MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 5:15 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 05, 2003 7:29 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 06, 2003 3:14 pm
Posty: 21
Lokalizacja: wroclaw
cze

powiedzcie prosze
czy dużo sie trzeba namęczyc zeby zamienic 2,3 benzyna na 2 lub 2,4 lub 3 diesla
co na pewno nie będzie pasować?
co z osprzetem silnika ?
skrzynia biegów jezeli bedzie rocznikowo silnik będzie to powinna pasowac, a co z łapami pod silnik, są w tym samym miejscu?
i w ogóle jakie problemy powstaja przy wymianie?
dzieki
pozdrowionka
robwroc


Na górę
Post: pt wrz 05, 2003 10:57 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
robwroc pisze:
cze

powiedzcie prosze
czy dużo sie trzeba namęczyc zeby zamienic 2,3 benzyna na 2 lub 2,4 lub 3 diesla
co na pewno nie będzie pasować?
co z osprzetem silnika ?
skrzynia biegów jezeli bedzie rocznikowo silnik będzie to powinna pasowac, a co z łapami pod silnik, są w tym samym miejscu?
i w ogóle jakie problemy powstaja przy wymianie?
dzieki
pozdrowionka
robwroc


Hmmm, rozrusznik chyba z innej strony, a wiec skrzynia pewnie ma inna obudowe, poza tym chyba wal innej dl, tylny most inne przelozenie. Poza tym licz sie z tym, ze diesel ma wieksze wibracje i beda klopoty z nadwoziem, ktore jest przygotowane pod benzyne. Jesli kupisz silnik diesla, to najlepiej z kompletnym osprzetem i lapami. Jeszcze inny wydech :(

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 01, 2006 10:30 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Tak sie ostatnio zaczalem zastanawiac jaki moglby byc koszt zmiany 124 230 z automatem na 250 diesla?
Ktos sie dowiadywal probowal?

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 01, 2006 11:51 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
zebda pisze:
koszt

Zestaw do zamiany (patrz wyzej) + robocizna (pytaj mechanika).

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 01, 2006 12:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Ok... bez robocizny...

...gdybym chcial sprzedac dobry z malym przebiegiem 2,3 ze skrzynia po remoncie czy bym musial duzo dolozyc do 2,5 diesel, tez w miare dobrego z jakims do przyjecia przebiegiem, czy moze wyszedlbym na zero i tylko placic za robocizne bym musial jak myslicie?

Czy wogule takie cos sie "karkuluje"?

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 01, 2006 1:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
zebda pisze:
czy bym musial duzo dolozyc

To jest pytanie do Allgero itp. ;) a tak na prawdę do kupca M102 i sprzedawcy OM 602.

zebda pisze:
Czy wogule takie cos sie "karkuluje"?

A to jest z kolei pytanie do Ciebie. Mnie np. by się nie kalkulowało:
1. Znaleźć OM 602 + osprzęt
2. Znaleźć kupca na M102
3. Rozbebeszyć samochód
4. Wsadzić nowy silnik i dostosować co trzeba
czas, czas, czas... i zawracanie tzw. gitary

Ale Ty jak chcesz i możesz się bawić, to powodzenia.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 01, 2006 11:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 31, 2006 12:20 pm
Posty: 33
Witam, też się noszę tym samym zamiarem co robwroc też mam 230 TE i też myśle o wymianie na D 250 albo D300 ale mam sporo wątpliwośći co do tego czy zda to egzamin i jak to będzie funkcjonowało :-? czy bęzynowiec konstrukcyjnie nie różni się od diesla czy mogą wyjść jeszcze jakieś niespodzianki jak np. ta o której napisał laudan tz. większe wibracje a nadwozie "benzyny" ??? więc podpisuje się pod pytaniem robwroc-a czy ktoś ma już jakieś doświadczenie w tym temacie ???? DZIĘKI Z GÓRY ZA ODPOWIEDZ , POZDRAWIAM :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl