MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
W211 320 CDI kombi https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=35983 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wika [ śr wrz 10, 2008 7:21 pm ] |
Tytuł: | W211 320 CDI kombi |
Witam , Nie planowałem tego ale akurat "się zdarzyło ". Mam możliwość kupna W211 z końca 2004 ,przebieg 180 tys.km , wersja avangarde , od pierwszego właściciela z Niemiec. Jak kupię , to niestety będę musiał się pozbyć albo s-ki albo któregoś z bmw ale to nie jest istotne teraz . Proszę o wszystkie opinie za i przeciw , bo sprawa pilna . Głównie chodzi mi o awaryjność - silnik , skrzynia , zawieszenie i elektronika . P.S. Czy w takim mb można zmienić menu na polską wersję językową ? Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie opinie i sugestie . |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr wrz 10, 2008 7:30 pm ] |
Tytuł: | Re: W211 320 CDI kombi |
Wika pisze: Witam ,
Nie planowałem tego ale akurat "się zdarzyło ". Mam możliwość kupna W211 z końca 2004 ,przebieg 180 tys.km , wersja avangarde , od pierwszego właściciela z Niemiec. Jak kupię , to niestety będę musiał się pozbyć albo s-ki albo któregoś z bmw ale to nie jest istotne teraz . Proszę o wszystkie opinie za i przeciw , bo sprawa pilna . Głównie chodzi mi o awaryjność - silnik , skrzynia , zawieszenie i elektronika . P.S. Czy w takim mb można zmienić menu na polską wersję językową ? Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie opinie i sugestie . Witek ale wiesz ze teraz zapłacisz akcyze od rynkowej wartosci? powiedzmy ze stoi 60 tys według tych pacanów to daje 8160zł samej akcyzy? od rynkowej ceny mozesz zanizyc 30% i nic sie niedoczepią ale dalej to będzie spora sumka-tak tak na marginesie zeby potem niebyło niespodzianek ![]() ![]() |
Autor: | Wika [ śr wrz 10, 2008 7:47 pm ] |
Tytuł: | |
Kwestia finansowa to sprawa drugorzędna . Autko będę i tak rejestrował na firmę jeśli już . Chodzi o to ,że mam okazję kupić taki wóz i jestem ciekaw jak sprawuje się taki mercedes . Od zawsze byłem fanem mb ale od pewnego czasu zmieniłem orientację ( dobrze ,że nie seksualną ![]() Nie miałem więc zamiaru zmieniać auta aż tu nagle telefon od znajomego z Niemiec z propozycją kupna mercedesa . I mam dylemat ![]() Proszę więc o rady . |
Autor: | Radek_3City [ śr wrz 10, 2008 9:35 pm ] |
Tytuł: | |
Kolego, mam ten motor w W210 i jest świetny, mój ma ponad 400 tysięcy i chodzi pięknie, skrzynia nie szarpie, dynamika....nie muszę pisać, spalanie miasto 10-10,5l. W dodatku avantgarde = pełen wypas i zawieszenie idealne na trase jak i na miasto również, jest wprawdzie trochę niski, ale da się przeżyć. Jeżeli Twój ma 180 tysiaków to drugie tyle nalata bez najmniejszego problemu. Jedyny minus jest taki że wnętrze w211 traci już "to coś" z Mercedesa, jest trochę "skurczone". Też teraz śmigam 211-ką, a ponieważ 210 jeszcze czeka na nowego właściciela chętnie sobie do niego czasem wsiadam pośmigać. Ale wracając do tematu - silnik jest świetny, sama bryła w211 też jest śliczna i polecam Ci to autko, jako codzienny dupowóz. Pozdrawiam. |
Autor: | beet [ śr wrz 10, 2008 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
Radek_3City pisze: mam ten motor w W210
Ty masz OM613, tam bedzie OM648 albo i OM642, calkiem inna konstrukcja, bo to V-ki. Ale silniki raczej udane, co do elektroniki, to lubi czasem wyskoczyc pare bledow, ale to raczej ich normalna przypadlosc, a nie od razu jakas wielka wada, rzadko sie zdarza zeby uniemozliwialo to jazde, czasem drugi akumulator wysiada i sie zaczyna dyskoteka mrugajacych wskaznikow. Jak masz pewne auto z dokumentacja, to na Twoim miejscu nie obawialbym sie tego, chociaz porownujac W140 do W211.. zreszta co bede pisal ![]() Pozdrawiam |
Autor: | zebda [ czw wrz 11, 2008 10:52 pm ] |
Tytuł: | Re: W211 320 CDI kombi |
Wika pisze: Witam ,
Nie planowałem tego ale akurat "się zdarzyło ". Mam możliwość kupna W211 z końca 2004 ,przebieg 180 tys.km , wersja avangarde , od pierwszego właściciela z Niemiec. Jak kupię , to niestety będę musiał się pozbyć albo s-ki albo któregoś z bmw ale to nie jest istotne teraz . Proszę o wszystkie opinie za i przeciw , bo sprawa pilna . Głównie chodzi mi o awaryjność - silnik , skrzynia , zawieszenie i elektronika . P.S. Czy w takim mb można zmienić menu na polską wersję językową ? Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie opinie i sugestie . Hehe to masz zupelnie inne wrazenia niz ja...lubile E39 i poki nie wsiadlem do E60 to tego auta nie lubilem, ale wszystko mi sie zmienilo jak wsiadlem i jeszcze sie przejechalem... ...wg mnie nowe diesle BMW robi lepsze, zrywniejsze, oszczedniejsze ichyba mniej zawodne... ...wiem ze takich opinii nie lubicie ale mam znajomego ktory kupil A6 nowe i pojechal do kolegi ktory ma ASO MB...ten zapytal czy nowe auto jest jego, jak ten potwierdzil to wlasciciel ASO wskazal na salonowe W211 i powiedzial - jakbys wzial tego to bywalbys czesciej u mnie niz bywasz teraz...generalnie W211 w Niemczech nie ma zbyt pochlebnych ocen... ...inny znajomy mial 270CDI i po 3 latach jak wyszlo W221 to zmienil i stwierdzil ze jak Ska bedzie taka jak E to chyba sie rozstanie z MB... |
Autor: | Radek_3City [ pt wrz 12, 2008 8:38 am ] |
Tytuł: | |
Powiem tak: Wszystko zależy od tego co trafisz. Szwagier kupił w niemczech E60 3.0D 120 tysięcy przebiegu, miał szczęście że z gwarancją, bo przez 1,5 roku użytkowania, auto jakieś 7 miesięcy spędziło w serwisie niemieckim, gdzie wymienili mu pół auta, a problemu do końca nie rozwiązali do dzisiaj. Koszt wszystkich napraw: ponad 15000 euro! Sąsiadowi z firmy obok w nowym A6 2.7Tdi padł silnik przy 60 tysiącach.... |
Autor: | kompressor [ pt wrz 12, 2008 6:11 pm ] |
Tytuł: | |
..jedynym problemem może być ABC na Polskich drogach, jeśli jest na pokładzie |
Autor: | Wika [ pt wrz 12, 2008 7:44 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki wszystkim za opinie . Nie jestem jak chorągiewka i dalej twierdzę,że ogólnie nowsze bmw ostatnimi czasy robią na mnie lepsze wrażenie ale jednak ...zaryzykowałem : WDB2112261A648591 Model E 320 CDI Chassis 2112261A648591 Engine 648961 30 086593 Transmission 722626 05 520296 Order 0 4 248 10534 Delivery date 21.07.04 Dealer Kassel branch (248) Interior leather anthracite (831) Paint 197 obsidian black metallic (с 1978) Options M32 capacity 3,2 liter (с 02.10.1995) U15 Unknown code U16 Unknown code 21N Unknown code 213 parameter steering (с 01.07.1989) 220 parking aid (с 01.10.1993) 249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990) 275 front seat positioned lower memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993) 28N Unknown code 280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia. (с 01.05.1984) 287 ski inboard loading facility through-loading feature (с 01.10.1990) 293 trunk set, 3-piece sidebag in rear left and right (с 01.01.1995) 301 storage box in the rear (с 01.05.1988) 354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994) 386 Unknown code 401 comfort front seats with ventilation and seat heaters (с 01.01.1996) 414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988) 423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994) 474 Unknown code 525 Unknown code 600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971) 614 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic, with amber lenses 672 5-star light alloy wheels 7,5x17 (с 01.04.1997) 805 Change of year of model, last figure shows new model year 819 CD changer - alpine - in trunk (с 31.07.1992) 875 heated screen wash system (с 01.02.1988) windshield washer heated (W201) 890 Unknown code 910 14V/65A alternator alternator with increased capacity (с 01.11.1990) 915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988) 926 emission control eu4-measure 30.11.1991 (с 09.09.1997) 942 Unknown code 954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993) rotating emergeny flasher, front (red light) 985 clearing code (с 01.01.1960) Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne .Przyspieszenie bardzo dobre , nieźle też trzyma się drogi , jest sztywny . Czy amorki nie są czasem aby pneumatyczne - tył i przód ? Nie wiem . Navi jest z mapą ale Polski nie ma . Nie ma też tel. ,choć wszystko jest pod niego przygotowane . Trochę dużo różnych przycisków i jeszcze nie zaglądałem do instrukcji obsługi. Bajerów mnóstwo - klapa otwierana na pilota , wentylowane fotele , panoramiczny dach itd. Jest już jednak pierwszy błąd - pokazuje ,że nie ma oświetlenia tablicy rej.ale obie żarówki świecą . Dziwne . Wcześniej pokazywało też ,że nie zaryglowana tylna kanapa ale już to zrobiłem .Nie mogę też wyłączyć postojówek podczas jazdy . Kilka fotek na gorąco : Tyle na gorąco i chyba nie ma więcej co pokazywać , bo dostanę zje.kę , jak kolega za swoje granatowe W210 . Acha - proszę o podanie , co oznaczają nieznane kody . Dzięki . W następnym tygodniu jadę nim do ASO i zobaczymy dokładnie co i jak . W Polsce narazie nie będę go rejestrował . Przynajmniej do czasu aż sprzedam jedno z moich bmw . W najbliższym czasie będzie więc do kupienia zadbane E39 lub E46 - też serwisowane jedynie w ASO bmw w Schwedt.Polecam. P.S. Trochę to auto przypomina mi c-klasę ale jest większe i dużo fajniesze. P.S.2 Mapę na Polskę mam już obiecaną. |
Autor: | zebda [ sob wrz 13, 2008 12:32 am ] |
Tytuł: | |
Jesli masz airmatic to powinienes za lewarkiem skrzyni biegow miec przycisk oznaczony takim jakby amortyzatorem...znalazlem zdjecie... ![]() |
Autor: | Wika [ sob wrz 13, 2008 5:30 pm ] |
Tytuł: | |
Całe (nie)szczęście tego nie mam : |
Autor: | zebda [ ndz wrz 14, 2008 9:01 am ] |
Tytuł: | |
Generalnie ten airmatic to calkiem fajna rzecz...jak chcesz twardo to jest, a jak ma byc miekko to tez jest... ...kuzyn mial takie cus w W220 i nie narzekal, nabil ponad 120 tys km po polskich drogach i amory cale (raz na serwisie mu je musieli podregulowac, czli podlaczyli pod kompa i wyrownali auto)...jedyna zasada to nie zakladac felg wiekszych niz 17 cali (w Polsce) bo wtedy caly system sie sypie...no i na dziurach jednak tez zwalniac trzeba ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |