Witam,
mam kilka pytań:
1. ile oleju wchodzi do automatycznej skrzyni przy wymianie? Bo zawsze chyba trochę zostaje. Pojechałem do warsztatu wymienić oleje tam gdzie zwykle wymieniałem w Audi.
Niestety w Mercedesie pojawił się problem ponieważ u mnie nie ma bagnetu i oni nie bardzo wiedzą ile trzeba tam wlać.
Trochę to dla mnie dziwne bo nawet nie mogę sprawdzić czy jest prawidłowy poziom. A może poprostu się go nie wymienia? W sumie to pracuje idealnie, nawet nie czuć zmian biegów - widaać tylko kiedy spadaa wskazówka obrotomierza.
Wymieniłem tylko w silniku na pół syntetyk (ku mojemu zdziwieniu przestał klekotać - bo czasami mu się zdarzało

)
Jest to Mercedes E230T 1996r. przebieg 151tys, nr skrzyni: 722600 00 095445
Vin: WDB2102371A229742
2. Jak ściągałem tylne koło to zauważyłem jakieś wężyki podłączone do amortyzatorów - domyślam się, że jest to NIVO...? też się tu wymienia jakieś oleje?
3. Jak ściągnąć licznik? na forum znalazłem tylko opis ściągania w W124 - próbowałem u mnie ale jakoś nie zeszło
4. jak ściągnąć kierownicę? jest trochę krzywo na prostych kołach. czy nie wystrzeli mi przypadkiem poduszka jak tam będę kręcił?
5. Co oznacza przełącznik W/S przy skrzyni?
6. Obroty przy zmianie biegów - często po zmianie biegu obroty spadają do 1000, a nawet mniej - nie są zbyt małe? Przy kick down obroty trzyma do 6000
Grzebałem trochę na forum ale nic konkretnego nie znalazłem co by dotyczyło W210. Albo coś przeoczyłem.
Tak czy siak z góry dziękuję za odpowiedzi.
pozdrawiam

_________________
MB W210 E230T automat, '96
Audi 100 C3 automat, '88 - niezniszczalne cygaro
