Z zamiennikiem może być ciężko
W sumie to z tego co mi wiadomo to są 4
Jedna od mechanizmu spuszczającego ręczny
3-od samego mechanizmu ręcznego (w tym przypadku nożnego

) jedna idzie od pedału pod spód auta i to jest chyba ta najdłuższa później jest mechanizm rozdwajający i po jednej lince na koło tylne. Najlepiej jak kukniesz pod auto i zobaczysz czy te dwie po rozgałęzieniu są całe (bo to widać gołym okiem) jeżeli tak to wtedy zostaje ta trzecia schowana
Jedziesz do ASO i palisz Janka że jesteś zainteresowany tą

oni podają ci cenę robisz wielkie oczy bądź też nie (bo czasami jest taniej niż jakaś zabawa w zamienniki) Koleś pokazuje ci na monitorze ta linke jak bedzie spoko to spisze ci jej dane no i szukasz dalej zamiennika
Ale co oryginał to oryginał
2
Ja używam DOT-4 I JEST BĄBA
3
Sprawdź pokrywę zbiorniczka (uszczelkę - lubi puszczać ja wymieniłem na uszczelkę z korka bo się strasznie pociło) Kuknij na połączenia gumowe gwintowe układu wspomagania. Jak będzie git to dolej płynu sprawdź czy ze zbiorniczka ubywa. Jak nie to upewnij się czy nie jest to oby olej ze skrzyni albo silnika. (ze skrzyni może być podobny kolor to też mogłeś się pomylić co do tego wspomagania)
Pozdro i powodzenia
_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie

W140 RULEZZZ
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy
nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03