MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

KAPITALNY REMONT E 270 CDI STOPIONE TŁOKI!!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35689
Strona 1 z 2

Autor:  santo [ sob sie 23, 2008 6:45 pm ]
Tytuł:  KAPITALNY REMONT E 270 CDI STOPIONE TŁOKI!!

BRAT JECHAŁ AUTOSTRADA OKOŁO 200KM/H NAGLE AUTO ZGASŁO I NIE DAŁO SIE URUCHOMIC. PO WSTEPNYM ROZEBRANIU SILJNIKA WYGLAda TO TAK: DWA TŁOKI STOPIONE W JEDNYM TŁOKU OTWOR NA WYLOT ROZPIEPSZONA GŁOWICA ZATARTE TURBO I BÓG WIE CO JESZCZE. MOZE KTOS MIAL PODOBNY PRZYPADEK ILE REMONT CZY WARTO?? CZY LEPIEJ DRUGI SILNIK?? I CZY TO MOZLIWE ZE TO AUTO MIALO 260 000 KM PRZEBIEGU??

Autor:  mr_simon [ sob sie 23, 2008 7:23 pm ]
Tytuł: 

To po co tak szybko jechał?

Autor:  santo [ sob sie 23, 2008 7:27 pm ]
Tytuł: 

bo wczesniej mial 124 i auto wytrzymywalo to bez problemu teraz ja mam jego 124 i dalej to wytrzymuje tylko zabiłem go chyba gazem ale to inna sprawa

Autor:  mr_simon [ sob sie 23, 2008 7:30 pm ]
Tytuł: 

Tylko benzyną możesz jechać 200km/h i nic się nie stanie, natomiast optymalne obroty dla diesela to 3000obr/min.

Autor:  santo [ sob sie 23, 2008 7:32 pm ]
Tytuł: 

troche dziwne to co piszesz [totalszok]

Autor:  WojtekW [ sob sie 23, 2008 8:15 pm ]
Tytuł: 

Dziwne rzeczy Mr Simon opowiadasz. Jeździłem Astrą 1,3 CDTI autostradą po 170-180 km/h na długich odcinkach i nic się nie działo ... Więc myślę, że 2,7 mercedesa nie powinien mieć problemów z 200 km/h. No chyba, że miał przebieg 400-500 000 km i był zajechany (może cofnięty licznik?).

Silnik lepiej kupić nowy - nie opłaca się remontować tego

Autor:  santo [ sob sie 23, 2008 8:19 pm ]
Tytuł: 

kolego Wojtek W mam to samo auto co ty czyli w 124 e 220 z tym samym gazem brc seq 24 i mam problem co 5 tys km padaja mi swiece moze ty cos wiesz??

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ sob sie 23, 2008 8:27 pm ]
Tytuł: 

pewnie miał boxa lub amatorskiego chipa-normalna sprawa. Wytopi sie dziure bez problemu zadnego.Tylko drugi silnik.

Autor:  WojtekW [ sob sie 23, 2008 8:38 pm ]
Tytuł: 

Santo - faktycznie gaz mamy ten sam. Ja przejechałem na LPG jakieś 5000 i jeszcze świece działają. Mam je wymieniać przy każdej wymianie oleum (czyli do 15 000 km) - zresztą i na PB co tyle zalecają wymianę.

Zanim jednak wymienisz wszystkie świece sprawdź czy mieszanka LPG nie jest za uboga. Jeśli jest, to może być przyczyną (zbyt dużo tlenu - zbyt wysoka temp. spalania).

Mi w trasie pali od 10,5 LPG, w Mieście od 14 do 17/100 (tyle, że ja mam automat, więc 0,5 - 1 l więcej pali niż na manualu).

Po sprawdzeniu mieszanki zacznij od zmiany świec na inne - lepsze. Znalazłem info, że do naszego silnika pasują Denso Standard Q20-U , Oraz Denso Iridium Power IQ20 (zwiększona żywotność).

potem kable i kopułka

Autor:  ukaniu [ sob sie 23, 2008 8:44 pm ]
Tytuł: 

Chyba żartujecie z tymi ograniczeniami dla diesla! Samochody Mercedesa mogą jeździć non-stop z Vmax. Gdyby tak nie było to w kraju autostrad bez ograniczeń prędkości firma miała by 100% zwrotów gwarancyjnych.
Widocznie na tych uszkodzonych tłokach występowały jakieś kłopoty z wtryskami (np zbyt ubogo) i nastąpiło uszkodzenie.

Autor:  santo [ sob sie 23, 2008 8:50 pm ]
Tytuł: 

gaz ustawiony mam dobrze raczej bo bylem w autoryzowanej sprawdzonej stacji diagnostycznej BRC na kalibracji bo cos szarpalo i nie chcial sie krecic do wys obr i naprawde zrobili mistrzostwo swiata jedzie rowno do odciecia zaplonu bez problemu na kazym biegu.

Autor:  master [ sob sie 23, 2008 8:54 pm ]
Tytuł: 

Niedawno w serwisie MB widziałem rozebrany CDI z wypaloną dziurą w tłoku - winowajcą był tani chip z allegro. Majstry jeszcze miały podobny przypadek po opałowej .... dziury w cdi - tylko na własne życzenie [szalone]

Autor:  santo [ sob sie 23, 2008 8:57 pm ]
Tytuł: 

na opale napewno nie jechal. a moze sie tak stac od uszkodzonych pompowtryskiwaczy bo takie opinie tez słyszałem.??

Autor:  master [ sob sie 23, 2008 9:13 pm ]
Tytuł: 

na pewno to nie jest wina tłoków - sam silnik konstrukcyjnie na pewno nie jest mniej wytrzymały niż klekot ze 124. Wina tkwi za pewne w paliwie lub jego dawkowaniu. A tego on-line nikt nie zdiagnozuje.

Autor:  zegarek [ sob sie 23, 2008 9:13 pm ]
Tytuł: 

santo pisze:
na opale napewno nie jechal. a moze sie tak stac od uszkodzonych pompowtryskiwaczy bo takie opinie tez słyszałem.??


A modyfikację chipa miał? Bo to najbardziej prawdopodobne.
A jak nie wiadomo, to żeby brat się znów nie zdziwił po wsadzeniu drugiego silnika [zlosnik]

To jest common rail, tam nie ma pompowtrysków.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/