MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Bardzo pilna sprawa do speców - brak wolnych na D i R. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=36301 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Prezeslaw [ pn wrz 29, 2008 7:46 pm ] |
Tytuł: | Bardzo pilna sprawa do speców - brak wolnych na D i R. |
Autko to W210 2.2 CDI 2002 r. automat. Wszystko jest ok, dopóki nie chcę się przejechać. Auto dobrze pali, równo chodzi i ładnie się wkręca. Ma stabilne wolne obroty na P i N. Kłopot polega na tym, że jak tylko wrzuci się którykolwiek z biegów obroty spadają i auto gaśnie. Po prostu nie ma wolnych, jak auto jest na biegu (bardzo kłopotliwe w ruchu miejsckim). Sprawa jest pilna, bo auto musi jak najszybciej być sprawne, a lokalna burza mózgów nie dała rezultatów. Odrobiłem też pracę domową z szukarką, ale odp. nie znalazłem. Z góry dzięki za szybką pomoc. Pozdrawiam. |
Autor: | Prezeslaw [ wt wrz 30, 2008 5:57 pm ] |
Tytuł: | |
Doszło parę intrygujących faktów. Oprócz tych objawów, które opisałem wcześniej, okazało się, że na N i P wolne obroty spadają o 300 jak wciśnie się hamulec. Jest to reakcja na czujnik świateł stopu. Po odłączeniu czujnika od pedału hamulca obroty na P i N spadają o 300 po włączeniu świateł stopu samym czujnikiem. O co chodzi? Miał ktoś podobnie? Z góry dzięki za pomoc. |
Autor: | voytas [ wt wrz 30, 2008 6:16 pm ] |
Tytuł: | |
Alternator? Może stawia za duży opór... |
Autor: | Prezeslaw [ śr paź 01, 2008 9:59 am ] |
Tytuł: | |
Nie alternator. Po wymianie sprzęgła hydrokinetycznego wszystko wróciło do normy. Ciekawy to był przypadek. Zwłaszcza ten objaw z czujnikiem stopu. Pozdrawiam. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |