MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 8:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 06, 2008 8:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw paź 02, 2008 3:28 am
Posty: 86
Lokalizacja: Stolyca:)
Witam
Jak kupiłem auto w Niemczech nie miał hamulca ręcznego.
Turek mi dał linkę do niego ale sie okazało ze biegną trzy linki od hamulca i wszystkie muszę wymienić.
Linka oryginalna:) o numerach 140 420 20 85 KUO. Mierzyłem linkę i ma 112cm długości a pancerz linki 90-92cm.
Pytanie: która to linka z tych trzech?(żebym wiedział jakie kupić w sklepie) i czy są jakieś zamienniki?
Pytanie 2.
Jakiego płynu używacie do wspomagania?
W sklepie mi dali DOT-4 ale kolega powiedzial ze do Mesi są raczej DOT-5,5.
Pytanie 3
Od spodu mam wszystko zabryzgane płynem do wspomagania i trochę na silniku. Jakieś sugestie?
Z góry dzięki za pomoc.

_________________
ex 190E 1.8 92r
400 SEL v8 91r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 07, 2008 8:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Z zamiennikiem może być ciężko :(
W sumie to z tego co mi wiadomo to są 4 :)
Jedna od mechanizmu spuszczającego ręczny
3-od samego mechanizmu ręcznego (w tym przypadku nożnego :) ) jedna idzie od pedału pod spód auta i to jest chyba ta najdłuższa później jest mechanizm rozdwajający i po jednej lince na koło tylne. Najlepiej jak kukniesz pod auto i zobaczysz czy te dwie po rozgałęzieniu są całe (bo to widać gołym okiem) jeżeli tak to wtedy zostaje ta trzecia schowana :(
Jedziesz do ASO i palisz Janka że jesteś zainteresowany tą :) oni podają ci cenę robisz wielkie oczy bądź też nie (bo czasami jest taniej niż jakaś zabawa w zamienniki) Koleś pokazuje ci na monitorze ta linke jak bedzie spoko to spisze ci jej dane no i szukasz dalej zamiennika :)
Ale co oryginał to oryginał :)

2
Ja używam DOT-4 I JEST BĄBA :)

3
Sprawdź pokrywę zbiorniczka (uszczelkę - lubi puszczać ja wymieniłem na uszczelkę z korka bo się strasznie pociło) Kuknij na połączenia gumowe gwintowe układu wspomagania. Jak będzie git to dolej płynu sprawdź czy ze zbiorniczka ubywa. Jak nie to upewnij się czy nie jest to oby olej ze skrzyni albo silnika. (ze skrzyni może być podobny kolor to też mogłeś się pomylić co do tego wspomagania)


Pozdro i powodzenia

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl