MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
E250 turbodiesel ->brak mocy ->przepływomierz https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35121 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ruszu [ pn lip 21, 2008 9:31 pm ] |
Tytuł: | E250 turbodiesel ->brak mocy ->przepływomierz |
witam ![]() Mam kolejny problem ze swoim W124. Od dłuższego czasu cierpi na brak mocy i potworny apetyt na paliwo. Mechanicy sprzedawali mi rożne cudowne rady-nic nie pomogło. Ogólnie stanęło na tym ze mam cos ze sterowaniem pompą wtryskową i turbiną. Zacząłem po kolei zaślepiać obwody podciśnień sprawdzać rurki i nic nie znalazłem. Przed urlopem rzutem na taśmę odłączyłem przepływomierz powietrza. Auto odżyło, nie jest idealnie ale w porównaniu z tym co było to niebo a ziemia. I teraz pytanie: czy ten przepływomierz można jakoś naprawić?regenerować?? czytałem ze można przemywać nitro,ale nie chce go zabić na amen-nowy 1700pln. A może można jeździć bez niego-na fotkach na allegro widzę ze starsze 250turbodiesel nie maja tego ustrojstwa. Miał ktoś taki problem-proszę o pomoc |
Autor: | TReneR [ wt lip 22, 2008 9:19 am ] |
Tytuł: | |
Regenerowac sie go nie da niestety. Wymyc zawsze mozna - moze kanalik powietrzny do druta platynowego jest przytkany. Niestety przeplywomierze wraz z wiekiem zmieniaja swoja harakterystyke. Co mozna zrobic, jezeli przeplywomierz nie jest jeszcze calkiem martwy to przeprogramowac mape wtrysku na hamowni, a wzasadzie zmienic wspolczynnik zaleznosci czasu wtrysku od napiecia z przeplywomierza (ale to tez nie jest tani zabieg). Ale z cena nowego to chyba troche przesadziles? http://www.przeplywomierz.pl/sklep,2474 ... 355,0.html |
Autor: | Chuck Norris [ wt lip 22, 2008 11:47 am ] |
Tytuł: | |
ale tam takiego nie ma... |
Autor: | TReneR [ wt lip 22, 2008 1:03 pm ] |
Tytuł: | |
Moze i nie ma - ale rzad cen tych co sa sugeruje, ze 1.7kzl to sporo za duzo. Poza tym jak nie ma to wystarczy wyslac maila z zapytaniem, moze sciagna. |
Autor: | Chuck Norris [ wt lip 22, 2008 1:04 pm ] |
Tytuł: | |
pewnie pytał w ASO i konkretnie oryginał a tu masz jakieś podróby no i najważniejsze ze takiej jak potrzebuje nie ma... |
Autor: | ruszu [ wt lip 22, 2008 8:06 pm ] |
Tytuł: | |
witam nr przeplywomierza wg BOSCH 0281002034 nie pytalem w ASO jeszcze. jedyne miejsce gdzie znalazlem ten przeplywomierz BOSCHA to http://www.leja.com.pl/inkontrahent.php?g=61&q=&r=0&rg=0&s=1 dlatego zależy mi tak na naprawie starego..... pzdr |
Autor: | kompressor [ wt lip 22, 2008 8:23 pm ] |
Tytuł: | |
na allegro masz tego bez liku dobry zamiennik będzie działał bez zarzutu- sprawdzone |
Autor: | ruszu [ śr lip 23, 2008 5:20 pm ] |
Tytuł: | |
bez liku jest.......tylko nie do mojego modelu ![]() a wygląda to tak: ![]() moze ktos takie cudo rozbierał....jak nie to bede pierwszy ![]() pzdr |
Autor: | Marcin C. [ czw lip 24, 2008 1:34 pm ] |
Tytuł: | |
Ja kiedyś taki boscha rozbierałem po strzale, gdy miałem VW na gazie. Tylko pytanie, po co chcesz go rozebrać, bo u mnie np. klapa w środku się wygięła i się przestała ruszać, więc go na siłę rozebrałem, wyprostowałem klapę, wyszlifowałem trochę, złożyłem zalepiając silikonem. Ty na początek oderwij te górne czarne denko i zobacz pod nim czy pasek potencjometru się nie przedarł. |
Autor: | TReneR [ czw lip 24, 2008 1:42 pm ] |
Tytuł: | |
Ach - to jeszcze wersja z klapa - czyli wsrodku nie ma mostka z drutem platynowym... taki to sie pewnie da naprawic, jezeli tylko sciezki potencjometru nie sa wytarte zbytnio (mozna lekko przesunac zlizgacze na bok). |
Autor: | ghost2255 [ czw lip 24, 2008 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
jak ścieżki potencjometru będą wytarte, to mozna przesunąć płytkę rozpiłowując otwory z okrągłych na podłużne. Poszukaj na forum AUDI 80, tam kiedyś widziałem manual takiej naprawy z rysunkami i zdjęciami. |
Autor: | ruszu [ pt lip 25, 2008 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
witam dzięki za porady reczywiście na forum Audi wszystko jest pokazane krok po kroku. Jutro od szóstej bede z tym walczył. dam znać jak poszło pozdrawiam |
Autor: | ruszu [ sob lip 26, 2008 6:59 pm ] |
Tytuł: | |
witam:( coś jest nie tak....klapka chodzi płynnie, nie zacina się. Oporność jakoś dziwnie bo na starym ustawieniu płytki wolnych obrotach ma 1100om potem rosnła na 1200 i sie nie zmieniała, przesunąłem płytkę i teraz na wolnych ma około 550om, potem przy wzroście obrotów skacze na 1200om i zaczyna spadac. Efekt jest taki ze jak włączam przepływomierz to tak jakbym zaczepiał lawetę z drugim w124 na niej:( może ktoś wie skąd sciagnąć charakterystykę tego ustrojstwa, chciałbym wiedzieć jak ma sie zmieniać ta rezystancja pzdr |
Autor: | TReneR [ pn lip 28, 2008 12:47 pm ] |
Tytuł: | |
Moze jest przerwa na sciezce potencjometru - wtedy niestety na smietnik. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |