MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
jaki silnik wybrac do CLK https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=36073 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Katrina [ wt wrz 16, 2008 7:34 pm ] |
Tytuł: | jaki silnik wybrac do CLK |
witam chcę kupić CLK z roku 97-01 i teraz zastanawiam się jaki silni wybrac aby auto bylo zarowno w miare ekonomiczne a jednakowo miało jakie takie osiagi , aby silnik był elastyczny od niskich obrotow, acha i skrzynia manual. najbardziej chodzi mi po glowie 2.3 komp. albo 3.2 wydaje mi si eze 2.0 odpada zupelnie . natomiast 2.0 komp tez mnie kusi! dobry był by diesel ale znalazlam tylko (w tym modeluz tych lat) 4,5 D niemam pojęcia jak to jezdzi! silniki bęzynowe powyzej 4 litrow tez raczej odpadają! czy jest silnik 3.2 komp? doradzcie mi prosze , napiszcie jakie są wasze spostrzezenia i doswiadczenia z tym modelem/ silnikiem |
Autor: | Omen [ wt wrz 16, 2008 7:51 pm ] |
Tytuł: | |
nie ma 3,2 kompressor, jedynie 2,0 i 2,3 silniki sa to elastyczne, mają moc i nie spalają nadmiernych ilosci paliwa |
Autor: | Mor [ wt wrz 16, 2008 8:40 pm ] |
Tytuł: | |
Jak zacząłem się rozglądać za CLK dla żony, to też rozważałem 2.3 komp lub 3.2 wolnossący. Pogadałem ze znajomymi w ASO i wszyscy jednoznacznie wypowiadali się za 3.2, a tego kompressora mi odradzali. |
Autor: | Katrina [ wt wrz 16, 2008 8:48 pm ] |
Tytuł: | |
możesz podać co ich zdaniem przemawialo za 3.2 a co przeciw 2.3komp? byłabym bardzo wdzięczna. |
Autor: | kompressor [ wt wrz 16, 2008 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
Przelicz dokladnie ile masz kasy 320 do tanich w eksploatacji nie należy i nie ma takiej w manualu 2.0 czy 2.3 kompressor to sa silniki m111 które przeżyją budę najwieksza dostepna moc to 193 konie wiec jest czym jezdzic, spalanie nie jest duze, a silnik bezawaryjny czego o cdi nie mozna powiedziec diesla nie polecam CDI to nie jest silnik do takiego auta |
Autor: | Katrina [ wt wrz 16, 2008 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
nie, własnie ogladałam 320 w manualu juz, a ten diesel co znalazlam to nie cdi (chyba) sprzedawca mowil ze to jest silnik ktory był montowany juz w starych mercedesach 4.5 wolnossący diesel (nieznam sie moze to juz jest CDI) |
Autor: | piston [ wt wrz 16, 2008 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
w CLK nie było diesli . Co do spalania i mocy to moge przytoczyć dane fabryczne (podane wartości zazwyczaj są minimalne i w codzienności trzeba dodać pare litrów) : CLK 200 K - moc 163 koni -spalanie - 13,5l miasto, 7l - trasa, 0-100km/h -9,5s CLK 230 K - moc 197 koni -spalanie - 13,7l miasto, 7,1 trasa, 0-100km/h -7,9s CLK 320 - moc 218 koni -spalanie - 15,1l miasto, 7,4 trasa, 0-100km/h -7,4s CLK 430 - moc 279 koni -spalanie - 16,5l miasto, 8,5l trasa 0-100km/h -6,5s CLK 55 AMG - moc 347 koni -spalanie - 17,1l miasto, 8,5l trasa 0-100km/h -5,4s |
Autor: | Katrina [ wt wrz 16, 2008 11:09 pm ] |
Tytuł: | |
jak nie było ? tzn ze ten co oglądałam jest cos kombinowany? Poza tym moc to nie wszytko - jeszcze jest moment i zakres obrotów w jakich auto posiada te "walory", jak się ma silnik 2.3K do 3.2 ? ma ktoś porównanie ? tzn czy miał okazje się przejechać tym i tym? Przepraszam, że tak marudzę, ale.. chciałabym dokonać jak najlepszego wyboru! |
Autor: | benzik [ śr wrz 17, 2008 5:55 pm ] |
Tytuł: | |
jesli dobrze wiem to 320 nie wystepuje w manualu. Ale lepiej kup 3.2 dluzsza zywotnosc a spalanie to samo co w 2.3 komkp |
Autor: | rolbas [ śr wrz 17, 2008 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
piston pisze: w CLK nie było diesli . s
Tzn w W208 nie bylo diesli, w W209 sa diesle np klik |
Autor: | Klosiakus [ śr wrz 17, 2008 9:09 pm ] |
Tytuł: | |
Hm...jakbym bral to 3.2 zamiast 2.3 kompressor...wieksza pojemnosc i silnik bez dodatkow typu kompressor...moc z pojemnosci i to jest to ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Katrina [ czw wrz 18, 2008 11:15 pm ] |
Tytuł: | |
witajcie! ogladalam dzis clk2.3komp wszystko ladni epięknie ale .. ten silnik ma bardzo wąski zakres pracy! owszem dół ma bardzo "ładny" ale w gornym zakresie obrotow to on "wogule" ni epracuje! tzn nieoplaca sie go kręcic. trzeba bardzo szybko zminieac biegi. i na wolnych troche obroty faluja - facet , sprzedawca mowil mi ze to kazdy kompresor tak ma . czy to prawda? falowaniejest niewielkie okolo50 moze 100 obr jak to z tym jest?i czy 3,2 sie wyzej kreci i jak u niego z dołem? |
Autor: | Maksio [ czw wrz 18, 2008 11:30 pm ] |
Tytuł: | |
porównaj sobie te dane: http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=203 http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=204 różnica w spalaniu (miasto) 7-8 litrów jest niebagatelna... a taki kompressor lepiej się chipuje i mogą Ci wtedy ładnie zrobić krzywą momentu i mocy |
Autor: | zebda [ pt wrz 19, 2008 8:53 am ] |
Tytuł: | |
Przejechalem sie pare kilometrow CLK 320 (W208)...i powiem szczerze ze silnik bardzo fajny...kreci sie az milo juz od samego dołu, a na sypkiej nawierzchni potrafi elegancko zerwac przyczepnosc ![]() Poza tym bujniecie przy starcie - bezcenne....choc rozczarowal mnie troszke dzwiek, mam wrazenie ze R6 od konkurenta z Monachium ladniej graja, a przeciez w tych autach o to chodzi...generealnie w samym CLK nie spodobal mi sie uklad kierowniczy, ktory chodzil az za lekko i z wrazeniem wielkiej gumowatosci (hmm juz w przednionapedowym Focusie lepiej czuc jak sa kola skrecone)...poza tym smieszne autko jak ktos nie potrzebuje drugiej pary drzwi... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |