Regulacja linki
Warunki regulacji:
W silniku pracującym na biegu jałowym i nagrzanym do normalnej temperatury pracy,zacisnąć przewód elastyczny połączony z regulatorem podciśnienia i zatrzymać w ten sposób silnik.
Silnik gaznikowy
* Odczepić od sworznia kulowego linkę ciśnienia sterowania.
* Nacisnąć miseczkę sworznia w kierunku linki,a następnie w kierunku do przodu , aż do natrafienia na lekki opór.
* Miseczka powinna znalezć się w osi sworznia i dać się założyć na niego bez wysiłku.
* W razie konieczności , obracając śrubę regulacyjną umieszczoną na pancerzu linki , doprowadzić do właściwego położenia miseczki i sworznia oraz założyć sworzeń.
Silnik zasilany wtryskiem benzyny
* Wyciągnąć klamrę sprężystą ze sworznia kulowego , wycisnąć sworzeń z miseczki i odczepić linkę ciśnienia sterowania.
* Nacisnąć miseczkę sworznia w kierunku linki , a następnie w kierunku przeciwnym , aż do natrafienia na lekki opór.
* Założyć miseczkę na sworzeń.Miseczka powinna wystawać o około 3 mm nad sworzeń kulowy.W przeciwnym razie poluzować przeciwnakrętkę i obracając odpowiednio ustawić miseczkę.Dokręcić przeciwnakrętkę.
Za WKŁ MB 190 .
Orginał na
http://www.w201w124.bytom.eu.org/forum/ ... php?t=3669