Podczas kontroli podciśnienia w moim MB W140 300SE `91 napotkałem na coś takiego
I pytanie co to takiego. Coś czytałem na forum że w W124 jest jakiś zawór który odpowiada za wolne obroty i polepsza charakterystykę pracy na wolnych-ale czy to on to nie wiem w 124 wygląda bynajmniej inaczej. Jeden z przewodów idzie do mechanizmu przepustnicy a raczej poniżej mechanizmu (pomiedzy kolektorem ssącym a przepustnicą). Jeżeli jest odpowiedzialny za wolne obroty czy mogę go jakoś wyczyścić aby polepszyć pracę na wolnych i jak??? Rozbieralne to??
_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie

W140 RULEZZZ
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy
nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03