MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

mam dwa dylematy
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35617
Strona 1 z 1

Autor:  rogra [ wt sie 19, 2008 11:30 am ]
Tytuł:  mam dwa dylematy

a mianowicie jeden mój problem jest taki iż nie wiem jak czy zawór wolnych obrotów jest odpowiednio założony tzn. w którą stronę powinna byc skierowana strzałka??? w stronę wtrysku czy w stronę głowicy???
jeśli ktoś mógłby wyttłumaczyć jak by chodził tak i na odwrót ??

a drugi mój problem to nie wiem co to jest przy dźwigni od gazu znadjuą się dwie linki jedna jest do pedału gazu a druga jest w takim czerwonym pancerzu i wydaję mi się że idzie do skrzyni biegów ale po co ona jest i jak powinna być naciągnięta???

mowa o W124 3.0E - M103

Autor:  jachimek [ wt sie 19, 2008 11:38 am ]
Tytuł: 

Czerwona Linka Obstawiam tempomat;];]

Autor:  roadrunner [ wt sie 19, 2008 11:49 am ]
Tytuł: 

jachimek pisze:
Czerwona Linka Obstawiam tempomat;];]



Lepiej nie chodz do kasyna

rogra pisze:
idzie do skrzyni biegów

Autor:  TReneR [ wt sie 19, 2008 11:50 am ]
Tytuł: 

W zeszlym tygodniu pisalem o nastawniku wolnych obrotow - wystarczylo poszukac. Strzalka ma byc skierowana do weza idacego do kolektora (przy wtrysku rozruchowym).
Linka idaca do skrzyni biegow steruje momentem przelaczenia biegu. Im bardziej otwarta przepustnica tym przy wyzszych obrotach bieg zostanie zmieniony.

Autor:  JaKon [ wt sie 19, 2008 1:38 pm ]
Tytuł: 

rogra pisze:
jest w takim czerwonym pancerzu i wydaję mi się że idzie do skrzyni biegów ale po co ona jest i jak powinna być naciągnięta???

JA słusznie zauważył trener nastawia sie nia moment przelaczania biegu, im bardziej napieta tym dluzej ciagnie autko na obroty na danym biegu, na luzniejszym bedzie zminial juz przy nizszych obrotach... generalnie milej sie jezdzi jak jezt luzniejsza, a jak bedzie napieta to bedzie bardziej agresywnie...

Autor:  roadrunner [ wt sie 19, 2008 5:15 pm ]
Tytuł: 

Regulacja linki

Warunki regulacji:
W silniku pracującym na biegu jałowym i nagrzanym do normalnej temperatury pracy,zacisnąć przewód elastyczny połączony z regulatorem podciśnienia i zatrzymać w ten sposób silnik.
Silnik gaznikowy
* Odczepić od sworznia kulowego linkę ciśnienia sterowania.
* Nacisnąć miseczkę sworznia w kierunku linki,a następnie w kierunku do przodu , aż do natrafienia na lekki opór.
* Miseczka powinna znalezć się w osi sworznia i dać się założyć na niego bez wysiłku.
* W razie konieczności , obracając śrubę regulacyjną umieszczoną na pancerzu linki , doprowadzić do właściwego położenia miseczki i sworznia oraz założyć sworzeń.

Silnik zasilany wtryskiem benzyny
* Wyciągnąć klamrę sprężystą ze sworznia kulowego , wycisnąć sworzeń z miseczki i odczepić linkę ciśnienia sterowania.
* Nacisnąć miseczkę sworznia w kierunku linki , a następnie w kierunku przeciwnym , aż do natrafienia na lekki opór.
* Założyć miseczkę na sworzeń.Miseczka powinna wystawać o około 3 mm nad sworzeń kulowy.W przeciwnym razie poluzować przeciwnakrętkę i obracając odpowiednio ustawić miseczkę.Dokręcić przeciwnakrętkę.

Za WKŁ MB 190 .

Orginał na
http://www.w201w124.bytom.eu.org/forum/ ... php?t=3669

Autor:  rogra [ wt sie 19, 2008 5:33 pm ]
Tytuł: 

[quote="TReneR"]W zeszlym tygodniu pisalem o nastawniku wolnych obrotow - wystarczylo poszukac. Strzalka ma byc skierowana do weza idacego do kolektora (przy wtrysku rozruchowym).

czyli mam rozumieć że strzałka skierowana ma być w stronę głowicy do wtrysku rozruchowego czy w stronę tego rozdzielacza wtrysków???

Autor:  TReneR [ wt sie 19, 2008 6:47 pm ]
Tytuł: 

w strone wtrysku rozruchowego (tam jest wlot do kolektora dolotowego)

Autor:  rogra [ wt sie 19, 2008 6:56 pm ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
w strone wtrysku rozruchowego (tam jest wlot do kolektora dolotowego)

no dobrze a jeśli byłby w druga stronę to jak zachowywał by się silnik???

Autor:  TReneR [ śr sie 20, 2008 9:41 am ]
Tytuł: 

Sprubuj :-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/