MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Pilnie potrzebna pomoc
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=34902
Strona 1 z 1

Autor:  mojojojo13 [ śr lip 09, 2008 9:48 pm ]
Tytuł:  Pilnie potrzebna pomoc

Tato pojechał na wakacje i dziś rano po zapaleniu silnika gaśnie licznik i zapala się liczba 900
czy to jest kod błędu? jeśli tak to jaki , i czy dadzą rade wrócić do domu (800km)
czy może inspekcja??
Bardzo gorący temat
Pozdrawiam i dziękuje z góry

Autor:  me-how [ śr lip 09, 2008 10:15 pm ]
Tytuł: 

błędy nie są wyświetlane na zegarach, za co serwisy brały by kasę jak każdy widziałby co się źle dzieje z jego autem na zegarach :)

zapewne auto przypomina że należy mu się inspekcja, wg mnie dojadą nawet i 8000 km

Autor:  mojojojo13 [ śr lip 09, 2008 10:27 pm ]
Tytuł: 

Dzięki - ktoś potwierdzi wersje?

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ śr lip 09, 2008 10:42 pm ]
Tytuł: 

raczej tak -pisze 900 km i mały napis service,spokojnie mozna smigac z tym
8)

Autor:  Omen [ czw lip 10, 2008 8:12 am ]
Tytuł: 

Inpekcja zdecydowanie :)

Autor:  kubol [ czw lip 10, 2008 8:41 am ]
Tytuł: 

w naszej W202 wyświetla się coś innego: - 1, potem -2, i tak dalej. Teraz jest już - 4. Ile zer do tego dodać? Wymiany jeszcze nie mam, bo ostatnio skasowałem później. Aha i pika do tego po odpaleniu.

Autor:  Omen [ czw lip 10, 2008 9:11 am ]
Tytuł: 

Hmm nie wiem co to może być, w dieslu jeszcze można było sprawdzić poziom oleju na tym wyświetlaczu ale widze że macie C180. A klucz jest obok tego ?

Autor:  mojojojo13 [ czw lip 10, 2008 11:02 am ]
Tytuł: 

niestety próby skasowania inspekcji wg. instrukcji podanej przez Omena nie dają efektu - samochód nie reaguje , zmienił jedynie liczbę z 900 na 800 i pojawił się kluczyk.
Ktoś ma jakiś pomysł?

Autor:  TOMEK126SEC [ czw lip 10, 2008 12:08 pm ]
Tytuł: 

Niestety nie wiem co podał Ci Omen. Moja wersja wydarzeń to:
1. kluczyk w pozycję 2
2. nacisnąć 2-krotnie przycisk oznaczony 0 po lewej stonie licznika . Nazwijmy go " reset" .Trzeba wykonać to dość szybko.
3. kluczyk w w pozycje 1
4. wcisnąć reset i przytrzymać + pkt.5
5. przełączyć kluczyk w poz 2
6. po 10 sec. będzie słychać syg. beep i wtedy puścić "reset"
7. finish
Mam nadzieję że przedstawiłem to w miarę czytelnie.
Tomek.

Autor:  mojojojo13 [ czw lip 10, 2008 12:25 pm ]
Tytuł: 

wyszukałem dokładnie taką samą procedure(to ta Omena) niestety auto nie reaguje - wyślwietla się 3114 , po czym 800 + kluczyk i jest jak było...
nie mam kierownicy wielofunkcyjnej
w202 jest z 98 roku- 220D

Autor:  TOMEK126SEC [ czw lip 10, 2008 12:28 pm ]
Tytuł: 

No to niestety po powrocie szanownego Tatusia pozostaje podłączenie do kompa.
Tomek.

Autor:  kubol [ czw lip 10, 2008 1:21 pm ]
Tytuł: 

Paweł na ftp, chyba w moim folderze jest plik .doc z procedurą kasowania. Porównaj je.

Autor:  Omen [ czw lip 10, 2008 1:43 pm ]
Tytuł: 

W W202 nie było kierownicy wielofunkcyjnej. Nie pamiętam jaką procedurę podawałem ale ta jest na pewno dobra.

Cytuj:
Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk "0" z lewej strony predkosciomierza.
Wyłączyć zapłon.
Wcisnąć przycisk "0" i przytrzymać, załączyć przy tym zapłon.
Po 10 sekundach na wyświetlaczu pojawia się nowy interwał inspekcyjny oraz towarzyszy sygnał dźwiękowy.
Wyłączyć zapłon.

Autor:  ziigii31 [ czw lip 10, 2008 3:36 pm ]
Tytuł: 

tam znajdziesz link do programu z instrukcjami kasowania inspekcji...


http://www.w210.pl/viewtopic.php?p=1505#1505

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/