MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
S210 Tuleje wózka,pływające,wahacze,drazki wymiana-ZROBIONE https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35521 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | trocin [ śr sie 13, 2008 12:30 pm ] |
Tytuł: | S210 Tuleje wózka,pływające,wahacze,drazki wymiana-ZROBIONE |
Hej. W przyszlym tygodniu bede w oku zmienial tuleje wozka, juz kupilem tuleje (4 szt) i tuleje plywajace (2 szt) wszystko Lemforder za 315zl. Jeszcze tylko czekam na zestaw naprawczy do tylnego zawieszenia Lemforder z IC (94zl) i gumy na sprezyny z ASO (2szt-34zl) zaloze teraz 17mm najgrubsze. Robota zacznie sie gdzies od wtorku, cos mi pukalo czasem przy zmianie biegow albo puszczeniu lub szybkim dodaniu gazu, okazalo sie ze wlasnie 1 poducha jest juz baaardzo padnieta...Poza tym, jedna tuleja plywajaca zaczela lekko popiskiwac, wiec wymieniam obie...Caly wozek bedzie wyjmowany...Robota na 2-3 popoludnia... Czytalem juz na forum rozne wskazowki itp. ale zdecydowalem sie wyjac caly wozek i powymieniac co trzeba. Zobaczymy jak wyjdzie ![]() ![]() Moze ktos ma podobne objawy, typu pukanie itp. z tylu, moze to byc wlasnie poducha zawieszenia... |
Autor: | TReneR [ śr sie 13, 2008 1:29 pm ] |
Tytuł: | |
Zrob sobie sciag srubowy do wyprasowania tulei plywajacych - 2 kawalki rurek i dluga sruba (chyba, ze masz dostep do fabrycznego narzedzia). Inaczej ciezko bedzie wprasowac tuleje bez jej zniszczenia. |
Autor: | trocin [ śr sie 13, 2008 3:21 pm ] |
Tytuł: | |
Kolega, u ktorego bede robil ma prase ![]() |
Autor: | TReneR [ śr sie 13, 2008 3:43 pm ] |
Tytuł: | |
Do prasy tez potrzebujesz odpowiednia rurke - inaczej rozwalisz tuleje. |
Autor: | trocin [ śr sie 13, 2008 4:13 pm ] |
Tytuł: | |
Ok, cos sie dorobi...Rozumiem, ze srednica rurki musi byc dobrana odpowiednio do srednicy tulei? |
Autor: | TReneR [ śr sie 13, 2008 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
Tak, zeby pchac za zewnetrzna czesc tulei ale, zeby nie zgniesc kolnierza na ktorym trzyma sie gumowa oslona. Wrazie klopotu ze znalezieniem odpowiedniej srednicy zawsze mozna wzisc gruboscienna i od srodka przetoczyc. ps. to jest ciekawe rozwiazanie; http://www.allegro.pl/item410914190_sci ... salny.html |
Autor: | trocin [ śr sie 13, 2008 11:05 pm ] |
Tytuł: | |
Ok, damy rade ![]() Nastepne graty potrzebne do roboty ![]() |
Autor: | trocin [ pn sie 25, 2008 9:52 am ] |
Tytuł: | |
Auto odebrane, wszystko gitara, jutro rano jeszcze zbieznosc... Wymienione zostaly oprocz tego co wyzej, 2 drazki ze srubami regulacyjnymi i 2 wahacze, bo po rozebraniu okazalo sie ze tez nie wygladaja ciekawie, wszystko poszlo gladko, teraz zawieszenia z tylu nie slychac ![]() Zrobione ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kumbasy [ sob lis 29, 2008 11:44 pm ] |
Tytuł: | |
trocin pisze: Zbieznosc 50zl.
Z tyłu zbierzność??? Regulowałeś czy tylko sprawdzałeś? |
Autor: | trocin [ ndz lis 30, 2008 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Regulowałem, co w tym dziwnego... |
Autor: | kumbasy [ pn gru 01, 2008 7:43 am ] |
Tytuł: | |
trocin pisze: Regulowałem
A czym sie reguluje zbierzność tylnych kół? Bom nie w temacie. Myślałem, że MB ma nieregulowane tylne zawieszenie. Pozdrawiam. Jakub |
Autor: | georem [ pn gru 01, 2008 8:58 am ] |
Tytuł: | |
kumbasy pisze: Myślałem, że MB ma nieregulowane tylne zawieszenie.
Tak to juz jest na tym świecie że człowiek uczy się całe zycie......... Nawet na fotce widać śrubę mimośrodową.... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |