MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problemy z pracą silnika - E280 M104 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=36806 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | McCoy [ sob paź 25, 2008 7:08 pm ] |
Tytuł: | Problemy z pracą silnika - E280 M104 |
Witajcie! Mam problem z zaprzyjaźnionym S124.Historia trwajuż jakiś rok. Generalnie dzieją się różne dziwne rzeczy - przygasanie,wypadanie taktów, zadławienia przy przyspieszaniu etc. Wymienione zostało praktycznie wszystko co mogło mieć wpływ na taki stan rzeczy: przepływomierz (oryg.), przepustnica (oryg. ![]() Wiązka w całym samochodzie została sprawdzona, sprawdzona została lambda, gdzie okazało się, że łódzki serwis Boscha nie zna się chyba za bardzo, gdyż była źle wpięta w kostkę Pozostał do wymiany przepływomierz, który był zamiennikiem. Po wrzuceniu oryginalnego, używanego przepływomierza, auto zaczęło jeździć normalnie (nie gasło, zaczęło równo przyspieszać w całym zakresie, nie było "pływania" obrotów, wreszcie wkręcało się do końca)! Na benzynie, ponieważ na czas naprawy kolega zajmujący się autem wypiął gaz... Natomiast po podłączeniu gazu... Na benzynie daje się jeździć (buda lekko drży, obroty nie skaczą, ale trochę spadają przy ruszaniu, auto się dławi, dokręca się maks do 5500, jest podobnie, jak wcześniej). Na gazie z początku dawało się jeździć, mimo powyższych objawów, obroty zaczynały falować, auto nie gasło. Jednak po przejechaniu na gazie ca. 30 km po mieście, odstawieniu auta na noc, odpaleniu, rozgrzaniu do 90 st C itp na gazie auto mi zgasło dwa razy. Przełączyłem na benzynę, godząc się chwilowo z powyższymi mankamentami w jeździe. W najblizszy poniedziałek jade z tym @@#$%! na komputer. Spotkał się ktoś z takim stanem rzeczy w silniku M104? Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Pozdrawiam! |
Autor: | Marcin S [ sob paź 25, 2008 7:21 pm ] |
Tytuł: | |
co masz myśli pisząc - "wypiął gaz " ? , zasilanie , sterownik ? |
Autor: | McCoy [ sob paź 25, 2008 7:25 pm ] |
Tytuł: | |
Wypięty został komputer, odcięte wtryskiwacze gazowe i sygnał z wtrysków benzynowych. |
Autor: | Marcin S [ sob paź 25, 2008 8:23 pm ] |
Tytuł: | |
ja tam się nie znam, ale albo ma emulator lambda który kłamie nie tak jak powinien, albo nie takie jak trzeba wartości emulatora wtryskiwaczy. Zastanawia mnie tylko dlaczego po przełączeniu na Pb nie ma poprawy. Tak pro-forma podłącz dodatkową mase na kolektor wydechowy, lub lepiej w pobliżu sondy. Obstawiam że cały czas pracuje emulator sondy ( pewnie jest zasilany z kompa LPG, dlatego wyjęcie kompa dało efekt) Obstawiam że emulator wtrysków jest walnięty, lub żle dobrany bo skoro to kwestia już ponad roku... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |