MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

skurczybyk gaśnie
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35707
Strona 1 z 1

Autor:  Vesa [ pn sie 25, 2008 6:42 pm ]
Tytuł:  skurczybyk gaśnie

Witam,
Mam problem.
w210 320cdi.
Czasami - coraz częściej, kiedyś jakoś raz na 2 miesiące potem raz na miesiąc teraz raz na tydzień. Po odpaleniu wkręca się na chwilkę (max 1 sec) na 1,5 tys i brlummm gaśnie.
Po tym nie chce odpalić, kręcę kręcę, kręcę i tak z co najmniej z kilka faz na kluczyk - tzn nie trzymam tylko odkręcam i czekam aż sam "odbije" po kilku razach na chwilę zaskakuje potem znowu dusi się z dwa oborty na rozruszniku i odpala. Spalanie na cyferblacie około 16 do 18 l. (nie wiem czy to ma znaczenie). Czasami po takim odpalaniu dziwnie kołysze (czuję na kierownicy i fotelu) choć obroty na wskaźniku leciuteńko leciuteńko drgają i nie wskazuje na jakiś problem. Od czego powinienem zacząć ?
No i gdzie w Wawie pojechać gdzie mnie nie okradną. I nie chodzi mi o wycenę usługi tylko o to, że usługa którą kupię będzie dotyczyła mojego problemu a nie kilku fajnych ciekawych prostych a kosztownych problemów "wirtualnych".

Dodatkowo gaśnie po tym jak stoi w niskiej (np. 17 stopni - niskiej jak na sierpień) temperaturze (lub tak mi się wydaje).

proszę o pomoc nie chcę go zajechać.

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

Autor:  kompressor [ pn sie 25, 2008 6:47 pm ]
Tytuł: 

....masz instalacje gazowa?

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pn sie 25, 2008 6:50 pm ]
Tytuł: 

kompressor pisze:
....masz instalacje gazowa?

w 320 CDI ciezko o instalke LPG-poczytaj napier posta zanim odpisujesz :lol: [zlosnik]

Autor:  Radek_3City [ pn sie 25, 2008 7:37 pm ]
Tytuł: 

Na Twoim miejscu pojechałbym do ASO, ale tylko na kompa, niech powiedzą co go boli, a problem usuń w jakimś zaprzyjaźnionym warsztacie, o ile oczywiście taki masz...
Mój 320CDI miał kiedyś problemy z zapalaniem, aż pewnego dnia zdechł na amen i okazało się że to jeden wtrysk padł... Może Ci się przywiesza któryś, ale jak piszesz że już od dłuższego czasu to sam nie wiem...

Autor:  kompressor [ pn sie 25, 2008 8:03 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
kompressor pisze:
....masz instalacje gazowa?

w 320 CDI ciezko o instalke LPG-poczytaj napier posta zanim odpisujesz :lol: [zlosnik]


...ups nie wyspany jestem nie zwróciłem uwagi/nie doczytałem

Autor:  ghost2255 [ pn sie 25, 2008 9:14 pm ]
Tytuł: 

common rail nie jest rozbudowanym systemem, jednak sprawia trudności diagnostom, bo wymaga specjalistycznych przyrządów do jego zbadania i jeszcze kogoś kumatego, kto to obsłuży.

To może być coś błahego, np. czujnik cisnienia paliwa, lub wtrysk/wtryski.

Na pewno trzeba zacząc od odczytania błedów w ECU.

Autor:  Vesa [ pn sie 25, 2008 10:16 pm ]
Tytuł: 

Witam,
Czyli szukać miejsca z "kompem" czy lepiej od razu do ASO. Bo jak coś wyjdzie to w ASO mogą czymś bardziej specjalistycznym poszperać, tak ?
Ja naprawdę nie lubię ludków z ASO - nigdy nigdy nie byłem przyjęty jak klient tylko jak problem, nie mówiąc o jakiś wyśnionych "obsługach klientów Mercedes". Nie wiem jak to jest, ale wszędzie sprzedawcy części ASO są wpożo, a goście z serwisu od roboty i Ci zza serwisowego biurka zawsze tak samo - tragedia w obsłudze. Zatem szukam speca ale nie ASO w wawie, jednak jak nie znacie to Piaseczno :(.
pozdrawiam

Autor:  kit [ pn sie 25, 2008 10:43 pm ]
Tytuł: 

Słyszałem, że w niektórych W210 (nie wiem czy 320CDI też) lubi się zapowietrzać układ paliwowy. Wtedy auto po dłuższym postoju ciężko zapala. Trzeba wymienić jakieś uszczelki, oringi przy pompie i problem znika.

Autor:  beet [ pn sie 25, 2008 10:56 pm ]
Tytuł: 

kit pisze:
Słyszałem, że w niektórych W210 (nie wiem czy 320CDI też) lubi się zapowietrzać układ paliwowy. Wtedy auto po dłuższym postoju ciężko zapala. Trzeba wymienić jakieś uszczelki, oringi przy pompie i problem znika.


Dokladnie. Przerabialismy to z ojcem, z tym ze zeby uklad sie zapowietrzyl musi byc sporawy wyciek paliwa, a to czuc i widac. U nas byla niewielka nieszczelnosc, troche krecenia i poszlo, ale u ktoregos Kolegi z forum (za brak pamieci z gory przepraszam ;) ) doprowadzilo to tylko do rozladowania akumulatora. Komputer wariuje i pokazuje wskazania rzedu nawet 20 paru litrow, bo czesc paliwka nie dociera tam gdzie powinna. Jak nie straszne Ci przejechanie paru km, to moge polecic kogos z Lublina zeby zdiagnozowal (maja Star Diagnose, takze bez fuszerki) i znajomego ze Skrobowa zeby uszczelnil to i owo w razie potrzeby.

Pozdrawiam

Autor:  Vesa [ wt sie 26, 2008 8:09 am ]
Tytuł: 

Witam,
Ja miałem zapowietrzony układ. Ale to stało się w sytuacji, gdy koleżanka żona zostawiła 1 l (lub mniej w baku) samochód jadąc zgasł, przy próbie odpalenia zapowietrzył się układ od tego czasu najmniej było w baku 5 l....
Czy jest szansa na filtr paliwa zasyfiony ?
pzdrawiam

Autor:  Janfocus [ wt sie 26, 2008 9:45 am ]
Tytuł: 

Vesa pisze:
Czy jest szansa na filtr paliwa zasyfiony ?

tak

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/