MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
podświetlenie ASB https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35320 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Chuck Norris [ sob sie 02, 2008 4:24 am ] |
Tytuł: | podświetlenie ASB |
u mnie nie świeci... widziałem już pare fotek gdzie u ludzi to pięknie świeci zwłaszcza w nocy... irytuje mnie że coraz mniej kontrolek tzn zarówek świeci i kiedys sie bede za to musiał wziąć ale że ASB świeci tyo zobaczyłem niedawno... i to jak ładnie każda cyferka swieci... a u mnie juz w drugim aucie nie... da sie to jakoś naprawic niewymontowując całego ustrojstwa ? |
Autor: | Cremek [ sob sie 02, 2008 7:57 am ] |
Tytuł: | Re: podświetlenie ASB |
Chuck Norris pisze: da sie to jakoś naprawic niewymontowując całego ustrojstwa ?
Niestety trzeba zdjac czesc srodkowa od nawiewow i potem dopiero pokrycie srodkowego tunelu i na koniec plastiki od lewarka i dopiero tam jest zaroweczka. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob sie 02, 2008 8:33 am ] |
Tytuł: | Re: podświetlenie ASB |
Cremek pisze: Chuck Norris pisze: da sie to jakoś naprawic niewymontowując całego ustrojstwa ? Niestety trzeba zdjac czesc srodkowa od nawiewow i potem dopiero pokrycie srodkowego tunelu i na koniec plastiki od lewarka i dopiero tam jest zaroweczka. niewymyslaj.... same drewno wokoł lewarka,sprytne paluszki i jedna zaroweczka i po sprawie!!! |
Autor: | rolbas [ sob sie 02, 2008 10:47 am ] |
Tytuł: | Re: podświetlenie ASB |
MERCEDES 4 EVER pisze: niewymyslaj.... same drewno wokoł lewarka,sprytne paluszki i jedna zaroweczka i po sprawie!!! po zdjeciu drewna wokol lewarka to nawet emerytowany pracownik tartaku by te zaroweczke wymienil ![]() Jesli mowisz o sprawnych i niezbyt grubych palcach to wystarczy tylko ramke plastykowa wokol wybieraka wyciagnac i zarowke mozna w 2 minuty wymienic bo dojscie jest http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 9106-4.jpg |
Autor: | Cremek [ sob sie 02, 2008 2:01 pm ] |
Tytuł: | |
OK moj blad rzeczywiscie da sie to zrobic zdejmujac tylko same drewno ze srodkowego tunelu, a kto mi powie jaka powinna byc moc tej zaroweczki bo na mojej nie ma oznaczenia... |
Autor: | Mirmur [ sob sie 02, 2008 3:06 pm ] |
Tytuł: | |
Żaróweczka jest taka jak w regulatorach nadmuchu i pokrętłach nagrzewnicy. Oryginalna ma 12V 0,4W, ale nie wszędzie ją kupisz. Najszybciej dostaniesz 12V 1,2W. Pozdrawiam. |
Autor: | gizmo [ wt sie 05, 2008 2:53 am ] |
Tytuł: | |
Nie ptrzeba nawet zdejmowac drewna od lewarka, wystarczy dluga penseta ![]() |
Autor: | Cremek [ wt sie 05, 2008 6:45 am ] |
Tytuł: | |
gizmo pisze: Nie ptrzeba nawet zdejmowac drewna od lewarka, wystarczy dluga penseta
![]() Bardzo ciekawe jakim cudem bedziesz mial tam dostep nie ruszajac drewna... |
Autor: | Chuck Norris [ wt sie 05, 2008 8:05 am ] |
Tytuł: | |
to może ktoś jeszcze napisze jak zdjąć te drewno? kiedyś próbowałem się za to zabrać ale poległem... |
Autor: | Mirmur [ wt sie 05, 2008 8:30 am ] |
Tytuł: | |
Jeśli masz w korytku ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | rolbas [ wt sie 05, 2008 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
Mirmur pisze: Nastepnie całkowicie demontujesz popielniczkę. popielniczki nei trzeba wyciagac Do wymiany zarowki podswietlenia wybieraka wystarczy zdjac maskownice wokol wybieraka i zgrabnymi ruchami palcow w szczelinie od strony popielniczki wyciagnac zarowke z gniazda Sam tak zrobiele 2 razy. <br>Dodano po 9 minutach.:<br> Mirmur pisze: Żaróweczka jest taka jak w regulatorach nadmuchu i pokrętłach nagrzewnicy. Oryginalna ma 12V 0,4W, ale nie wszędzie ją kupisz. Najszybciej dostaniesz 12V 1,2W.
. Wlasnie oryginalna zarowka ma moc 1,2 W. Jej pelne oznaczenie to W5/1,2-12V 1,2W a gdyby kupowac w ASO to jej nr to N 072601 012230 ale tam chca za taka zarowke ok 7 zl wiec nie lepiej w normalnym sklepie moto zakupic |
Autor: | Gerri [ wt sie 05, 2008 8:00 pm ] |
Tytuł: | |
Cremek pisze: gizmo pisze: Nie ptrzeba nawet zdejmowac drewna od lewarka, wystarczy dluga penseta ![]() Bardzo ciekawe jakim cudem bedziesz mial tam dostep nie ruszajac drewna... Macie rację i nie macie ![]() Ta plastikowa ramka jest po to, żeby skompensować pewne niedokładności pomiędzy umiejscowieniem konsoli i umiejscowieniem podstawy lewarka. Tak więc w jednych samochodach będzie po zdjęciu plastikowej ramki duża szczelina z przodu (wystarczająca do włożenia pincetki), a w drugim aucie będzie to 1-2 mm. Wtedy trzeba drewno wyrwać. |
Autor: | aegm [ wt sie 05, 2008 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
Cremek pisze: Nie ptrzeba nawet zdejmowac drewna od lewarka, wystarczy dluga penseta
Bardzo ciekawe jakim cudem bedziesz mial tam dostep nie ruszajac drewna... kiedys tez wymienialem damontujac caly "chlebak",drewno i pol wnetrza by zmienic zaroweczke a tak naprawde wystarczy tylko ten plasticzek wokol lewarka wyciagnac jak napisal Cremek i dostep jest wprawdzei ciasny,ale cienkie paluszki sobie poradza. ![]() |
Autor: | Cremek [ śr sie 06, 2008 7:01 am ] |
Tytuł: | |
A ja to zrobilem inaczej zdjalem ten plastik dookola lewarka (dostep za ciasny na cokolwiek nie ma u mnie szans zmienic zarowki bez ruszania drewna) - potem nie ruszajac w ogole dywanika z tunelu poprostu pociagnalem drewno lekko do tylu i podwazylem z boku lewarka i wyskoczylo samo bez ruszania popielniczki czy odkrecania chocby jednej srubki - i po klopocie ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ śr sie 06, 2008 9:26 am ] |
Tytuł: | |
ok po południu sie za to zabiore i zobacze co mi z tego wyjdzie... czyli najpierw ramka wokół biegów a poźniej wkręt od drewna tak? wyciągam drewno do tyłu i mam dostęp... czyli popielniczkę wymontowywać czy nie? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |