MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 1:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sie 23, 2008 6:45 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
BRAT JECHAŁ AUTOSTRADA OKOŁO 200KM/H NAGLE AUTO ZGASŁO I NIE DAŁO SIE URUCHOMIC. PO WSTEPNYM ROZEBRANIU SILJNIKA WYGLAda TO TAK: DWA TŁOKI STOPIONE W JEDNYM TŁOKU OTWOR NA WYLOT ROZPIEPSZONA GŁOWICA ZATARTE TURBO I BÓG WIE CO JESZCZE. MOZE KTOS MIAL PODOBNY PRZYPADEK ILE REMONT CZY WARTO?? CZY LEPIEJ DRUGI SILNIK?? I CZY TO MOZLIWE ZE TO AUTO MIALO 260 000 KM PRZEBIEGU??


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 7:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
To po co tak szybko jechał?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 7:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
bo wczesniej mial 124 i auto wytrzymywalo to bez problemu teraz ja mam jego 124 i dalej to wytrzymuje tylko zabiłem go chyba gazem ale to inna sprawa


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 7:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Tylko benzyną możesz jechać 200km/h i nic się nie stanie, natomiast optymalne obroty dla diesela to 3000obr/min.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 7:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
troche dziwne to co piszesz [totalszok]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:15 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Dziwne rzeczy Mr Simon opowiadasz. Jeździłem Astrą 1,3 CDTI autostradą po 170-180 km/h na długich odcinkach i nic się nie działo ... Więc myślę, że 2,7 mercedesa nie powinien mieć problemów z 200 km/h. No chyba, że miał przebieg 400-500 000 km i był zajechany (może cofnięty licznik?).

Silnik lepiej kupić nowy - nie opłaca się remontować tego

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:19 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
kolego Wojtek W mam to samo auto co ty czyli w 124 e 220 z tym samym gazem brc seq 24 i mam problem co 5 tys km padaja mi swiece moze ty cos wiesz??


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
pewnie miał boxa lub amatorskiego chipa-normalna sprawa. Wytopi sie dziure bez problemu zadnego.Tylko drugi silnik.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Santo - faktycznie gaz mamy ten sam. Ja przejechałem na LPG jakieś 5000 i jeszcze świece działają. Mam je wymieniać przy każdej wymianie oleum (czyli do 15 000 km) - zresztą i na PB co tyle zalecają wymianę.

Zanim jednak wymienisz wszystkie świece sprawdź czy mieszanka LPG nie jest za uboga. Jeśli jest, to może być przyczyną (zbyt dużo tlenu - zbyt wysoka temp. spalania).

Mi w trasie pali od 10,5 LPG, w Mieście od 14 do 17/100 (tyle, że ja mam automat, więc 0,5 - 1 l więcej pali niż na manualu).

Po sprawdzeniu mieszanki zacznij od zmiany świec na inne - lepsze. Znalazłem info, że do naszego silnika pasują Denso Standard Q20-U , Oraz Denso Iridium Power IQ20 (zwiększona żywotność).

potem kable i kopułka

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:44 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Chyba żartujecie z tymi ograniczeniami dla diesla! Samochody Mercedesa mogą jeździć non-stop z Vmax. Gdyby tak nie było to w kraju autostrad bez ograniczeń prędkości firma miała by 100% zwrotów gwarancyjnych.
Widocznie na tych uszkodzonych tłokach występowały jakieś kłopoty z wtryskami (np zbyt ubogo) i nastąpiło uszkodzenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
gaz ustawiony mam dobrze raczej bo bylem w autoryzowanej sprawdzonej stacji diagnostycznej BRC na kalibracji bo cos szarpalo i nie chcial sie krecic do wys obr i naprawde zrobili mistrzostwo swiata jedzie rowno do odciecia zaplonu bez problemu na kazym biegu.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:54 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Niedawno w serwisie MB widziałem rozebrany CDI z wypaloną dziurą w tłoku - winowajcą był tani chip z allegro. Majstry jeszcze miały podobny przypadek po opałowej .... dziury w cdi - tylko na własne życzenie [szalone]

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:57 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
na opale napewno nie jechal. a moze sie tak stac od uszkodzonych pompowtryskiwaczy bo takie opinie tez słyszałem.??


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 9:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
na pewno to nie jest wina tłoków - sam silnik konstrukcyjnie na pewno nie jest mniej wytrzymały niż klekot ze 124. Wina tkwi za pewne w paliwie lub jego dawkowaniu. A tego on-line nikt nie zdiagnozuje.

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 9:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
santo pisze:
na opale napewno nie jechal. a moze sie tak stac od uszkodzonych pompowtryskiwaczy bo takie opinie tez słyszałem.??


A modyfikację chipa miał? Bo to najbardziej prawdopodobne.
A jak nie wiadomo, to żeby brat się znów nie zdziwił po wsadzeniu drugiego silnika [zlosnik]

To jest common rail, tam nie ma pompowtrysków.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl