MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Piszczenie przy kręceniu kierownica - wewnatrz kabiny
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34422
Strona 1 z 1

Autor:  gizmo [ wt cze 17, 2008 3:44 am ]
Tytuł:  Piszczenie przy kręceniu kierownica - wewnatrz kabiny

Piski dobiegaja spod pokrywy kolumny wewnątrz auta, na pewno nie z zewnatrz.

Co to jest i jak sie problemu pozbyc?

Autor:  Miki01 [ wt cze 17, 2008 9:44 am ]
Tytuł: 

A Kolega poziom płynu wspomagania sprawdzał? Może czas wymienić ;)

Autor:  gizmo [ wt cze 17, 2008 12:42 pm ]
Tytuł: 

Płyn nowy pełno go.

Nie jest to piszczenie niczego co sie znajduje poza kabina.

Pisk jest takie "ocierliwy" jakby cos o cos tarlo przy kreceniu z max w prawo do lewo i na odwrot... i jest lekko irytujacy. <br>Dodano po 37 sekundach.:<br> Ps. takie rzeczy jak poziomy plynow przy tych przebiegach co ja robie sprawdzam co tydzien :)

Autor:  bogdan11 [ wt cze 17, 2008 2:14 pm ]
Tytuł: 

Zgrzytają /szorują/ pewnie elementy przełącznika centralnego na kolumnie kierownicy pod kołem kierownicy. Pewnie elementy automatu wyłączającego kierunkowskazy. Albo zdjąć koło i nasmarować jakimś silikonowym olejem albo próbować siknąć sprayem silikonowym w szczelinę pod kierownicą.

Autor:  gizmo [ wt cze 17, 2008 3:11 pm ]
Tytuł: 

O i to jest mysl. sprawdze to :)

Autor:  Krzysiek547 [ ndz cze 22, 2008 8:24 pm ]
Tytuł:  Re: Piszczenie przy kręceniu kierownica - wewnatrz kabiny

gizmo pisze:
Piski dobiegaja spod pokrywy kolumny wewnątrz auta, na pewno nie z zewnatrz.

Co to jest i jak sie problemu pozbyc?


Miałem podobny problem z piskami w moim 124 300 E i okazało sie że dolny sforzeń wahacza wypracował się, pękła osłona gumowa na nim i dostał się piach do środka i stąd te piski, podczas kręcenia nawet na postoju te wahacze pracuję. Kolego sprawdż przy dużej prędkości czy dobrze trzyma się drogi jeżeli bedzie niestabilny to proponuję wymianę 2 dolnych sforzni wahaczy.

Autor:  zebda [ ndz cze 22, 2008 9:07 pm ]
Tytuł: 

Ja tez proponuje sprawdzic wachacz...tez tak mialem...na poczatku myslalem ze cos skrzypi wewnatrz, potem jakby jakas guma sie obcierala, a na koniec skrzypialo juz na zewnatrz...

...jak dla mnie jesli w W124 (i pewnie w W201 tez) cos skrzypi jak sie kreci kierownica (jak auto jest w miare zadbane) to pierwsza rzecz do sprawdzenie to sworznie.

Autor:  WojtekW [ ndz cze 22, 2008 9:30 pm ]
Tytuł: 

U mnie też skrzypi i też tylko w środku. Skrzypiało przed wymianą sworzni, po wymianie też skrzypi (i też tylko w kabinie). Mech mówi, że trzeba zdemontować kierownicę i przesmarować

Autor:  gizmo [ wt cze 24, 2008 5:10 pm ]
Tytuł: 

Sworznie byly sprawdzane, odrozniam pisk sworznia od pisku przy kierownicy, no prosze was... :)

Autor:  Krzysiek547 [ wt cze 24, 2008 9:46 pm ]
Tytuł: 

Naprawdę trudno zlokalizować te piski w sforzniach i odróżnić od innych, to tak roznosi się po karoserii jakby koło sie ukręcało , przy odpalonym silniku kręcąc kierownicą trudno wyczuć ale mam propozycję, polej olejem sforznie i pokręć zobaczymy.

Autor:  gizmo [ śr cze 25, 2008 2:46 pm ]
Tytuł: 

To jest jedyna rzecz jakiej nie chcesz robic, to polewac sworzni olejem.
To po pierwsze, a po drugie przeciez napisalem ze sworznie byly sprawdzane. wiec to na pewno nie "sforznie".

Autor:  Junak [ śr cze 25, 2008 11:40 pm ]
Tytuł: 

U mnie był to pisk szczotek odpowiedzialnych za przekazywanie sygnału z klaksonu po pierścieniach ślizgowych, niestety przesmarowanie nie pomogło na dłuższą metę. Wymieniłem kierownicę na inną i problem WTEM zniknął [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/