MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Co o tym sądzicie? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34418 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | supersey [ pn cze 16, 2008 10:53 pm ] |
Tytuł: | Co o tym sądzicie? |
Witam wszystkich bardzo serdecznie !! Moje pytanie to co sądzicie o tym samochodzie czy jest jeszcze szansa na jego odbudowe?? http://www.allegro.pl/item382185641_mer ... 6_sec.html |
Autor: | Prezeslaw [ wt cze 17, 2008 12:00 am ] |
Tytuł: | |
Powitał. Jak dla mnie to powinieneś dokładnie obejrzeć auto z bliska z kimś, kto dobrze zna temat i zrobić "listę zakupów". Całkiem prawdopodobne jest, że kupienie SECa w dobrym stanie wyjdzie Ci taniej, niż reanimacja taniego i dobitego. Nie jestem przeciwnikiem gazu, ale jeśli chcesz kupić trupa do remontu, to poszukaj przynajmniej takiego, który jeszcze nie wybuchł. Możesz znaleźć zajechanego SECa bez gazu za te same pieniądze, a reanimacja będzie bezpieczniejsza (większe szanse na to, że po zrobieniu wszystkiego, co się da, silnik odpali i będzie dobrze chodził). Poza tym jeśli jesteś miłośnikiem MB i lubisz ratować te piękności, to szlachetny cel i życzę powodzenia. Ale jeśli jesteś miłośnikiem MB i lubisz jeździć, to pieniądze przeznaczone na remont właduj po prostu w dobry egzemplarz. Po tych zdjęciach wiele, poza stanem blacharskim nie da się stwierdzić, a opis nie jest zbyt zachęcający... Może wypowie się jakiś bardziej kompetenty SEColog reanimator? Pozdrawiam. |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt cze 17, 2008 12:08 am ] |
Tytuł: | |
Z włąsnego doświadczenia z wybuchu gazu i z poszukiwania W126 powiem ci dwie rzeczy: 1. Po walnięciu gazu trzeba władować ogrom kasy żeby samochód chodził chodź trochę podobnie jak wcześniej 2. Tanie W126 to tani-wielki problem. Sam szukałem SELa .. oglądałem i oglądałem ... i wydawało mi się, ze za 12 tys to kupi się już porządny egzemplarz ale dupa. Nic z tego.. same padliny! Niestety takie życie, że jak już kupować to lepiej droższy egzemplarz! mniej będzie do doinwestowania. A jak kupisz takiego SEC do roboty... to licz sie z przerażającymi niekiedy cenami części! A kupic za 6 tys i władować 26 tys nie jest fajnie. Chyba, że szukasz pojazdu do zabawy, do rozbiórki badź na części - to może coś się z niego wybierze. Ciekawe jak zawiecha, skrzynia itp... Bo to również swoje kosztuje ![]() |
Autor: | supersey [ wt cze 17, 2008 6:49 am ] |
Tytuł: | |
Więc tak oglądałem go dokładnie ale nrazie tylko zewnątrz bo właściciel niestety jest mało uchwytny generalnie do naprawy jest cała buda sporo jest korozji jesli chodzi o silnik to chyba nie jest z tego samochodu bo jest to 3000 a takich chyba nie było? sam właściciel mówił mi ze wystarczy naładować akumulator i napewno odpali a co do zawieszenia to stwierdze dopiero jak się przejade .Wiem że stan tego samochodu jest straszny ale naprawde nie mogę spokojnie patrzeć jak piękny klasyczny samochód przestaje istnieć jesli chodzi o MB to nie mam doświadczenia do tej pory zajmowałem się raczej samochodami innej marki obecnie posiadam BMW e32 w stanie prawie kolekcionerskim kosztował mnie sporo pracy ale są efekty i to jest ważne ![]() |
Autor: | WojtekW [ wt cze 17, 2008 8:21 am ] |
Tytuł: | |
Daj sobie spokój z tą padliną. Jak sam właściciel szacuje koszty na minimum 10 000 zł (tak jest w opisie), to dobrze zastanów się nad wydaniem każdej z tych 4000 zł za takie auto. Koszty mogą wynieść pewnie z 20 000 zł (może trochę więcej) + stracone nerwy za które nikt ci nie odda kasy. Zdecydowanie lepszym pomysłem jest zakup zdrowego W126 za 20 000 zł. |
Autor: | yagood [ wt cze 17, 2008 9:49 am ] |
Tytuł: | |
ktoś z kolegów pisał, że aby nabyć dobrego SECa trzeba zapłacić: za pierwszą wersję około 20 kpln za drugą wersję około 30 kpln decyzja należy do Ciebie. mój jak kupowałem miał przejchane 197kkm i był po jednym właścicielu sprowadzony z DE i zawsze są jakieś rzeczy do zrobienia, np płyny do wymiany, warto zająć się układem zapłonowym (świece, kable, kopułka),itd... to generuje już niemałe koszty zronienie blacharki: samo lakierowanie to koszt od 4 kpln w górę, a reszta... myśle, że zdecydowanie lepiej jest poszkuać dobrego egzemplarza, bo nie wiadomo co wyjdzie w praniu pozdr |
Autor: | supersey [ wt cze 17, 2008 11:25 am ] |
Tytuł: | |
No może i macie racje ale problem polega na tym że nie mam 20 000 zł zeby tak odrazu wyłożyć a stopnoiwo powiedzmy że remontowałbym rok może dłużej to finansowo nie byłoby problemu a poza tym czy to nie jest ciekawsze zajecie niż kupienie w stanie idealnym ? |
Autor: | bary123ce [ wt cze 17, 2008 11:30 am ] |
Tytuł: | |
Kupić taniej się da, ale trzeba szukać. nie jest powiedziane, że nie kupisz dobrego SEC'a za mniej niż 20.000zł. jak nie będziesz wiedział, co zrobić z tym silnikiem, żeby to jeździło to ja Ci podpowiem ![]() |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt cze 17, 2008 12:50 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: jak nie będziesz wiedział, co zrobić z tym silnikiem, żeby to jeździło to ja Ci podpowiem
![]() Ale znaleźć dobre OM617.952 też wcale nie tak łatwo ![]() ![]() ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt cze 17, 2008 12:56 pm ] |
Tytuł: | |
Mike_THE_GR8 pisze: bary123ce napisał:
jak nie będziesz wiedział, co zrobić z tym silnikiem, żeby to jeździło to ja Ci podpowiem Ale znaleźć dobre OM617.952 też wcale nie tak łatwo ![]() Wariaty ![]() Ja nadal się upieram na tym, ze lepiej porzyczyc troszke kasy i kupić lepszy egzemplarz. Bo taka ruina doprowadzi Ciebie do ruiny. Zapewne to będzie skarbonka bez dna.. No chyba, że naprawdę szukasz zabawki do dłubania. Tylko ostrzegam... |
Autor: | Prezeslaw [ wt cze 17, 2008 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
Zdaje się, że trupy dzielą się na dwie podstawowe grupy: - takie, które da się odrestaurować - takie, które po odrestaurowaniu dalej będą trupami Zdaje się, że ten który chcesz kupić należy do tej drugiej grupy. Znajdź właściciela i sprawdź to dokładnie, ale chyba lepiej poszukać jakiejś innej padliny. Mówisz, że silnik może być nie od niego, brak przeglądu, burzliwa historia cyklonowa... Sprawdź też zgodność wyposażenia z VINem. Może to szczepan? Jeśli chcesz odrestaurować klasyka może warto poszukać lepszej "bazy". Ten niech ewentualnie będzie workiem z częściami. Może da się z niego coś wydłubać. Można tak gdybać, ale wypadałoby w końcu się przejechać, zajrzeć pod spód, etc... Pzd. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |