MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Pada akumulator, zarzy sie kontrolka poziomu plynu chl.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=36348
Strona 1 z 1

Autor:  maskek [ czw paź 02, 2008 5:40 pm ]
Tytuł:  Pada akumulator, zarzy sie kontrolka poziomu plynu chl.

Witam. Szukalem, szukalem i malo wyszukalem :)
Mam taki problem. Pada akumulator, ma liche ladowanie na poziomie 13v, zarzy sie kontrolka poziomu plynu chlodzacego. Jak odpali na kablach to pracuje okej i jedzie, ale jak zgasze to juz nie odpali. Na alternatorze jest jakis czarny nalot :roll: W ogole dopiero co go kupilem i mi taki numer wycial, jest strasznie wsciekly :evil: . Gdzie w Wwa , najlepiej ochota i okolice ;), jest jakis dobry elektryk ktory by mi zregenerowal altka ? Zakladajac ze to on padl. Kontrolka od ladowania zapal sie po zaplonie, ale w czasie jazdy nie swieci. Za to jak mam wlaczone odbiorniki pradu w tym grzana szybe to miga lampka kontrolna w guziku (wyczytalem, ze tak sie dzieje jak jest slabe napiecie). Spadkow na masach brak. Jak sprawdzic samodzielnie czy cele nie sa zwarte ?

pzdr. piotr

Autor:  BrunoGiamatti [ czw paź 02, 2008 6:09 pm ]
Tytuł: 

Zregenerować mozesz w bendixie (w łomiankach).
a jak regulator ładowania? W jakim jest stanie? Bo może o niego chodzi.

Autor:  maskek [ czw paź 02, 2008 10:36 pm ]
Tytuł: 

Nie wiem w jakim jest stanie, bo nie bardzo wiem jak sie do niego dobrac :). Narazie laduje dwie baterie- do jakiegos elektryka napewno dojade, najwyzej zmienie po drodze :D.

Autor:  BrunoGiamatti [ czw paź 02, 2008 11:16 pm ]
Tytuł: 

maskek pisze:
bo nie bardzo wiem jak sie do niego dobrac

A przykręcony jest dwoma śrubkami z tyłu alternatora :)
Wykręć i sprawdź w jakim stanie są szczotki... ewentualnie spróbuj wymienić (koszt nowego to 40-120zł zależnie od firmy)
Pozdrawiam

Autor:  Janfocus [ pt paź 03, 2008 12:40 pm ]
Tytuł: 

maskek pisze:
Spadkow na masach brak. Jak sprawdzic samodzielnie czy cele nie sa zwarte ?

Zmierz napiekcie aku na luzie -czyli odpinając go od instalacji -powinno być powyżej 12V (12V-to aku rozładowane)... Pomiar najlepiej zrobić po ładowaniu, odpiąć od instalacji i zmierzyc następnego dnia.
Jak będzie 10-11 to któraś cela lezy

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/