MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 1:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: [W210]Kupno
Post: wt wrz 23, 2008 7:21 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 14, 2008 12:27 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Potrzebuje informacji odnosnie silników diesla montowanych w tych autach(nie cdi).Prosba też o wyjaśnienie roznicy pomiedzy 290 a 300?(silnik).Który polecacie do tego auta?



pozdr

_________________
126 SE 2.8 było....
124 300D było...
W210 300 TD..diesel power :) jest


Na górę
 
 Tytuł: Re: [W210]Kupno
Post: wt wrz 23, 2008 8:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
bylo wiele razy! poszukaj w archiwum.Ale na szybko to jest tak:290TD R5(129KM),jedzie oki i pali malo,300TD R6(177KM) idzie jak ogien,ale pali duzo wiecej.Lepsza kultura pracy na korzysc R6.Obydwa rdzewieja podobnie [zlosnik]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2008 8:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
aegm pisze:
Obydwa rdzewieja podobnie

[zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2008 10:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 13, 2004 11:26 am
Posty: 117
Lokalizacja: k/Szczecina
jest jeszcze 250 Turbodiesel, 150ps, jeździ fajnie, pali rozsądnie,
300 Turbodiesel jest chyba tylko z automatem,

_________________
w115 200d `75
w123 200 `80
c124 230ce `89


Na górę
 
 Tytuł: Re: [W210]Kupno
Post: wt wrz 23, 2008 10:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
aegm pisze:
Obydwa rdzewieja podobnie [zlosnik]

Moge sie pokusic o stwierdzenie , że nawet mogą rdzewieć w tych samych miejscach [zlosnik]

_________________
V


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 1:14 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ja dodam że 2,9 to 5-cio garkowy dwuzaworowy stary klekot a 300 to 6 garkowy 24 zaworowy mruczuś...
2,9 ma z turbiną 129 KM
3,0 ma z turbiną 177 KM

wybierz sobie teraz...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 1:26 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
aegm pisze:
:290TD R5(129KM)

aegm pisze:
300TD R6(177KM)

Chuck Norris pisze:
ja dodam że 2,9 to 5-cio garkowy

Chuck Norris pisze:
300 to 6 garkowy

Cytuj:
2,9 ma z turbiną 129 KM
3,0 ma z turbiną 177 KM


No faktycznie zes dodal powalajaca ilosc nowych informacji
:roll:

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 11:39 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
aegm pisze:

No faktycznie zes dodal powalajaca ilosc nowych informacji
:roll:


[hehe] [zlosnikok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 12:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
jemu chyba nie chodziło o to gdzie rdzewieje tak jak wy mu "pomagacie"

chciał znać różnicę pomiędzy 2,9 a 3,0 to mu ją podałem... a wy o wszytskim tylko aby nie na temat

jeszcze by mu dopisał 2,5D -5 garów 20V z turbiną 150KM i niech teraz sobie wybierze

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 5:58 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 14, 2008 12:27 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Dzieki za wyczerpuącą odp :).Z tą rdzą jest tak tragicznie??Gdzie występuje najczęściej? A co do silnika to już zdecydowałem sie na najmocnieszy(chyba że jakiś ładny słabszy sie trafi ;) )

pozdr

_________________
126 SE 2.8 było....

124 300D było...

W210 300 TD..diesel power :) jest


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 8:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Witam, rdza w W210 łapie najczęściej doły drzwi, okolice progów, ranty tylnych błotników, okolice zamka tylnej klapy. Nie można generalizować, niektóre auta z początku produkcji mają dopiero początki rdzy, w innych trzeba wspawywać blachy. Oglądaj uważnie, szukaj ładnego i jeszcze nie malowanego. Jak taki znajdziesz to wystarczą drobne poprawki za kilkaset złotych i bedziesz miał 2 -3 lata spokoju i jazdy zadbanym autem bez rdzy.

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 9:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Mój ojcieć już rok ma swojego W210 z 97' i jak narazie oznak rdzy brak. Nie ma reguły, że w każdym będzie to, to i to rdzewieć. Zależy jak trafisz. Życze powodzenia w poszukiwaniach.

_________________
BMW 728iA B+G '99
W210 E230 '97 - ojcowóz
EX: VW Vento '92 1.8B
W124 E250 Turbo Diesel '93


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 9:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Cytuj:
Mój ojcieć już rok ma swojego W210 z 97' i jak narazie oznak rdzy brak.


Ciekawe!1.opcja jest taka, ze byl malowany i rdza zostala juz usunieta.2.ga, ze auto jest w stanie kolekcjonerskim i ma przejechane orygi,25tys.km i stalo tylko w garazu i nigdy nie widzialo deszczu nie wspominajac o soli.3.opcja ze slabo sprawdzales. [oczko]
Moj tez 97rok i ma tu i owdzie rudego,a w 99r czyli 2lata po opusczczeniu fabryki dostal w ramach gwarancji juz nowe przednie drzwi,a dwa lata pozniej, bo w 2001,cala belke/kolyske przednia z powodu oczywiscie korozji. Wlasnie zamierzam porobic male zaprawki m.in na tylnej klapie i nadkolach i sie moge pochwalic za jakis czas, ze "nie ma rdzy" ;)
Ale nie wierze,ze w 10-letnim W210 z przebiegiem 200-300tys.km nie ma i nie bylo nigdy rdzy.Widzialem juz wiele,ale W210 bez rdzy jeszcze nie [zlosnik]

siekan pisze:
Nie ma reguły, że w każdym będzie to, to i to rdzewieć.


Wlasnie, ze jet regula i to taka ze W210 rdzewieja.Zanim kupilem swojego naogladalem sie tego troche i bylem przerazony.Swojego wzialem tylko dlatego, ze byl bezwypadkowy,dobrze wyposazony i serwisowany do konca w ASO i moglem na podstawie VIN dowiedziec sie co w nim bylo robione na gwarancji.Mimo ze, pare drobnych "purchli"ma, to nic w porownaniu z innymi, ktore widzialem.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2008 11:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
regula jest taka ze zalezy gdzie jezdzil
moj tez nie byl zardzewialy (zamek tylnej klapy, wzdyma na nadkolu z tylu i rog tynych dzwi na dole - cala reszta dobra) dodam ze to 97 rok i jezdzil w holandii - nie no nie czarujmy sie gnija poprostu no... w zasadzie to chyba nawet juz opel nie gnil w tych latach [zlosnik]

ale faktem jest to ze gnije i dodac do tego zimy, sol na drogach i robi sie kolorowo - znaczy sie rudo [zlosnik]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw wrz 25, 2008 2:37 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no właśnie... jeśli mercedes nie może być awaryjny bo nie może być!!! to na czymś musi zarabiać... tylko że kto takie stare auta jeszcze serwisuje??? a jak nie serwisuje to niech się sam właściciel martwi... w końcu niech kupi nowy a nie będzie jeździł starym gratem... ot filozofia MB

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl