MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

kopci na niebiesko
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35081
Strona 1 z 1

Autor:  adam123 [ sob lip 19, 2008 12:34 pm ]
Tytuł:  kopci na niebiesko

czy ma ktos pomysl na to co mzoe byc?
od pewnego czasu kopci na neibiesko /pali olej
kolektor ssacy czysty i nei ma zadnych przedmuchow,
wykluczam pierscienie, stalo sie to nagle, wczesneij bral 1L/12000k
teraz litr na 2000km i strasznei kopci
uszczelka?
pompa wtryskowa?
gumki zaworowe?

przerabial ktos juz to?

Autor:  Janfocus [ sob lip 19, 2008 12:54 pm ]
Tytuł: 

aby automat? Co za motor, co się działo z nim ostatnio?

Autor:  agaj666 [ sob lip 19, 2008 1:17 pm ]
Tytuł: 

uszczelniacze zaworów ci padły.będzie chlał olej na potęgę i dymił. troche roboty cie czeka :(

Autor:  BrunoGiamatti [ sob lip 19, 2008 2:55 pm ]
Tytuł: 

agaj666 pisze:
troche roboty cie czeka

Czemu?? przecież wymienić uszczelniacze to nie jest jakaś tragedia. Same w sobie nie kosztują nawet 100zł + robocizna 100zł i fajrant o ile to tylko to.

Autor:  zegarek [ sob lip 19, 2008 3:02 pm ]
Tytuł: 

BrunoGiamatti pisze:
agaj666 pisze:
troche roboty cie czeka

Czemu?? przecież wymienić uszczelniacze to nie jest jakaś tragedia. Same w sobie nie kosztują nawet 100zł + robocizna 100zł i fajrant o ile to tylko to.


O jakim silniku piszesz?

Autor:  BrunoGiamatti [ sob lip 19, 2008 3:17 pm ]
Tytuł: 

A właśnie .. o jakim silniku mowa :D??
Ja pisze o prostym dieselku (jakiż posiadałem w 240D i z jakim mam doświadczenie w tego typu "naprawach" )

Autor:  agaj666 [ sob lip 19, 2008 3:18 pm ]
Tytuł: 

jak ma 24 V to troche wiecej niz 12 :) czyli 2 x drozej. czy nie trzeba glowicy zwalac? jak tak to koszty sie "troche" wieksze zrobią.
ale pytający milczy ...

Autor:  adam123 [ sob lip 19, 2008 4:26 pm ]
Tytuł: 

silnik 300D 6 cyl 12v

pali strasznie olej
po zdjeciu korka wlewu oleju nie ma anwet najmniejszej pary olejowej.
rocznik 86, jeszcze wszystko w oryginale, silnik neiruszany od nowosci.
przebeig maly 360tys
ktos mi mowil ze 22letnia guma ,nie moze uszczelnaic trzonow zaworow...

powiedzcie,cze wymienie to bez sciaganai glowicy?

co zrobic zeby po rozpieciu zaworow nei wpadly do srodka?
powietrzem trzymac,czy jest na to inny patent?

Autor:  roadrunner [ sob lip 19, 2008 4:55 pm ]
Tytuł: 

Mozna spokojnie zrobic bez sciagania. Nowy uszczelniacz powinien utrzymac zawór na tyle aby sie go dąlo spiac. Mozna tez kombinowac ze spręzonym powietrzem

Autor:  art [ sob lip 19, 2008 8:17 pm ]
Tytuł: 

Tutaj akurat mowa o M117 mysle ze w OM603 jest podobnie
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... highlight=
Pozdrawiam.

Autor:  adam123 [ ndz lip 20, 2008 2:04 pm ]
Tytuł: 

dzieki,musze to zrobic, bo wstyd jezdzic

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/