MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 5:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw cze 19, 2008 11:52 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr cze 18, 2008 5:52 pm
Posty: 2
Witam, kupiłem e210 z 2000 roku z niedziałającą klimą, okazało się że jest uszkodzona sprężarka, wymieniłem, nabiłem klimę i okazuje się, że nawiew chłodnego powietrza jest tylko z środkowych kratek, przez wszystkie inne leci ciepłe powietrze prosze o jakąś sugestie, dodam że jest to klimatronik


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 12:20 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
duzo moze byc opcji
zaciete zaworki, zaciete lub spalone sliniczki przy klapkach bocznych
najlepiej podepnij pod kompa to powinno wyjsc co jest nie tak

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 1:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Czy jest jakiś sposób na awaryjne odblokowanie zaworków bez rozbierania
połowy samochodu ;) ?

Krótko mówiąc, co trzeba zrobić, aby siłownik ponownie dostał "informacje"
zamknięcia lub otwarcia? Czy zmiana temperatury będzie za to odpowiedzialna?

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 19, 2008 1:14 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
sasiad walnal w nie mlotkiem to sie odwiesily (oczywiscie nie jakos tak hardkorowo ale walnal)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 10:54 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr cze 18, 2008 5:52 pm
Posty: 2
Przyczyna okazała się bardzo zaskakująca, w lampce wewnętrznej jest czujnik temperatury z wentylatorem i wentylator ten był zabity kurzem, obyło się bez wymiany, po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy, z tego wynika że w mercedesie czasem bardzo abstrakcyjne rozwiązania okazują się skuteczne


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl