MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
LUZ NA KIERWONICY https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=36582 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | burzae46 [ śr paź 15, 2008 1:58 pm ] |
Tytuł: | LUZ NA KIERWONICY |
Witam! w moim w126 420sec mialem problem z przekladnia byl luz i stukalo na dziurach; dalem przekladnie do regenarecji stuki ustapily ale luz jest nadal; moze ktos mi powie jaka jest tolerancja luzu na kierwnicy bo nie mam porownania z inna w126???? Pzdr. |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr paź 15, 2008 2:19 pm ] |
Tytuł: | |
Jak wygladaja te luzy (ma się rozumieć na chodzącym silniku)? Jaki zakres obrotu kierownicy niema wpływu na koła? Luz może być jeszcze wszędzie .. od łożyska po drążki ![]() |
Autor: | burzae46 [ śr paź 15, 2008 2:22 pm ] |
Tytuł: | |
na zapalonym silniku okolo 2cm; wymienione zostaly : srodkowy drazek kierwoniczy i oba drazki z koncowkami;lozysko lewego kola |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr paź 15, 2008 2:41 pm ] |
Tytuł: | |
ee 2cm to się nie przejmuj ![]() |
Autor: | burzae46 [ śr paź 15, 2008 2:48 pm ] |
Tytuł: | |
a jak jest u Ciebie? bo wlasnie nie wiem jaka jest tolerancja luzu... juz tak szukam bo nie wiem co jest od 80km/h drzy mi kierwonica zbieznosc dobra a auto ciagnie w prawo; i nikt nie wei co jest;zalozone nowe opony; juz nie wiem gdzie szukac |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr paź 15, 2008 3:16 pm ] |
Tytuł: | |
A jakie felgi? W CE poprzednie felgi miały większy niż należy otwór centralny i też telepało. A kierownice masz dobrze ustawioną? Luzu na łożyskach juz niema.. opony nowe to hmm nie wiem |
Autor: | burzae46 [ śr paź 15, 2008 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
felgi oryginal 15 cali na poprzednich 16 bbs rs tez to bylo; opony nowe; kola wywarzone;nowy amortyzatro drganl auto strasznie ciagnie w prawo mimo ustawionej zbieznosci; juz nie wiem gdzie szukac; jeszcze jutro chcem zmienic sworzenie dolnego wachacza i wtedy ustawic na nowo zbieznosc; |
Autor: | Janfocus [ śr paź 15, 2008 3:36 pm ] |
Tytuł: | |
zmierz i ustaw calą geometrie, a nie tylko zbierzność... Luz spokojnie może mieć i 20stopni, 2 cm to nic i na pewno nie jest to powód... Weź auto na szarpaki zobacz czy nie ma luzu w zawieszeniu i czy amory trzymają... |
Autor: | CZUWOJ [ czw paź 16, 2008 8:49 am ] |
Tytuł: | |
Luz przy wyłączonym silniku nie powinien przekraczać 2,5 cm. ![]() ![]() |
Autor: | burzae46 [ pt paź 17, 2008 10:55 am ] |
Tytuł: | |
juz doszedlem luz na przekladni dlatego sciaga i drzy kierwnica ; trzymam kierwnice a kola chodza na boki i stuka w przekladni; a po regeneracji nie ma to jak Polak Potrafi |
Autor: | kruszyn [ pt paź 17, 2008 10:59 am ] |
Tytuł: | |
ja bym jeszcze sprawdził amortyzator układu kierowniczego dla świętego spokoju. U mnie objawy były jak by rozluźnienia układu. Okazało się że luz jest na drążku środkowym i wywalony był całkowicie amortyzator układu kierowniczego. Po wymianie znowu układ jest sztywny i dużo pewniej się prowadzi do tego nie ma już luzu na kierownicy. |
Autor: | burzae46 [ pt paź 17, 2008 11:05 am ] |
Tytuł: | |
wymieniony ![]() |
Autor: | richie1 [ pt paź 17, 2008 11:25 am ] |
Tytuł: | |
a często stukający wspornik drążka? |
Autor: | Spychal [ pt paź 17, 2008 5:33 pm ] |
Tytuł: | |
Sluchaj, jesli Ci ciagnie auto na ktoras ze stron, to moze jest to kwestia hamulcow? Moze ktorys z cylinderkow sie nie cofa i wysuniety klocek przyhamowuje przednie prawe kolo? |
Autor: | Rad.ek [ sob paź 18, 2008 9:45 pm ] |
Tytuł: | |
A sprawdź drążek reakcyjny lub stabilizator (nigdy nie mogę spamiętać które to które:)), to co idzie od dołu wahacza do podłużnicy. On mimo "wywalenia" zawsze jest naprężony więc mocniej poszarp. Miałem raz z tym problem i nawet na szarpakach tego nie wychwycili. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |