MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
skurczybyk gaśnie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35707 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Vesa [ pn sie 25, 2008 6:42 pm ] |
Tytuł: | skurczybyk gaśnie |
Witam, Mam problem. w210 320cdi. Czasami - coraz częściej, kiedyś jakoś raz na 2 miesiące potem raz na miesiąc teraz raz na tydzień. Po odpaleniu wkręca się na chwilkę (max 1 sec) na 1,5 tys i brlummm gaśnie. Po tym nie chce odpalić, kręcę kręcę, kręcę i tak z co najmniej z kilka faz na kluczyk - tzn nie trzymam tylko odkręcam i czekam aż sam "odbije" po kilku razach na chwilę zaskakuje potem znowu dusi się z dwa oborty na rozruszniku i odpala. Spalanie na cyferblacie około 16 do 18 l. (nie wiem czy to ma znaczenie). Czasami po takim odpalaniu dziwnie kołysze (czuję na kierownicy i fotelu) choć obroty na wskaźniku leciuteńko leciuteńko drgają i nie wskazuje na jakiś problem. Od czego powinienem zacząć ? No i gdzie w Wawie pojechać gdzie mnie nie okradną. I nie chodzi mi o wycenę usługi tylko o to, że usługa którą kupię będzie dotyczyła mojego problemu a nie kilku fajnych ciekawych prostych a kosztownych problemów "wirtualnych". Dodatkowo gaśnie po tym jak stoi w niskiej (np. 17 stopni - niskiej jak na sierpień) temperaturze (lub tak mi się wydaje). proszę o pomoc nie chcę go zajechać. pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. |
Autor: | kompressor [ pn sie 25, 2008 6:47 pm ] |
Tytuł: | |
....masz instalacje gazowa? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn sie 25, 2008 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
kompressor pisze: ....masz instalacje gazowa?
w 320 CDI ciezko o instalke LPG-poczytaj napier posta zanim odpisujesz ![]() ![]() |
Autor: | Radek_3City [ pn sie 25, 2008 7:37 pm ] |
Tytuł: | |
Na Twoim miejscu pojechałbym do ASO, ale tylko na kompa, niech powiedzą co go boli, a problem usuń w jakimś zaprzyjaźnionym warsztacie, o ile oczywiście taki masz... Mój 320CDI miał kiedyś problemy z zapalaniem, aż pewnego dnia zdechł na amen i okazało się że to jeden wtrysk padł... Może Ci się przywiesza któryś, ale jak piszesz że już od dłuższego czasu to sam nie wiem... |
Autor: | kompressor [ pn sie 25, 2008 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: kompressor pisze: ....masz instalacje gazowa? w 320 CDI ciezko o instalke LPG-poczytaj napier posta zanim odpisujesz ![]() ![]() ...ups nie wyspany jestem nie zwróciłem uwagi/nie doczytałem |
Autor: | ghost2255 [ pn sie 25, 2008 9:14 pm ] |
Tytuł: | |
common rail nie jest rozbudowanym systemem, jednak sprawia trudności diagnostom, bo wymaga specjalistycznych przyrządów do jego zbadania i jeszcze kogoś kumatego, kto to obsłuży. To może być coś błahego, np. czujnik cisnienia paliwa, lub wtrysk/wtryski. Na pewno trzeba zacząc od odczytania błedów w ECU. |
Autor: | Vesa [ pn sie 25, 2008 10:16 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, Czyli szukać miejsca z "kompem" czy lepiej od razu do ASO. Bo jak coś wyjdzie to w ASO mogą czymś bardziej specjalistycznym poszperać, tak ? Ja naprawdę nie lubię ludków z ASO - nigdy nigdy nie byłem przyjęty jak klient tylko jak problem, nie mówiąc o jakiś wyśnionych "obsługach klientów Mercedes". Nie wiem jak to jest, ale wszędzie sprzedawcy części ASO są wpożo, a goście z serwisu od roboty i Ci zza serwisowego biurka zawsze tak samo - tragedia w obsłudze. Zatem szukam speca ale nie ASO w wawie, jednak jak nie znacie to Piaseczno ![]() pozdrawiam |
Autor: | kit [ pn sie 25, 2008 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
Słyszałem, że w niektórych W210 (nie wiem czy 320CDI też) lubi się zapowietrzać układ paliwowy. Wtedy auto po dłuższym postoju ciężko zapala. Trzeba wymienić jakieś uszczelki, oringi przy pompie i problem znika. |
Autor: | beet [ pn sie 25, 2008 10:56 pm ] |
Tytuł: | |
kit pisze: Słyszałem, że w niektórych W210 (nie wiem czy 320CDI też) lubi się zapowietrzać układ paliwowy. Wtedy auto po dłuższym postoju ciężko zapala. Trzeba wymienić jakieś uszczelki, oringi przy pompie i problem znika.
Dokladnie. Przerabialismy to z ojcem, z tym ze zeby uklad sie zapowietrzyl musi byc sporawy wyciek paliwa, a to czuc i widac. U nas byla niewielka nieszczelnosc, troche krecenia i poszlo, ale u ktoregos Kolegi z forum (za brak pamieci z gory przepraszam ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Vesa [ wt sie 26, 2008 8:09 am ] |
Tytuł: | |
Witam, Ja miałem zapowietrzony układ. Ale to stało się w sytuacji, gdy koleżanka żona zostawiła 1 l (lub mniej w baku) samochód jadąc zgasł, przy próbie odpalenia zapowietrzył się układ od tego czasu najmniej było w baku 5 l.... Czy jest szansa na filtr paliwa zasyfiony ? pzdrawiam |
Autor: | Janfocus [ wt sie 26, 2008 9:45 am ] |
Tytuł: | |
Vesa pisze: Czy jest szansa na filtr paliwa zasyfiony ?
tak |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |