MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 1:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lis 16, 2005 8:39 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Poszukuje ( w zasadzie nie ja) informacji dotyczacych b.dobrego serwisu V8.
Problem polega na tym że silnik o przebiegu ok 230tys km, na wolnych obrotach pracuje nie równo. Wrażenie jest takie jak by nie palił na jeden cylinder.
Wymienione :
układ WN ( przewody, palec rozdzielacza, kopołka, świece)
Wymienione gumy między wtryskiem a kolektorem ( miała małe pęknięcia)
wtryski - sprawdzane sa OK, oringi pod nimi - sprawdzana szczelnośc - tez ok
kompresja sprawdzana po ok 13atm
Samochód jeżdzi od serwisu do serwisu , w zasadzie nikt nei wie co jest.
Został wymieniony przekażnik wolnych obrotów ( taki dziwny z bezpiecznikiem)

Usterka pojawiła się po ok 300km jazdy non stop w trasie, i na światłach zaczeło coś telepotać - nigdy wcześniej tak nei było - od tego momentu zjawisko sie powtarza

Samochód jeżdzi, wszystko OK, tylko irytujące sa takie trzęsienia na wolnych obrotach. Wcześniej wszystko było OK, gdyby nei kontrolki - niewiadomo by było czy silnik pracuje.

Samochód jeżdzi tylko na Pb, brak LPG [zlosnik]

Wszelkie informacje mile widziane, i teraz:

ma ktos może serwisówke/instrukcje do silnika do W126SEC 420 , 237KM ( podobno), samochód na rynek szwajcarski ( tym dziwnym zaworem zwrotnym, żeby obniżyc emisje CO ) , ksero i wszelkie koszta z tym związane nie sa problemem.

Wszelkie telefony do naprawde ludzi znających się na V8 mile widziane.

SEC nie mój.. ale mercu jest mercu i choremu cylindrowi trzeba pomóc [zlosnik]

moge podac VIN jeśli to będzie potrzebne


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 8:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
ja bym sprawidził stan wałkow-wytarta krzywka moze taki efekt dawac-stały repertuar w V8.Wytarta krzywka powodowac moze niepełne otwieranie na wonych obrotach i bedzie kulał.Na wysokich bedzie chodził....moze to...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 9:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
niby tez możliwe... ale przy takim przebiegu - chociaż swoją drogą ciekawe czy prawdziwy :roll:


Na górę
Post: śr lis 16, 2005 9:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 12:59 am
Posty: 519
Lokalizacja: Warszawa/Puławy
Marcin S pisze:
Poszukuje ( w zasadzie nie ja) informacji dotyczacych b.dobrego serwisu V8.


W rozwiązaniu problemu nie pomogę, ale mogę smiało polecić serwis "Aseko" w Warszawie
"Aseko"
ul.Mińska 37
tel. (0-22) 871-44-72

_________________
MB W126 500 SE ’82
MB W126 420 SEL '89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 17, 2005 12:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 08, 2005 11:42 am
Posty: 98
Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Holandia
Co do telepotania to sprawdzil bym amortyzatory silnika moze jeden sie zerwal .

_________________
Pozdrawiam Banan i SEC


Na górę
Post: czw lis 17, 2005 2:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Marcin S pisze:
Problem polega na tym że silnik o przebiegu ok 230tys km, na wolnych obrotach pracuje nie równo. Wrażenie jest takie jak by nie palił na jeden cylinder.
Wymienione :
układ WN ( przewody, palec rozdzielacza, kopołka, świece)

Mam taką sugestię:
Metodą eliminacji nierówno pracującego cylindra (czyli kolejne odłączanie kabli WN) spróbuj odnaleźć ten szwankujący... wymień w nim kolejno świecę i przewód WN.

Walczyłem kiedyś z podobnym zjawiskiem w swoim W116. Jak się okazało - nie wszystkie świece i przewody WN, choć nowe, były sprawniejsze od swych poprzedników.

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
Post: czw lis 17, 2005 10:38 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
matrix pisze:
Marcin S pisze:
Poszukuje ( w zasadzie nie ja) informacji dotyczacych b.dobrego serwisu V8.


W rozwiązaniu problemu nie pomogę, ale mogę smiało polecić serwis "Aseko" w Warszawie
"Aseko"
ul.Mińska 37
tel. (0-22) 871-44-72


Ja ich bede polecal jak sie zrehabilituja po tym co wykonali w SELu... Podobno jest taki plan...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Post: czw lis 17, 2005 11:17 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 26, 2005 7:44 am
Posty: 403
Lokalizacja: Warszawa
Ocet pisze:
Ja ich bede polecal jak sie zrehabilituja po tym co wykonali w SELu... Podobno jest taki plan...


A o co chodzi z tym SEL'em???

Bo własnie moje nowe autko tam stoi... :-? od dziś... (uszczelka pod głowicą)

może powinienem zabrać z ich łap.. ?! :cry:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 17, 2005 12:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Marcin S pisze:
Wszelkie informacje mile widziane


Ja miałem dokłądnie takie same objawy w swoim sec'u przebieg na liczniku podobny 230kkm z tym że na 100% był skręcony no i lekarstwem okazała się wymiana łańcucha rozrządu oraz napinacza.

_________________
traqutor
DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 17, 2005 12:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
ja bym zalozyl gaz, wtedy "plywanie" przestanie dziwic :)

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 17, 2005 3:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Ocet pisze:
Ja ich bede polecal jak sie zrehabilituja po tym co wykonali w SELu...

Janek nie strasz ludzi, Jesteś jedynym co marudzi po odebraniu auta od Nich...
SoYeR pisze:
może powinienem zabrać z ich łap.. ?!


To oczywiście Twoja deyzja ale myśle, że to jeden z lepszych warsztatów za rozsądna kase i bez strachu o oszustwo czy jakis szfindel.

Ja ich polecam i bede do Nich jeździł ...

Ja nie bede sie bawił w diagnoze przez monitor proponuje podjechac do chłopaków i zostawić im auto na dzien ..

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 17, 2005 3:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
traqutor pisze:
Ja miałem dokłądnie takie same objawy w swoim sec'u przebieg na liczniku podobny 230kkm z tym że na 100% był skręcony no i lekarstwem okazała się wymiana łańcucha rozrządu oraz napinacza.

To faktycznie przebuieg musi być skrencony ja wymieniałem łańcuch w moim 420SE po przebiegu 380.000 nie było go słuchac anie nie powodował żadnych drgań ani nic podobnego.

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 17, 2005 4:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
AMG pisze:
Ja ich polecam i bede do Nich jeździł ...


Tylko uważajcie! Tam są dwa warsztaty na jednym podwórku!
Ja nie uważałem... [zlosniki]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 18, 2005 8:31 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 26, 2005 7:44 am
Posty: 403
Lokalizacja: Warszawa
Cem pisze:
AMG pisze:
Ja ich polecam i bede do Nich jeździł ...


Tylko uważajcie! Tam są dwa warsztaty na jednym podwórku!
Ja nie uważałem... [zlosniki]


Nnno to klops! :cry:
właśnie im części zawiozłem z samego rana, a glowica juz w planowaniu... :cry: do warsztatu "Sławomir Andrzejewski - specjalizacja MB"...

powiedzcie prosze ze dobra bramke wybralem.. :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 18, 2005 9:14 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Janek nie strasz ludzi, Jesteś jedynym co marudzi po odebraniu auta od Nich...
SoYeR pisze:
może powinienem zabrać z ich łap.. ?!


Nie, nie chce straszyc, nic nie zniszczyli, kasa rzeczywiście przyzwoita jak na to co mieli zrobić. Tyle, że nie zrobili. Ale ciągle jest szansa...:)

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl