MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Piszczenie przy kręceniu kierownica - wewnatrz kabiny https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34422 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gizmo [ wt cze 17, 2008 3:44 am ] |
Tytuł: | Piszczenie przy kręceniu kierownica - wewnatrz kabiny |
Piski dobiegaja spod pokrywy kolumny wewnątrz auta, na pewno nie z zewnatrz. Co to jest i jak sie problemu pozbyc? |
Autor: | Miki01 [ wt cze 17, 2008 9:44 am ] |
Tytuł: | |
A Kolega poziom płynu wspomagania sprawdzał? Może czas wymienić ![]() |
Autor: | gizmo [ wt cze 17, 2008 12:42 pm ] |
Tytuł: | |
Płyn nowy pełno go. Nie jest to piszczenie niczego co sie znajduje poza kabina. Pisk jest takie "ocierliwy" jakby cos o cos tarlo przy kreceniu z max w prawo do lewo i na odwrot... i jest lekko irytujacy. <br>Dodano po 37 sekundach.:<br> Ps. takie rzeczy jak poziomy plynow przy tych przebiegach co ja robie sprawdzam co tydzien ![]() |
Autor: | bogdan11 [ wt cze 17, 2008 2:14 pm ] |
Tytuł: | |
Zgrzytają /szorują/ pewnie elementy przełącznika centralnego na kolumnie kierownicy pod kołem kierownicy. Pewnie elementy automatu wyłączającego kierunkowskazy. Albo zdjąć koło i nasmarować jakimś silikonowym olejem albo próbować siknąć sprayem silikonowym w szczelinę pod kierownicą. |
Autor: | gizmo [ wt cze 17, 2008 3:11 pm ] |
Tytuł: | |
O i to jest mysl. sprawdze to ![]() |
Autor: | Krzysiek547 [ ndz cze 22, 2008 8:24 pm ] |
Tytuł: | Re: Piszczenie przy kręceniu kierownica - wewnatrz kabiny |
gizmo pisze: Piski dobiegaja spod pokrywy kolumny wewnątrz auta, na pewno nie z zewnatrz.
Co to jest i jak sie problemu pozbyc? Miałem podobny problem z piskami w moim 124 300 E i okazało sie że dolny sforzeń wahacza wypracował się, pękła osłona gumowa na nim i dostał się piach do środka i stąd te piski, podczas kręcenia nawet na postoju te wahacze pracuję. Kolego sprawdż przy dużej prędkości czy dobrze trzyma się drogi jeżeli bedzie niestabilny to proponuję wymianę 2 dolnych sforzni wahaczy. |
Autor: | zebda [ ndz cze 22, 2008 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
Ja tez proponuje sprawdzic wachacz...tez tak mialem...na poczatku myslalem ze cos skrzypi wewnatrz, potem jakby jakas guma sie obcierala, a na koniec skrzypialo juz na zewnatrz... ...jak dla mnie jesli w W124 (i pewnie w W201 tez) cos skrzypi jak sie kreci kierownica (jak auto jest w miare zadbane) to pierwsza rzecz do sprawdzenie to sworznie. |
Autor: | WojtekW [ ndz cze 22, 2008 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie też skrzypi i też tylko w środku. Skrzypiało przed wymianą sworzni, po wymianie też skrzypi (i też tylko w kabinie). Mech mówi, że trzeba zdemontować kierownicę i przesmarować |
Autor: | gizmo [ wt cze 24, 2008 5:10 pm ] |
Tytuł: | |
Sworznie byly sprawdzane, odrozniam pisk sworznia od pisku przy kierownicy, no prosze was... ![]() |
Autor: | Krzysiek547 [ wt cze 24, 2008 9:46 pm ] |
Tytuł: | |
Naprawdę trudno zlokalizować te piski w sforzniach i odróżnić od innych, to tak roznosi się po karoserii jakby koło sie ukręcało , przy odpalonym silniku kręcąc kierownicą trudno wyczuć ale mam propozycję, polej olejem sforznie i pokręć zobaczymy. |
Autor: | gizmo [ śr cze 25, 2008 2:46 pm ] |
Tytuł: | |
To jest jedyna rzecz jakiej nie chcesz robic, to polewac sworzni olejem. To po pierwsze, a po drugie przeciez napisalem ze sworznie byly sprawdzane. wiec to na pewno nie "sforznie". |
Autor: | Junak [ śr cze 25, 2008 11:40 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie był to pisk szczotek odpowiedzialnych za przekazywanie sygnału z klaksonu po pierścieniach ślizgowych, niestety przesmarowanie nie pomogło na dłuższą metę. Wymieniłem kierownicę na inną i problem WTEM zniknął ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |