzałem swego czasu do kupna W 210. Użytkownicy tego auta, blacharze i inni samochodziarze przestrzegali mnie przed rdzą w szczególnosci w rocznikach do 2000 roku, nawet w samochodach powypadkowych. <br>Dodano po 58 sekundach.:<br> przepraszam za błąd powinni być: nawet w samochodach bezwypadkowych. |
Autor: | Candy78 [ wt cze 24, 2008 7:56 pm ] |
Tytuł: | |
to jak jest z ta rdzą w w210 bo sam się zstanawiam i słyszałem że to właśnie po lifcie gniją najbardziej czyli po 1999 ??? |
Autor: | ziigii31 [ wt cze 24, 2008 10:45 pm ] |
Tytuł: | |
wlasnie.... ta rdza niestety... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |