MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
KAPITALNY REMONT E 270 CDI STOPIONE TŁOKI!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35689 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | santo [ sob sie 23, 2008 6:45 pm ] |
Tytuł: | KAPITALNY REMONT E 270 CDI STOPIONE TŁOKI!! |
BRAT JECHAŁ AUTOSTRADA OKOŁO 200KM/H NAGLE AUTO ZGASŁO I NIE DAŁO SIE URUCHOMIC. PO WSTEPNYM ROZEBRANIU SILJNIKA WYGLAda TO TAK: DWA TŁOKI STOPIONE W JEDNYM TŁOKU OTWOR NA WYLOT ROZPIEPSZONA GŁOWICA ZATARTE TURBO I BÓG WIE CO JESZCZE. MOZE KTOS MIAL PODOBNY PRZYPADEK ILE REMONT CZY WARTO?? CZY LEPIEJ DRUGI SILNIK?? I CZY TO MOZLIWE ZE TO AUTO MIALO 260 000 KM PRZEBIEGU?? |
Autor: | mr_simon [ sob sie 23, 2008 7:23 pm ] |
Tytuł: | |
To po co tak szybko jechał? |
Autor: | santo [ sob sie 23, 2008 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
bo wczesniej mial 124 i auto wytrzymywalo to bez problemu teraz ja mam jego 124 i dalej to wytrzymuje tylko zabiłem go chyba gazem ale to inna sprawa |
Autor: | mr_simon [ sob sie 23, 2008 7:30 pm ] |
Tytuł: | |
Tylko benzyną możesz jechać 200km/h i nic się nie stanie, natomiast optymalne obroty dla diesela to 3000obr/min. |
Autor: | santo [ sob sie 23, 2008 7:32 pm ] |
Tytuł: | |
troche dziwne to co piszesz ![]() |
Autor: | WojtekW [ sob sie 23, 2008 8:15 pm ] |
Tytuł: | |
Dziwne rzeczy Mr Simon opowiadasz. Jeździłem Astrą 1,3 CDTI autostradą po 170-180 km/h na długich odcinkach i nic się nie działo ... Więc myślę, że 2,7 mercedesa nie powinien mieć problemów z 200 km/h. No chyba, że miał przebieg 400-500 000 km i był zajechany (może cofnięty licznik?). Silnik lepiej kupić nowy - nie opłaca się remontować tego |
Autor: | santo [ sob sie 23, 2008 8:19 pm ] |
Tytuł: | |
kolego Wojtek W mam to samo auto co ty czyli w 124 e 220 z tym samym gazem brc seq 24 i mam problem co 5 tys km padaja mi swiece moze ty cos wiesz?? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob sie 23, 2008 8:27 pm ] |
Tytuł: | |
pewnie miał boxa lub amatorskiego chipa-normalna sprawa. Wytopi sie dziure bez problemu zadnego.Tylko drugi silnik. |
Autor: | WojtekW [ sob sie 23, 2008 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
Santo - faktycznie gaz mamy ten sam. Ja przejechałem na LPG jakieś 5000 i jeszcze świece działają. Mam je wymieniać przy każdej wymianie oleum (czyli do 15 000 km) - zresztą i na PB co tyle zalecają wymianę. Zanim jednak wymienisz wszystkie świece sprawdź czy mieszanka LPG nie jest za uboga. Jeśli jest, to może być przyczyną (zbyt dużo tlenu - zbyt wysoka temp. spalania). Mi w trasie pali od 10,5 LPG, w Mieście od 14 do 17/100 (tyle, że ja mam automat, więc 0,5 - 1 l więcej pali niż na manualu). Po sprawdzeniu mieszanki zacznij od zmiany świec na inne - lepsze. Znalazłem info, że do naszego silnika pasują Denso Standard Q20-U , Oraz Denso Iridium Power IQ20 (zwiększona żywotność). potem kable i kopułka |
Autor: | ukaniu [ sob sie 23, 2008 8:44 pm ] |
Tytuł: | |
Chyba żartujecie z tymi ograniczeniami dla diesla! Samochody Mercedesa mogą jeździć non-stop z Vmax. Gdyby tak nie było to w kraju autostrad bez ograniczeń prędkości firma miała by 100% zwrotów gwarancyjnych. Widocznie na tych uszkodzonych tłokach występowały jakieś kłopoty z wtryskami (np zbyt ubogo) i nastąpiło uszkodzenie. |
Autor: | santo [ sob sie 23, 2008 8:50 pm ] |
Tytuł: | |
gaz ustawiony mam dobrze raczej bo bylem w autoryzowanej sprawdzonej stacji diagnostycznej BRC na kalibracji bo cos szarpalo i nie chcial sie krecic do wys obr i naprawde zrobili mistrzostwo swiata jedzie rowno do odciecia zaplonu bez problemu na kazym biegu. |
Autor: | master [ sob sie 23, 2008 8:54 pm ] |
Tytuł: | |
Niedawno w serwisie MB widziałem rozebrany CDI z wypaloną dziurą w tłoku - winowajcą był tani chip z allegro. Majstry jeszcze miały podobny przypadek po opałowej .... dziury w cdi - tylko na własne życzenie ![]() |
Autor: | santo [ sob sie 23, 2008 8:57 pm ] |
Tytuł: | |
na opale napewno nie jechal. a moze sie tak stac od uszkodzonych pompowtryskiwaczy bo takie opinie tez słyszałem.?? |
Autor: | master [ sob sie 23, 2008 9:13 pm ] |
Tytuł: | |
na pewno to nie jest wina tłoków - sam silnik konstrukcyjnie na pewno nie jest mniej wytrzymały niż klekot ze 124. Wina tkwi za pewne w paliwie lub jego dawkowaniu. A tego on-line nikt nie zdiagnozuje. |
Autor: | zegarek [ sob sie 23, 2008 9:13 pm ] |
Tytuł: | |
santo pisze: na opale napewno nie jechal. a moze sie tak stac od uszkodzonych pompowtryskiwaczy bo takie opinie tez słyszałem.??
A modyfikację chipa miał? Bo to najbardziej prawdopodobne. A jak nie wiadomo, to żeby brat się znów nie zdziwił po wsadzeniu drugiego silnika ![]() To jest common rail, tam nie ma pompowtrysków. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |