MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Landi renzo Problem z obrotami w 300 CE
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=36334
Strona 1 z 1

Autor:  Stuwka [ śr paź 01, 2008 9:06 pm ]
Tytuł:  Landi renzo Problem z obrotami w 300 CE

witam tak jak w temacie na samym poczatku mialem problemy z obrotami silnika na benzynie ale zrobilem to co mi kazali w poscie:

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=36248

teraz auto na benzynie chodzi idealnie ani nie szarpie skrzynia ma caly czas 800 a jak dam na D to ma 600 plynie jedzi no cud poprostu ale stal sie problem z gazem mianowicie wszystko ladnie chodzi przelacza sie jezdze ale jak cos mu nie podjedzie to sobie potrafi zgasnac jak dojezdzam do skrzyzowania a jak podjade pod blok to nie kiedy mam 1500 obr. i nie chce zesc nizej. wymienilem filter gazu troche sie poprawilo to znaczy jak mu przygazuje to mam 1500 potem po 10 s 1200 a po 15s 900 ale nie caly czas niekiedy nawet przy delikatnym skrecie potrafi zgasnac. nie znam sie na gazie wiec pisze do was.

Autor:  zegarek [ śr paź 01, 2008 11:52 pm ]
Tytuł: 

Tu prawie nikt nie miał do czynienia z III gen i wiedz, że to jest bardzo rzadka instalacja w tych silnikach.

Masz u siebie dwa silniczki krokowe do gazu. Taki efekt będzie jak ten od wolnych obrotów się przycina. One lubią padać, szczególnie od gorąca jak są zamontowane za blisko silnika.

Ile ta instalacja ma przejechane?

Jeden serwis co zajmuje się tymi instalacjami co można polecić jest w Warszawie, drugi wiem, że we Wrocławiu i jeszcze gdzieś jakiś kolega z forum zakładał. Musisz poszukać na forum.

Autor:  Stuwka [ czw paź 02, 2008 12:13 am ]
Tytuł: 

instalacja gazowa ma 3 lata a przejechanie nie wiem ile. do wroclawia mam najblizej 250 km to zrobie sobie chyba mala wicieczke.

Autor:  trocin [ czw paź 02, 2008 9:11 am ]
Tytuł: 

Zaczalbym od dokladnego wyczyszczenia silniczkow krokowych, mozesz to zrobic sam, tylko nie pogub sprezynek i glowiczek [zlosnik] Jak to nie pomoze, moze parownik nadaje sie do regeneracji, ale ja pojechalbym na kompa, jak podlacza moze okazac sie ze trzeba zrobic mapowanie...
Tu masz fotke silniczkow, ja je czyscilem i pomoglo, kupilem tez 1 nowy (130zł).
Obrazek
Obrazek

Autor:  Stuwka [ czw paź 02, 2008 11:09 am ]
Tytuł: 

a powiedz mi ktory jest od wolnych obrotow? mi sie zdaje ze ten po lewej poniewaz jak go wypne to odrazu obroty mi wskakuja na 1500 i nie chca zejsc.

Autor:  trocin [ czw paź 02, 2008 1:14 pm ]
Tytuł: 

Nie pamietam teraz, bo auto juz pol roku temu oddalem w dobre rece, ale te silniczki krokowe sa identyczne, roznia sie tylko glowicami, spokojnie mozesz je zamienic miejscami przekladajac wczesniej glowice.
Jak stwierdzisz ze ktorys silniczek padl mozesz go kupic na necie sa po ok. 130zł...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/