MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 6:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw paź 16, 2008 11:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
Witam
Jak w temacie potrzebuje błyskowe kody błędów sterownika pięciobiegowej ASB (722.5).

Pozdrawiam

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 19, 2008 9:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Zerknij Tutaj

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 20, 2008 8:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
szeryf pisze:
Zerknij Tutaj

Dzięki za link ale w tym opisie nie ma nic o kodach,

Pozdr

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 06, 2008 8:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Typy: 129 140 163 170 202 208 210 104 111 112 113 119 120 606 1995-98
Złącze 38-pin
Sygnał pin 10
Masa pin 1
Zasilanie pin 3

Tablica błędów DTC

1 No fault stored
2 1-2/4-5 shift solenoid valve circuit fault (Y3/6y3)
3 2-3 shift solenoid valve circuit fault (Y3/6y5)
4 3-4 shift solenoid valve circuit fault (Y3/6y4)
5 PWM solenoid valve (torque converter lock-up) circuit fault (Y3/6y6)
6 Pressure regulating solenoid valve circuit fault (Y3/6y1)
7 Shift pressure regulating solenoid valve circuit fault (Y3/6y2)
8 R/P lock solenoid, function defective (Y66/1)
9 Cable to starter lock-out relay module, function defective (K38/3)
10 Voltage supply to solenoid valves
11 Voltage supply to RPM sensors
12 RPM sensor 2 (Y3/6n2), signal defective
13 RPM sensor 3 (Y3/6n3), signal defective
16 Transmission output sensor (B49) defective
17 Transmission selector lever coding invalid
18 Selector lever signal incorrect (This code can be ignored.) or between ranges
19 Transmission fluid temperature sensor (Y3/6b1) signal defective
20 Starter lock-out contact (Y3/6s1) not functioning
20 Transmission oil temperature sensor defective/Starter lock-out contact not functioning
21 Supply voltage (terminal 87) too low or overvoltage.
22 CAN data: Right rear wheel speed (VSS) from traction system incorrect/implausible
23 CAN data: Left rear wheel speed (VSS) from traction system incorrect/implausible
24 CAN data: Pedal value from ME-SFI controller incorrect/implausible
24 CAN data: Right front wheel speed (VSS) from traction system incorrect/implausible
25 CAN data: Engine RPM from ME-SFI controller system incorrect/implausible
25 CAN data: Left front wheel speed (VSS) from traction system incorrect/implausible
26 CAN data: Right engine torque from ME-SFI controller system incorrect/implausible
26 CAN data: Pedal value from ME-SFI controller incorrect/implausible
27 CAN data: Altitude adjustment factor from the ME-SFI controller incorrect/implausible
(This fault code can be ignored if no relative faults stored in the ME-SFI
27 CAN data: Adjusted engine torque incorrect/implausible
28 CAN data: Left engine torque from ME-SFI controller system incorrect/implausible
28 CAN data: Engine RPM from ME-SFI controller system incorrect/implausible
29 CAN data: Right engine torque from ME-SFI controller system incorrect/implausible
30 CAN data: Communication with traction system faulty
30 CAN data: Altitude adjustment factor from the ME-SFI controller incorrect/implausible
(This fault code can be ignored if no relative faults stored in the ME-SFI
31 CAN data: Communication to the ME-SFI controller is faulty
31 CAN data: Maximum induced engine torque from ME-SFI controller incorrect/implausible
32 CAN data: Communication to/from the ME-SFI controller is faulty
32 CAN data: Left engine torque from ME-SFI controller system incorrect/implausible
33 CAN data: Communication to/from the ME-SFI controller is faulty
33 CAN data: Throttle valve actuator actual value from ME-SFI incorrect/implausible
34 CAN data: Communication to/from the ME-SFI controller is faulty
35 CAN data: Communication to/from the ME-SFI controller is faulty
36 CAN data: Communication to/from the ME-SFI controller is faulty or the engine
temperature is implausible.
37 CAN data: All communications are faulty
38 CAN data: Communication to/from the Traction system controller is faulty
39 CAN data: Communication to/from the ME-SFI controller is faulty
40 CAN data: Communication to/from the Instrument Cluster is faulty
50 Speed sensor n3 or clutch K1 are faulty
51 Gear implausible or transmission slips.
52 Command valve (6, 14, or 25) sticking under pressure.
52 Unauthorized locking of Torque Converter lock-up clutch. Replace Torque Converter.
53 Torque converter lock-up clutch, not functioning. Replace Torque Converter.
53 Torque converter lock-up clutch, input (RPM) too high. Replace Torque Converter.
54 No feedback signal from transmission overload protection.
55 Gear comparison incorrect or target gear selection not achieved.
56-65 Transmission control unit (N15/3) faulty .
98-155 These codes are intermittent. To establish their meaning, subtract 96 from the code
number given and look in the table above for the definition of the intermittent fault.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 8:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
Dzieki za kody [ok]
ale to nie do mojego typu sterownika skrzyni i skrzyni
bład mojej skrzyni to osiem błysków a z powyższego wynika że coś jest nie teges zaworem "Y66/1"
a w mojej skrzyni nie ma takowego
Obrazek
Z reszta po skasowaniu w sterowniku bład sie nie pojawił ponownie

Pozdrawiam

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 8:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jeszcze jedne:
R129 LH SFI
W140 129 ETC

1 No fault found
2 Engine control module (N3/4) does not match TCM
3 Transmission overload protection switch 4th/5th gear defective
4 CAN data line from EA/CC/ISC control module (N4/1) signal distorted
5 CAN data line from DI control module (N1/3) or HFM control module signal distorted
6 CAN data line signal distorted
7 Valve control valve block (Y3/1y2), open circuit or TCM (N15/1) defective
8 Automatic Transmission Control Module (TCM) (N15/1) defective
9 Valve control valve block (Y3/1y2)
10 Valve control valve block (Y3/1y2), short circuit

Lub:
R129 z CFI

1 No fault found
2 Not used
3 Engine load signal interrupted
4 Throttle valve position switch (potentiometer) interrupted
5 Engine speed signal (RPM) interrupted
6 Vehicle speed sensor interrupted
7 Output fault in TCM (N15/1) or fault in the valve block control valve circuit (Y3/1y2)
8 Transmission control module (TCM) (N15/1)
9 Valve control valve block (Y3/1y2)
10 Valve control valve block (Y3/1y2), short circuit

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl