MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Pomocy !! Nieodpala
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35240
Strona 1 z 1

Autor:  adasko [ pn lip 28, 2008 11:19 am ]
Tytuł:  Pomocy !! Nieodpala

Dzisiaj strzelil mi gas w 230E i koniec jazdy , spadl ten przewod pod kolektorem co zwykle spada ale zalozylem go a on dalej niechce odpalic,co moglo sie stac?? niejestem tez pewny czy dobrze zalozylem jak skladalem na to urzadzonko ktore lezy na klektorze ,w ktora strone jest tam obieg ?? ten co idzie pod kolektor to jest wejsciowy czy wyjsciowy?? pozdrawiam i czekam na pomoc

Autor:  TReneR [ pn lip 28, 2008 11:46 am ]
Tytuł: 

Moglo podgiac klape przeplywomierza.
to "urzadzonko na kolektorze" to zapewne regulator biegu jalowego? Strzaleczka ma wskazywac na rurke gumowa idaca nad kolektorem (do wtrysku rozruchowego).

Autor:  Chuck Norris [ pn lip 28, 2008 1:51 pm ]
Tytuł: 

sprawdz jeszcze pod filtrem powietrza czy ktoras odma też nie wyskoczyła bo mi z kolei wpierw wyskakiwały te pod filtrem ale od góry a dopiero jak porządnie grzmotnęło to wywalało tę od dołu

Autor:  adasko [ śr lip 30, 2008 10:43 am ]
Tytuł: 

dzieki za pomoc , zle podlaczony regulator biegu jalowego i podgieta klapa , juz silniczek pali :) pozdrawiam

Autor:  Chuck Norris [ czw lip 31, 2008 12:36 am ]
Tytuł: 

zle podlączony????
to jak to miało działać????

Autor:  adasko [ czw lip 31, 2008 10:10 am ]
Tytuł: 

ojciec przedemna zaczal grzebac a ja pozniej skladalem i niewiedzialem w ktora strone strzalka i tak wyszlo :-?
a tak wogole to co powoduje strzaly gazu?? mam nowe przewody ,swiece ,filtr powietrza a tu dalej zdarzaja sie strzaly , chyba regulacje gazu czas zrobic

Autor:  TReneR [ czw lip 31, 2008 10:14 am ]
Tytuł: 

np. zbyt uboga mieszanka - zle ustawiona instalacja, lewe powietrze...

Autor:  adasko [ czw lip 31, 2008 7:35 pm ]
Tytuł: 

rozumiem ,mam taki jescze problem ze jak sie silnik rozgrzeje to na wolnych obrotach spada i zaczyna nim telepac tak jakby niechodzil na wszystkich garach, i na gazie i na benzynie to samo tylko na gazie bardziej. jak odpalam zanim sie rozgrzeje jest o wiele lepiej. cos z zaworami??

Autor:  TReneR [ pn sie 04, 2008 11:27 am ]
Tytuł: 

Sprawdz czujnik temperatury plynu chlodzacego, przy okazji warto tez zmierzyc czujnik temperatury powietrza w dolocie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/