MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

LUZ NA KIERWONICY
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=36582
Strona 1 z 1

Autor:  burzae46 [ śr paź 15, 2008 1:58 pm ]
Tytuł:  LUZ NA KIERWONICY

Witam! w moim w126 420sec mialem problem z przekladnia byl luz i stukalo na dziurach; dalem przekladnie do regenarecji stuki ustapily ale luz jest nadal; moze ktos mi powie jaka jest tolerancja luzu na kierwnicy bo nie mam porownania z inna w126???? Pzdr.

Autor:  BrunoGiamatti [ śr paź 15, 2008 2:19 pm ]
Tytuł: 

Jak wygladaja te luzy (ma się rozumieć na chodzącym silniku)? Jaki zakres obrotu kierownicy niema wpływu na koła?
Luz może być jeszcze wszędzie .. od łożyska po drążki ;)

Autor:  burzae46 [ śr paź 15, 2008 2:22 pm ]
Tytuł: 

na zapalonym silniku okolo 2cm;
wymienione zostaly : srodkowy drazek kierwoniczy i oba drazki z koncowkami;lozysko lewego kola

Autor:  BrunoGiamatti [ śr paź 15, 2008 2:41 pm ]
Tytuł: 

ee 2cm to się nie przejmuj ;) A ile jest dozwolone wg. prawa? 3cm? 5cm? 1,5cm :D??

Autor:  burzae46 [ śr paź 15, 2008 2:48 pm ]
Tytuł: 

a jak jest u Ciebie? bo wlasnie nie wiem jaka jest tolerancja luzu...
juz tak szukam bo nie wiem co jest od 80km/h drzy mi kierwonica zbieznosc dobra a auto ciagnie w prawo; i nikt nie wei co jest;zalozone nowe opony; juz nie wiem gdzie szukac

Autor:  BrunoGiamatti [ śr paź 15, 2008 3:16 pm ]
Tytuł: 

A jakie felgi? W CE poprzednie felgi miały większy niż należy otwór centralny i też telepało. A kierownice masz dobrze ustawioną? Luzu na łożyskach juz niema.. opony nowe to hmm nie wiem :D

Autor:  burzae46 [ śr paź 15, 2008 3:24 pm ]
Tytuł: 

felgi oryginal 15 cali na poprzednich 16 bbs rs tez to bylo; opony nowe; kola wywarzone;nowy amortyzatro drganl auto strasznie ciagnie w prawo mimo ustawionej zbieznosci; juz nie wiem gdzie szukac; jeszcze jutro chcem zmienic sworzenie dolnego wachacza i wtedy ustawic na nowo zbieznosc;

Autor:  Janfocus [ śr paź 15, 2008 3:36 pm ]
Tytuł: 

zmierz i ustaw calą geometrie, a nie tylko zbierzność... Luz spokojnie może mieć i 20stopni, 2 cm to nic i na pewno nie jest to powód... Weź auto na szarpaki zobacz czy nie ma luzu w zawieszeniu i czy amory trzymają...

Autor:  CZUWOJ [ czw paź 16, 2008 8:49 am ]
Tytuł: 

Luz przy wyłączonym silniku nie powinien przekraczać 2,5 cm.



Obrazek

Obrazek

Autor:  burzae46 [ pt paź 17, 2008 10:55 am ]
Tytuł: 

juz doszedlem luz na przekladni dlatego sciaga i drzy kierwnica ; trzymam kierwnice a kola chodza na boki i stuka w przekladni; a po regeneracji nie ma to jak Polak Potrafi

Autor:  kruszyn [ pt paź 17, 2008 10:59 am ]
Tytuł: 

ja bym jeszcze sprawdził amortyzator układu kierowniczego dla świętego spokoju. U mnie objawy były jak by rozluźnienia układu. Okazało się że luz jest na drążku środkowym i wywalony był całkowicie amortyzator układu kierowniczego. Po wymianie znowu układ jest sztywny i dużo pewniej się prowadzi do tego nie ma już luzu na kierownicy.

Autor:  burzae46 [ pt paź 17, 2008 11:05 am ]
Tytuł: 

wymieniony :-?

Autor:  richie1 [ pt paź 17, 2008 11:25 am ]
Tytuł: 

a często stukający wspornik drążka?

Autor:  Spychal [ pt paź 17, 2008 5:33 pm ]
Tytuł: 

Sluchaj, jesli Ci ciagnie auto na ktoras ze stron, to moze jest to kwestia hamulcow? Moze ktorys z cylinderkow sie nie cofa i wysuniety klocek przyhamowuje przednie prawe kolo?

Autor:  Rad.ek [ sob paź 18, 2008 9:45 pm ]
Tytuł: 

A sprawdź drążek reakcyjny lub stabilizator (nigdy nie mogę spamiętać które to które:)), to co idzie od dołu wahacza do podłużnicy. On mimo "wywalenia" zawsze jest naprężony więc mocniej poszarp. Miałem raz z tym problem i nawet na szarpakach tego nie wychwycili.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/